יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

ניתוח: לוח הערכות לקראת עונת 2015-2014, רשת NBC.


סדרות שחודשו:

The Blacklist

סדרות שבוטלו:

Ironside
Welcome To The Family

סדרות שיחודשו:

Chicago Fire
Law & Order:SVU
Grimm

סדרות שיבוטלו:

The Michael J. Fox Show
Sean Save The World

סדרות שעתידן לא ברור:

Revolution - עד כמה שנדמה שנתוניה גרועים, עד כה הרשת מסתדרת עם נתוניה, הן בוודאי טובים מנתוני הרשת ביום חמישי. נכון לעכשיו, היא בקושי עוברת את הגבול הדרוש לחידוש, אבל נצטרך לעקוב אחר נתוניה בשבועות הראשונים לאחר החזרה מחופשה, משום שבמידה ותגיע שקיעה בנתוניה, ואפילו הקלה שבהן (0.2 נק' מדד ומעלה), המצב שלה יכול להשתנות. הסיכוי לחידוש: 60%.

Park & Recreation - נכון, נתוניה גרועים מספיק בכדי לבטל אותה בתום העונה, אולם כאשר מביטים על הקומדיות של הרשת מגיעים למסקנה שבהשוואה אליהן מצבה סביר (כמה עצוב שזה המצב של הרשת). במידה וניקח בחשבון שהעונה הבאה של Community תהיה (ככל הנראה) גם האחרונה שלה, קשה להאמין שברשת יבטלו את כל הקומדיות שלה. הרבה גם יהיה תלוי בהצלחת שתי הקומדיות של הרשת שיעלו בחצי השני של העונה, About A Boy ו Family Guide. במידה והן תצליחנה להשיג נתונים טובים (סיכויים נמוכים), מצבה יהיה רע, במידה והן ייכשלו (סיכוי גבוה) מצבה יהיה טוב יותר. הסיכוי לחידוש: 60%.

Parenthood - הסדרה נמצאת ממש על הגבול לגבי חידוש או ביטול. מצד אחד, בתום העונה מספר פרקיה יעמוד על 90, כלומר היא תהיה מעל המספר הנדרש לסינדיקציה וכן נתוניה בינוניים ואף מתחת לכך. מצד שני, ברשת מודעים לכך שיש לסדרה קהל בסיס ושרק הקריסה של ערב הקומדיות של יום חמישי הרס לה את הנתונים הסבירים ומעלה שהשיגה עד כה. יכול מאד להיות שברשת ינסו להעניק לה הזדמנות נוספת עם ערב יום חמישי החדש שחייב לקרות בשנה הבאה, או שבמידה והסדרות החדשות של ערב יום ראשון בחצי השני של העונה לא יצליחו יעבירו את הסדרה שוב למשבצת שידור חדשה. מיותר לציין שירידה נוספת בנתוניה מתחת ל 1.0 נק' מדד תביא לביטולה בכל מקרה. הסיכוי לחידוש: 45%.

Dracula - התחילה בצורה טובה ולאחר שבועיים צנחה בנתוניה. ואולם, לפני היציאה לחופשה (אחרי הפרק השישי), חזרה לנתונים בינוניים עם 1.1 נק' מדד. במידה ותצליח לשמור על נתונים אלו ואולי תעלה מעט היא תצליח לשרוד. הסיכוי לחידוש: 45%.

אין תגובות: