יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

חדשות קולנוע: Batman Vs. Superman, אז מה ידוע לנו עד כה ?



טוב, החדשות הגדולות לגבי הסרט, בוודאי לציבור הישראלי, הגיעו כאשר יצאה הידיעה שגל גדות תגלם את דמותה של Wonder Woman (איך בארץ תרגמו את שמה ל"אשת חיל" בשנות השבעים ?). עתה, הגיע הזמן לעצור ולבחון מה ידוע לנו עד עתה על הסרט, אשר אמור להיות אחד משוברי הקופות הגדולים ביותר כשייצא לאקרנים, וזאת מלבד הידיעה הידועה לכל שבן אפלק אמור לגלם את דמותו של באטמן (למורת רוחם של המעריצים).

ראשית, ידוע שבסרט זה יהיו שני נבלי על מההיסטוריה של סופרמן. נכון לעכשיו, הידיעות שמגיעות מתוך ההפקה הן שמדובר בדמויות של לקס לותור ומטאלו. ידיעות אלו לא אושרו, אולם הדיווחים הם שהן מדויקות.

ידיעה נוספת שהודלפה היא, שהשחקן קאלן מולווי מועמד לגלם את דמותו של מטאלו.

הידיעה הרשמית לגבי הסרט (מלבד הליהוקים של גדות ואפלק והחזרה של איימי אדאמס, לורנס פישבורן, דיאן ליין וג'ייסון מומה) היא, שהסרט אמור לצאת לאקרנים ב 17 ביולי 2015. כלומר, המעריצים יאלצו לחכות למעלה משנה וחצי בכדי לראות את סרט ההמשך.

ולבסוף, אתם בוודאי מעוניינים לדעת כיצד הגיבה איימי אדאמס, לויס ליין בשבילכם, לידיעה שדמותה של Wonder Woman תפציע בסרט השני של סרטי סופרמן. איימי הודיעה שהיא שמחה לעבוד עם הדמויות הנשיות ושהיא מעוניינת שיהיו לה סצינות עם הדמות של Wonder Woman, אך היא מקווה שלא בכדי ליצור משולש רומנטי, בכדי לא להראות שנשים נאבקות כל הזמן אחת בשנייה. מעניין אם כאשר היא אמרה זאת היא ידעה שלאחרונה בקומיקס סידרו לדמות של סופרמן רומן עם Wonder Woman (כפי שניתן לראות בתמונות), אחרי שנים בהם הוא היה מחויב ללויס ליין...

 

תגובה 1:

קובי אמר/ה...

1. סופרמן היה אכזבה גדולה,
זאק סניידר פשוט לא עושה סרטים טובים,
וזה שהוא מביים את ההמשך לא מעודד אותי.
2. באטמן הגיע לשיא רק לפני שנתיים בטרילוגיה של נולאן,היו חייבים לחכות עוד לפני שהחזירו אותו,מכאן הוא יכול רק לרדת,במיוחד שיש לידו גיבור אל אחר.
3.יותר מדי נבלים בסרט זה לא טוב.

לפי דעתי הסרט הזה יהיה תאונת שרשרת,מאוד מקווה שאני טועה.