יום שבת, 19 ביולי 2014

פרסום: 8 חדשות



1. רשת TNT חידשה 3 מסדרות הקיץ שלה לעונה נוספת: The Last Ship, Major Crimes ו Falling Skies יחזרו לעונה בקיץ הבא בעונה חדשה, כאשר ההזמנה ל The Last Ship גדלה ל 13 במקום 10 שהוזמנו לה בעונתה הראשונה. ל Major Crimes הוזמנו 15 פרקים.

2. לעונה הרביעית של Hart Of Dixie הוזמנו עשרה פרקים בלבד, כאשר לא ברור כרגע מתי הם ישודרו.

3. לורנס פישבורן ישחק בשתי סדרות בעונה הבאה. השחקן הודיע שיחזור לסדרה Hannibal, אם כי לא לכל העונה ולא בתפוקה מלאה. כמו כן, גם בסדרה Black Ish הוא לא ישחק בתפוקה מלאה במהלך העונה כולה.

4. ברשת ABC האריכו את האופציה על השחקנים של הפיילוט Clementine, למרות שהרשת פסחה על הפיילוט בעונת הפיילוטים הנוכחית (2014). ככל הנראה, ברשת חושבים להעלות את הסדרה כסדרת קיץ בקיץ 2015, משום שברשת חושבים לעשות כמעשה CBS, כאשר בשני הקייצים האחרונים העלו שתי סדרות (Extant,
Under The Dome) מאותו ז'אנר והצליחו. נחכה לאישור הסופי של הפרויקט. עד אז, עבורי, מדובר רק ברעשי רקע...

5. שתי סדרות של רשת ה CW עומדות לבצע קרוסאובר: הפרק השמיני של העונה של הסדרות The Flash ו Arrow יהיה למעשה פרק אחד כפול. כמו כן, בפרק הרביעי של The Flash פליסטי תגיע כשחקנית אורחת.

6. בעונה השלישית של Bates Motel נזכה לראות חזרה של דמות מוכרת. ניקול פלץ, אשר כיכבה בעונה הראשונה ובתחילת העונה השנייה כברדלי מרטין לפני שעזבה תחזור לסדרה, לא ברור כרגע באיזה היקף.

7. הסדרה The 100 תיהנה מ 16 פרקים בלבד בעונתה השנייה, ככל הנראה מתוך רצון של הרשת להשיק סדרה חדשה באותה משבצת שידור.

8. יש תאריך תפוגה ל Scandal. שונדה ריימס טענה כי הסדרה לא תמשיך מעבר לעונה שמינית (במידה ותגיע אליה). לטענתה, היא יודעת כיצד היא רוצה שהסדרה תגיע לסיומה. למען האמת, לאור האינטנסיביות שלה, קשה להתפלא על ההודעה הזאת.

2 תגובות:

ליאת אמר/ה...

להבנתי, העונה הבאה של "השמיים נופלים" תהיה גם האחרונה

VIN אמר/ה...

8 עונות לסקנדל? זה מוגזם. לפי דעתי כדאי שיסיימו בעונה החמישית או אפילו הרביעית.