יום ראשון, 13 בדצמבר 2015

10 חדשות קולנוע



1. קייט בלאנשט בשיחות מתקדמות לשחק בסרט Thor 3. השמועות גורסות שהתפקיד שהיא אמורה לגלם הוא של ואלקירי.

2. הסרט הבא של "מלחמת הכוכבים", אשר יתרכז בהאן סולו ויעלה בשנת 2018, יתרחש בין הסרט השלישי והרביעי בסדרה. למרות שהמעריצים תהו בעקבות כך, טענו באולפנים שלא כל סרטי הספין אוף יהיו פריקוולים בסדרה.

3. ואגב "מלחמת הכוכבים", ג'ורג' לוקאס היה בשלבי פיתוח של סדרת טלוויזיה שתתרחש בעולם של "מלחמת הכוכבים", אולם התהליך הופסק בשלב שבו "לוקאספילם" נקנתה על ידי "דיסני". למרות זאת, טוענים באולפנים שסדרה שכזאת עדיין יכולה לצאת לפועל. אם זה היה תלוי בי, לא הייתי ממתין בציפיה. אם זה לא קרה ע עכשיו, כנראה שזה לא יקרה, או שזה יקרה בעוד זמן רב...

4. השמועות גורסות שוויל סמית' מעוניין להצטרף לסרט סולו של "באטמן" ובתפקיד של נבל. אתן שמועות מציינות את הדמות של "דדשוט" כתפקיד אפשרי עבורו.

5. אידירס אלבה (Luther) מבוקש לסרט The Dark Tower כגאןסלינגר.

6. באולפנים מעוניינים בשחקנית סופיה בוטלה ("קינגסמן") לתפקיד המומיה בריבוט לסרט "המומיה". 

7. למרות שהסרט האחרון בסדרת סרטי "משחקי הרעב" יצא לאקרנים, באולפנים החלו בפיתוח פריקוולים לסדרה, אשר יתמקדו במאבקים בזירה.

8. השחקנית הבוליוודית דפיקה פאדוקון (בתמונה) פרסמה הודעה באינסטגרם, שהיא אמורה להשתתף בסרט XXX3. אין אישור רשמי לכך.

9. הסרט Trainspotting 2 יעלה לאקרנים בשנת 2017 עם הקאסט מהסרט הראשון.

10. סטיבן שפילברג טען בראיון שהאריסון פורד הוא היחיד שיכול לגלם את הדמות של "אינדיאנה ג'ונס". מעניין אם זה אומר שאכן ייצא סרט נוסף בסדרה ושפורד יחזור בתפקיד הראשי. 

4 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

תודה אחי חנוכה שמח וחודש טוב

שי אמר/ה...

תודה

אלי אמר/ה...

קצת סדר ותיקונים:
1. Thor זה עם o ולא u, וכבר ידוע השם הרשמי של הסרט: "Thor: Ragnarok".
2.
- Star Wars: The Force Awakens שיוצא בימים הקרובים הוא לא פריקוול, אלא מתרחש בערך 30 שנה אחרי הפרק השישי (השלישי בטרילוגייה המקורית, Return of the Jedi). הוא יהיה הפרק השביעי בסדרה העיקרית.
- הסרט של האן סולו שמתוכנן לפי השמועות ל-2018 הוא לא "הסרט הבא" ולא שייך לסדרה העיקרית של הסרטים (הפרקים הממוספרים), אלא לסדרה נפרדת, של סרטי אנתולוגיה (Anthology films). הסרט הבא של סטאר וורס (אחרי הכח מתעורר) הוא Rogue One, גם הוא סרט אנתולוגיה, שמתוכנן לדצמבר שנה הבאה, ואחריו יש גם את פרק 8 שעדיין לא קיבל שם. אפשר לקרוא הכל במסודר בעמוד ויקיפדיה.
4. סביר שויל סמית' ישחק את דדשוט אם הוא ישתתף בסרט באטמן, כי כבר ידוע בוודאות שהוא יגלם את הדמות בסרט Suicide Squad, שיצא באוגוסט שנה הבאה.

מצטער לנטפק, תמשיך עם העבודה הטובה!

אנונימי אמר/ה...

אוורווד זו סדרה עם עלילה מתמשכת?