יום רביעי, 7 במאי 2014

ניתוח: רשת NBC לפני עליית הלוח החדש לעונה הבאה. תמונת מצב


זוהי הכתבה האחרונה בסדרה, כתבה אשר תציג את מצבה של רשת הברודקאסט האמריקאית האחרונה, רשת NBC, שמצד שני, תהיה הראשונה לפרסם את לוח המשדרים החדש שלה לעונה הבאה. עתה, כל מה שנותר לעשות זה לחכות להודעות הרשמיות של רשתות הברודקאסט ולהצגת הלוחות החדשים בעונה הבאה. וזה לא ייקח זמן רב.




סדרות שחודשו:

The Blacklist
Chicago Fire
Chicago PD 
Grimm
Parks And Recreation

סדרות שבוטלו:

Ironside
Welcome To The Family
The Michael J. Fox Show
Sean Save The World


סדרות שיבוטלו:

Believe
Crisis


סדרות שעתידן לא הוכרע סופית:

About A Boy - נראית טוב מאד לחידוש. אבל כנראה בשל השיבוץ שלה. הסיכוי לחידוש: 70%.

Growing Up Fisher - מבין הקומדיות של הרשת מצבה נראה טוב בצורה יחסית, רק בגלל שהשאר (חוץ מאחת) היו גרועות. הסיכוי לחידוש: 65%.

Parenthood - עושה רושם, על פי מידע שמגיע מהרשת, שהיא תזכה לעונה אחרונה, גם אם מקוצרת. הסיכוי לחידוש: 60%.

Dracula ו\או Hannibal - ג'ונתן מארייס טען שהסדרה שלו (Dracula) חוזרת לעונה שנייה, ככל הנראה בשל העובדה שהיא לא יקרה, אבל זה לא רשמי. לגבי Hannibal, מכיוון שהיא זולה, קיימים דיבורים רבים עליה ברשת ויש לה נתוני DVR גבוהים, קיים לה סיכוי טוב לחזור. במידה וברשת ימצאו פיילוט מספיק טוב לשבץ ביום שישי, רק אחת מהן תחודש, במידה ולא, יכול מאד להיות ששתיהן יחודשו.
הסיכוי של Hannibal הוא 65%.
הסיכוי לחידוש של Dracula הוא: 60%.
הסיכוי של שתיהן לחידוש ביחד: 50%.

Law & Order: SVU - הכל תלוי בסיכום הכספי. מדובר בסדרה וותיקה ולכן גם יקרה. רק במידה ויורידו מעלויות ההפקה היא תחודש, עושה רושם שברשת יחדשו אותה, אבל זה יקרה רק קרוב לפרסום הלוח. הסיכוי לחידוש: 55%.

Revolution - תלויה בעיקר באיכות הפיילוטים של הרשת ו\או בחידוש של Law &Order:SVU, והשנה יש לה סיכוי משום שהפיילוטים של הרשת גרועים. בעיקר בשל העובדה שהנתונים שלה סבירים, גם אם מעט מתחת לבינוניים. הסיכוי לחידוש: 40%.

Community - רק בגלל ששאר הקומדיות של הרשת לא היו במצב טוב, נראה שעוד יש לה סיכוי לעונה אחרונה בהחלט. הסיכוי לחידוש: 25%.

אין תגובות: