יום שישי, 23 במאי 2014

פרסום: לוח תאריכי עליות לסדרות לעונת הקיץ 2014



26 במאי:

The Listener - עונה חמישית.


27 במאי:

The Night Shift - סדרה חדשה.


28 במאי:

Rogue - עונה שנייה.


29 במאי:

Undateable - סדרה חדשה - סיטקום אודות קבוצה של חברים שנחשבים כ"בלתי ניתנים ליציאה", שחייהם משתנים, כאשר דמות חדשה וכריזמטית מצטרפת אליהם.


30 במאי:

Crossbones - סדרה חדשה - הסדרה מתרחשת בשנת 1715 בניו פרובידנס, הדמוקרטיה הראשונה באמריקה, היכן שאדוארד טיץ', הפיראט המכונה גם "שחור הזקן", שלט על קבוצה של פיראטים וגנבים, מקום שהיווה אסון לסוחרים. נכון לעכשיו, מדובר בהזמנה ל 10 פרקים.


2 ביוני:

Beauty and the Beast - ששת הפרקים האחרונים של העונה השנייה.
Longmire - עונה שלישית.


9 ביוני :

Murder In The First - סדרה חדשה בכיכובם של טיי דיגס וקתלין רוברטסון. הסדרה אמורה להתרחש בסאן פרנסיסקו ולעקוב אחר מקרה אחד בלבד בו שני בלשים במחלק רצח טרי אינגליש (דיגס) והילדי מוליגאן (רוברטסון) חוקרים אחר מקרה, שכנראה מקושר למכור לסמים. המקרה מסתבך כאשר הקרבן מקושר לאיל מעמק הסילקון אריק בלאנט (טום פלטון), המנכ"ל של חברת הייטק מצליחה מאד. הטיימינג עבור בלאנט בעייתי משום שהוא עומד בפני הנפקה בבורסה. כמו כן, הוא גם נתבע על ידי מפתח תוכנה, אשר טוען שבלאנט גנב את הקוד שלו למערכת הולוגרמה חדשה.

שוטר נוסף ביחידה הם דיוויד מולק (רפאל סבארג'), והיחידה מנוהלת על ידי לוטננט ג'ים קוטו (יאן אנטוני דייל).

בפאן האישי, הילדי היא חד הורית (מימי קירקלנד) ואילו טרי נאבק בכדי לטפל באשתו החולה אמילי (אן מארי ג'ונסון).


10 ביוני:

Chasing Life - סדרה חדשה אודות אפריל (איטליה ריקי), עיתונאית צעירה ומבריקה, אשר מנסה לתמרן בין השאפתנות בקריירה שלה למשפחתה, שכוללת את אמה האלמנה שרה (מרי פייג' קלר), אחותה הקטנה המרדנית ברנה (היילי ראם), וסבתה אמה (רבקה סקול). בפרק הפתיחה היא מגלה שהיא חולה בסרטן.

Pretty Little Liars - עונה חמישית.
Royal Pains - עונה שישית.


11 ביוני:

Suits - עונה רביעית.
Graceland - עונה שנייה.


16 ביוני:

The Fosters - עונה שנייה.
Switched at Birth - החצי השני של העונה השלישית.


17 ביוני:

Perception - עונה שלישית.
Rizzoli & Isles - עונה חמישית.


19 ביוני:

Dominion - סדרה חדשה אשר אמורה לעסוק במאבק בין קבוצה של מלאכים נחותים הנאספים על ידי הארכי מלאך גבריאל נגד האנושות. הארכי מלאך מייקל יוצא נגד בני מינו לצד האנושות נגד גבריאל.

Defiance - עונה שנייה.
Rectify - עונה שנייה.


22 ביוני:

The Last Ship - סדרה חדשה של מייקל ביי. צוות שחקנים מוכר ובין היתר ניתן לציין את אריק דיין, אדם בולדווין, רונה מירטה, מיקאלה מקמאנס, צ'ארלס פארנל, טראביס ואן ווינקל, קריסטינה אלמור וסאם ספרואל. הסדרה אמורה לעסוק באנשי משחתת של חיל הים, אשר לאחר אסון עולמי, שגרמה למות כמעט כל האוכלוסייה בעולם, צריכים להתמודד עם העובדה שיכול להיות שהם הניצולים היחידים.

מקמאנס תגלם את דמותה של לוטנט ג'קי מקאנה, חברה בצוות, אשר מנהלת את צוות יחידת התקיפה.
פארנל יגלם את דמותו של יו ג'טר, ראש צוות הפיקוד. ואן ווינקל יגלם את דמותו של דני גרין, המנהיג של צוות "אריות ים".
אלמור תגלם את דמותה של לוטנט אלישה גרנדסון.
ספרואל יגלם את דמותו של קווינסי, חוקר ביולוגי.
רונה מירטה לוהקה לתפקיד הנשי הראשי לצד אריק דיין (האנטומיה של גריי). מירטה תגלם את דמותה של רייצל סקוט, מיקרוביולוגית נחושה ובטוחה בעצמה.
אדם בולדווין יגלם את דמותו של מייק סלאטרי, הסגן של טום צ'נדלר (אריק דיין), אדם בעל מצפון שדואג למשפחתו. הוא וטום מתווכחים לעיתים לגבי דרך הפעולה שצריך לנקוט. כזכור, הסדרה מספרת את סיפורו של צוות על משחתת, אשר לאחר קטסטרופה עולמית מבינים, שיכול להיות שהם השריד האחרון של האנושות.

Falling Skies - עונה רביעית.
True Blood - עונה שביעית.


23 ביוני:

Teen Wolf - עונה רביעית.


24 ביוני:

Tyrant - סדרה חדשה אשר תעסוק במשפחה אמריקנית ממוצא ים תיכוני אשר נקלעת למהומה פוליטית במדינה ים תיכונית.

Covert Affairs - עונה חמישית.


25 ביוני:

Mystery Girls - קומדיה חדשה בכיכובן של טורי ספלינג וג'ני גארת (90210 המקורית). שתי בלשיות לשעבר בסדרת טלוויזיה חוזרת לשתף פעולה בעקבות מקרה במציאות. צ'ארלי קונטור (גארת) היא עקרת בית בפרברים ואם, בשעה שהולי המילטון (ספלינג) חולמת על תהילת העבר בשנות התשעים כשהיא הייתה בטלוויזיה. החיים של שתיהן משתנים כאשר ניק (מיגל פינזון) עד לפשע ומעריץ של הסדרה של השתיים (שהיא גם שם התוכנית) מודיע שהוא ידבר רק עם שתיהן. השתיים מאחדות כוחות בכדי לפתור את הפרשיה.

Young & Hungry - קומדיה חדשה בהפקתה של אשלי טיסדייל. שני עולמות מתנגשים כאשר ג'וש (ג'ונתן סאדוסקי), יזם עשיר, פוגש בגבי (אמילי אוסמנט), בלוגרית מבקרת אוכל, אשר רוצה להיות השפית הפרטית שלו. גבי נואשת להשיג את המשרה והיא צריכה בעיקר להרשים את העוזר של ג'וש אליוט (רקס לי), אשר מעוניין בשף מפורסם לתפקיד. כאשר ג'וש מטיל על גבי להכין ארוחת ערב רומנטית לו ולחברתו, גבי מוצאת את עצמה במהלך הארוחה במצב משונה, אך בעזרת חברתה הטובה, סופיה (איימי קאררו) ועוזרת הבית של ג'וש, יולנדה (קים וויטני), היא הופכת מצב קשה להזדמנות ואולי גם לאהבה אפשרית.

Taxi Brooklyn - סדרת אקשן קומית חדשה, אשר תציג מערכת יחסים בין נהג טקסי בניו יורק בעל חוכמת חיים ובלשית במשטרת ניו יורק. בין השחקנים: אלי ווקר, שיילר לי, ג'ניפר אספוזיטו.


29 ביוני:

Reckless - סדרה חדשה - דרמה משפטית המתרחשת בצ'ארלסטון, בה מתדיינת ינקית ועורך דין עירוני נאבקים להסתיר את רגשותיהם אחד כלפי השנייה בשעה שהם מטפלים בשערוריית סקס משטרתית.

The Leftovers - סדרה חדשה של רשת HBO.

Unforgettable - עונה שלישית.


30 ביוני:

Under The Dome - עונה שנייה.


6 ביולי:

Witches of East End - עונה שנייה.


9 ביולי:

Extant - דרמה חדשה בכיכובה של האלי ברי ובהפקתו של סטיבן שפילברג. אסטרונאוטית (ברי) חוזרת משנה בחלל ומנסה להתחבר שוב לבעלה ובנה בחיי היום יום. מסעה בחלל והאירועים שהיא חווה בחיי היום יום ישנו את עתיד האנושות.

The Bridge - עונה שנייה.


10 ביולי:

Welcome To Sweeden - ברוס אוונס ואמה וויליק נראים כזוג מושלם כך שכאשר היא מחליטה לחזור לשטוקהולם, מולדתה, בכדי לקבל משרה היא מופתעת שהוא מסכים לעבור איתה לאחר שנה בלבד ביחד. מדובר בסיכון גדול עבור ברוס, שאין לו עבודה ולא חברים במקום החדש והוא נתקל בתרבות חדשה ובשל כך באתגרים רבים ובעיקר, כיצד לגרום למשפחתה של אמה לאהוב אותו.

Working The Engels - קומדיה חדשה אשר תתמקד במשפחה שחייבת להתאגד ביחד בכדי לשרוד לאחר שאב המשפחה נפטר ומשאיר אותם בחובות. משפחת אנגלס חייבת לעבוד כולה במשרד עורכי הדין של האב, כאשר יש בעיה גדולה: רק הבת, ג'ניפר רשאית לעסוק בעריכת דין.


11 ביולי:

Hemlock Grove - עונה שנייה.


13 ביולי:

The Strain - סדרה חדשה - אפי גודוות'ר, אשר חוקר סכנות ביולוגית עבור המחלקה לחקר מחלות האמריקאית בניו יורק , משתף פעולה עם פרופסור וניצול שואה אברהם סטראקין והם מרכיבים קבוצה אשר תייצג את התקווה היחידה של המין האנושי, כאשר קבוצה של ערפדים מתחילה להפוך את המין האנושי ל"בופה".

Ray Donovan - עונה שנייה.


17 ביולי:

Rush - (הוזמנו 10 פרקים) - ד"ר ויליאם ראש הוא לא רופא רגיל. כל עוד הלקוח משלם, הוא יעשה הכל עבורו. כמו כן, הוא נוהג לחגוג איתו ולא רוצה לשנות את הרגליו עד אשר אהובה מימים עברו חוזרת לחייו והמצפון שלו מתחילים לגרום לו לשנות את דעתו.

Satisfaction (הוזמנו 10 פרקים) - ניל טרומן, איש השקעות הנשוי לגרייס מגלה שאשתו שוכרת ג'יגולו ובטעות נופל לידיו הטלפון של אותו ג'יגולו. הכניסה שלו לעולם החדש מכניסה לחייו אספקטים חדשים כמו מה צריך בכדי לספק אישה בכל המובנים. כמו כן, הוא נאלץ להחליט באם להילחם על נישואיו.


20 ביולי:

Cedar Cove - עונה שנייה.


1 באוגוסט:

The Killing - עונה רביעית.


8 באוגוסט:

The Knick - סדרה חדשה - הסדרה תתמקד ברופאים, אחים ואחיות וחברי הצוות בתחילת המאה העשרים והעבודה החשובה שהם עושים בזמן שכמעט ולא היה אנטיביוטיקה.


18 באוגוסט:

Dallas - החלק השני של העונה השלישית.


20 באוגוסט:

Legends - סדרה חדשה אשר תעקוב אחר מרטין אודום, סוכן, אשר מסוגל לשנות את עצמו לזהויות שונות לפי כל משימה. אך הזהות שלו עומדת בפני סימן שאלה, כאשר זר ניגש אליו וטוען בפניו שהוא אינו מי שהוא חושב שהוא. בין השמות המוכרים ניתן למנות את אלי לרטר (Heroes) ושון בין ("משחקי הכס"). ברנדון פרייז'ר אמור היה לגלם את התפקיד הראשי, אולם פרש בשל חילוקי דעות מקצועיים.

Franklin And Bash - עונה רביעית.

9 תגובות:

דניאל אמר/ה...

רוב הסדרות החדשות נשמעות לא מעניינות.
מה דעתך על עונה 7 של המפץ הגדול? לפי דעתי, הכי טובה ביחד עם עונה 4 המעולה.
כמעט בכל פרק צחקתי.

אנונימי אמר/ה...

תודה על העדכונים..
FYI Welcome To Sweeden -
Working The Engels
כבר קיימים ברשת במלואם [הראשונה שודרה כבר בשבדיה (אך היא דוברת אנגלית ויש תרגום לאנגלית עבור הקטעים שבהם מדברים בשבדית, והאחרונה שודרה כבר בקנדה קודם לשידורה בארה"ב.. ושתיהן לא משהו לדעתי- במיוחד האחרונה...]
בנוסף לדוברי צרפתית TAXI BROOKLYN נראה שכבר שודרה בדיבוב לצרפתית... אך עדיין לא שודרו אלו שבאנגלית....

דנה אמר/ה...

תודה על הפרסום.
מסכימה שכל הסדרות החדשות נשמעות דומות למה שכבר ראינו.
אני יודעת שאני אבדוק סדרות עם שחקנים שאני מחבבת.

אנונימי אמר/ה...

מה דעתך על הסופרנוס? כדי לראות?

מה דעתך על בסרט כלבי אשמורת?

גיל. אמר/ה...

מה דעתך על צדק פרטי?

Unknown אמר/ה...

מה דעתך על הסדרות המאה ולהאמין?

Unknown אמר/ה...

מתי תצא עונה 4 לסדרה נבחר ומה דעתך עליה?

אנונימי אמר/ה...

חשבתה על לשים כפתור תרומה של פייפל באתר?
זה מאוד פשוט ואנשים יכלו לתרום לך במידה וירצו

בנוסף יש את האפשרות לגייס כספים בעזרת בקיקסטאר יש כבר כאלו ישראלים

נעה אמר/ה...

מתי מתחילה העונה השישית של צווארון לבן?