יום שני, 14 ביולי 2014

בוודאי שמתם לב ש...



מתווספת דמות נשית חדשה ל Criminal Minds. ג'ניפר לאב היואיט עומדת להצטרף לעונה הבאה של Criminal Minds כחלק מהקאסט הראשי. לאחר שפייג' ברוסטר עזבה את הסדרה הגיעה אליה ג'ין טריפלהורן, אשר החליפה אותה למשך שנתיים. בתום העונה הקודמת ג'ין עזבה ועתה נמצאה לה המחליפה. ג'ניפר חתמה על חוזה לעונה. זו הפעם הראשונה שבהפקת הסדרה מחתימים שם גדול, לפחות בקנה מידה טלוויזיוני. ולא, ג'ין היא לא שם מספיק גדול. מדובר בהחתמה גדולה, שאולי מגיעה בכדי לעצור את הירידה בנתוני הרייטינג של הסדרה בעונה האחרונה, ירידה אשר מצביעה על בריחת צופים. ואני אומר, מה דעתכם על רומן בין הדמות של היואיט לדמות של ריד ? או שמא בהפקה ידבקו בקו של אי יצירת רומן בתוך הדמויות הראשיות ?

דמות ראשית עוזבת סדרה חדשה. לוסי גריפית' עוזבת את הסדרה Constantine לפני ששודר פרק אחד בסדרה. בהפקת הסדרה החליטו להחליף את הדמות שלה עם דמות אחרת (אנג'ליקה סלייה הוחתמה במקומה) וזאת במקום ללהק את הדמות שלה מחדש. בהפקה טענו שמדובר ברצון לנוע בכיוון קריאטיבי שונה, אולם קשה להאמין שעשו זאת כל כך קרוב לתחילת הצילומים. דרך אגב, אתם זוכרים שהשחקנית עזבה את הסדרה Robin Hood לאחר שתי עונות בכדי לנסות קריירה בהוליווד ובכך פרקה את הסדרה שבוטלה בתום העונה השלישית ? קשה להאמין שזה מה שהיא חשבה שיקרה לה כשיצאה לדרך.

נודעו פרטים ראשונים על העונה השנייה של True Detective. ניק פיזולאטו, יוצר הסדרה, הודיע שהוא החל בכתיבת התסריט לעונה השנייה ושעונה זו תעקוב אחר 4 דמויות ראשיות (במקום שתיים בעונה הראשונה). האירועים אמורים להתרחש באזורים הפחות ידועים של קליפורניה. מדובר בדמויות חדשות, אשר בימים הקרובים יחל הליהוק שלהן. לא ברור באם הדמויות מהעונה הראשונה ישובו, אבל עושה רושם שהיוצר פיתח סדרה חדשה לגמרי בעונה השנייה. מעניין יהיה לראות את התוצאה הסופית.

הסדרה The Night Shift קיבלה הזמנה לפרקים נוספים. למרות שרבים מתייחסים לפרקים הללו כעונה שנייה, הרי שמדובר בהזמנה ל 14 פרקים לעונת הקיץ 2015, אשר יהוו את המשך העונה הראשונה ויעמידו אותה על המספר הרגיל של 22 פרקים. גם מבחינת התוכן שלה ניתן יהיה לראות המשך של העונה ולא פתיחה של רעיונות חדשים. לטעמי, מדובר בסדרה מיותרת, אשר נהנתה משיבוץ נוח מאד ולכן שרדה, אבל ברשת משוועים לדרמה רפואית, אז למרות ההצלחה הבינונית שלה העניקו לה עונה מלאה. קשה לי לראות אותה מצליחה לשחזר בשנה הבאה אפילו את הנתונים הללו, כך שיותר מעונה אחת קשה לי לראות אותה שורדת. אז, מעריצי הסדרה,תיהנו ממה שאתם רואים, כי קשה לי להאמין שתיהנו ממנה יותר מהפרקים שהוזמנו לה עד כה.

הגיע מיידע חדש אודות הסרט "משימה בלתי אפשרית 5". הסרט החמישי בסדרת האקשן עומד לקבל שם גדול. אלק בולדווין נמצא במו"מ להופיע בסרט כסוכן בכיר ב C.I.A, אשר מפקח על היחידה שטום קרוז מוביל כאית'ן האנט. רבקה פרגוסון אמורה גם היא להצטרף לסרט. לג'סיקה צ'סטיאן הוצע התפקיד בחודש אפריל אולם היא דחתה אותו בשל בעיות בלוח הזמנים שלה. ג'רמי ראנר, פאולה פאטון, וינג ריימס וסיימון פג חוזרים להופיע בפרנצ'ייז בסרט נוסף. תאריך העלייה בקולנוע של הסרט הוא ה 25 בדצמבר 2015.

התפקיד של גל גדות בסרט Superman Vs. Batman עומד להיות תפקיד קטן. צילומי הסרט הנ"ל נמשכים ביתר עוז, אולם גל, אשר תככב בסרט כ Wonder Woman, נמצאת כבר על הסט של Triple Nine ביחד עם קייט ווינסלט וארון פול. השחקנית נצפתה על הסט בחודש מאי, אולם כבר בחודש יולי היא נמצאת על הסט של סרטה החדש, עובדה שמוכיחה כי התפקיד שלה בסרט אמור להיות תפקיד קטן, אשר אמור להיות הטריגר לתפקיד שלה בסרט Justice League ואולי גם לסרט Wonder Woman בו תככב. מצד שני, הפקת הסרט תסתיים בחודשים נובמבר-דצמבר, כך שאולי היא אמורה לשוב לשם (סיכוי קטן, בדרך כלל זה לא קורה). הסרט אמור לצאת ב 6 במאי 2016.  

5 תגובות:

כריסטיאן גריי אמר/ה...

הפיילוט של קונסטנטין דלף,זה אומר שעכשיו יצלמו אותו מחדש?

Gilad אמר/ה...

חבל. לוסי גריפית' ממש חמודה בפיילוט המודלף של קונסטנסטין.

לגבי משמרת לילה- אני שמח שקיבלה עונה שלמה. הסדרה השתפרה מאוד במשך העונה ( הפרק האחרון היה פנטסטי). וכמו כן מככבת בה השחקנית הכי יפה כרגע על המסך הקטן - ג'יל פלינט המהממת.

אנונימי אמר/ה...

רגע, לא הבנתי, השבוע פרק 8 של משמרת לילה, ואז אין החצי השני של העונה רק בעוד שנה?!

אנונימי אמר/ה...

כבר אמרו שהפיילוט לא יצולם מחדש. הדמות החדשה, זד, בטח תופיע לראשונה בפרק השני.

זאק סניידר טוען שגל גדות כלל לא הצטלמה עדיין לסרט, אז כל הספקולציות סביב וונדר וומן הן כרגע רק בגדר ספקולציות.

אנונימי אמר/ה...

לא, הוא אמר שגל לא הצטלמה בחליפה שלה עדיין, סצינות שלה בלי החליפה כן צולמו, הוא אמר שהיא לא העלתה מספיק מסת שריר מספקת לחליפה.(וגם חזה אבל זה רק אני..)