יום שני, 21 ביולי 2014

פינת המענה לקוראים, והשבוע: המכשפות מאיסט אנד, סיילם, שקרניות קטנות ויפות, מרוששות, יתומת האפל, משמרת הלילה, 24 ועוד...

נתחיל עם מספר שאלות מטיטוס פולו (מדוע קשה לי להאמין שזה אכן השם שלו ? ...):

1. מה דעתך על המכשפות מאיסט אנד?

2. מה דעתך על סיילם?

3. מתי שאר העונה של The After תשודר?



תגובה:

1. ראיתי את העונה הראשונה, ולמרות שהיא נראתה לי י על גבול אופרת הסבון, הסדרה דווקא מצאה חן בעיני. הסיפור נחמד, המשחק לא רע והשחקנים מצודדים, בעיקר הדור הצעיר. לגבי העונה השנייה, עדיין לא התחלתי לצפות בה. יש לי עדיפות לפני כן.

2. כפי שציינתי במענה קודם, עדיין לא צפיתי בסדרה, היא מחכה לי וכנראה אצפה בה במרתון, השאלה רק מתי, מפאת חוסר זמן קשה לי לדעת בוודאות.

3. הסדרה אמורה לחזור בתחילת שנת 2015.


השאלה הבאה מגיעה מדניאל:

אשמח לדעת מה דעתך על הפרק ה-100 של שקרניות קטנות ויפות ועל הסדרה הפמליה, עכשיו כאשר קליפונקיישן הסתיימה.



תגובה:

אני לא מתכוון להתייחס לכל פרק בנפרד של סדרה, מכיוון שסביר להניח שאערוך לעונה כולה "שלב סיכום עונה". בכל זאת, על הפרק אומר רק זאת (וזה היוצא מהכלל שלא יעיד על הכלל): לא התרשמתי.

לגבי "הפמליה", צפיתי במספר פרקים ולא התרשמתי לא אחזור לצפות בה.


ועכשיו, שתי שאלות, כאשר נראה שהראשונה היא היתולית:

1. D1D1, יש לי בעיה. הפסקתי את מרוששות אחרי 3 פרקים - ועכשיו יש לי קצת מצפון וזה מטריד אותי. מה לעשות?

2. מה דעתך על עונה 2 של יתומת האופל?



תגובה:

1. לצפות און ליין ברשת (אסור לי להמליץ על הורדות) או לצפות בשידורים החוזרים בערוץ הקומדי סנטרל ב"הוט" אם יש לכם. קומדיה חביבה דווקא, אם כי ניכר שבעונות האחרונות היא עובדת על פי נוסחה, כולל הבדיחות והתיאום של הדמויות.

2. התאכזבתי ממנה מאד, במיוחד לאחר שנהנתי מאד מהעונה הראשונה. חבל, היה לה פוטנציאל, אשר ירד לטימיון בעונה השנייה.


שאלה שמתייחסת לסדרה שסיימה עונה:

רגע, לא הבנתי, השבוע פרק 8 של משמרת לילה, ואז אין החצי השני של העונה רק בעוד שנה?!



תגובה:

כן, הוזמנו לעונת הקיץ שמונה פרקים בלבד, שאר 14 הפרקים שאושרו לסדרה ישודרו בשנה הבאה.


אמיר הציג מספר שאלות לגבי הסדרה 24:

1. מתי צפויה להגיע הודעה רשמית לגבי חידוש או ביטול ל- 24 ?

2. האם אתה חושב שהיא תחודש ?

3. כמה פרקים נראה לך שהיא תקבל ומתי היא תחזור ?



תגובה:

1. אי אפשר לדעת. מדובר בסדרה שזה עתה קמה לתחייה לאחר מספר שנים ולא ברור עד כמה ההפקה מוכנה לעונה נוספת.

2. מבחינת נתוני הרייטינג מדובר בהצלחה, לרשת מדובר בעסקה כדאית, הרבה תלוי בהפקה ובאם הם מעוניינים לחזור לעונה נוספת.

3. במידה והסדרה תחזור זה יקרה רק בקיץ 2015 או בקיץ שלאחר מכן, הסדרה לא תשוב לעונת חורף בכל מקרה, גם אם תחודש.

Avi Avid הציג שאלה לגבי הרייטינג השבועי שאני מפרסם :

מה עם נתונים של ריאלטי ?



תגובה:

הם לא מעניינים אותי, אני מפרסם את נתוני הסדרות בעלות תסריט, במיוחד בתקופת הקיץ. לנתוני תכניות הריאלטי אין מבחינתי משמעות בעיקר משום שאני לא צופה בהן ו\או לא סובל אותן.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה והמשך ימים שקטים

שלמה אמר/ה...

תודה על הבלוג הנפלא. עשית סיכום עונה לעונות של משחקי הכס? אם כן אתה יכול לפרסם קישורים להם?