יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Nikita, 666Park Ave, Haven, The Walking Dead, Grey's Anatomy, Castle, Sinbad ועוד...

נתחיל עם שאלה אלי לגבי הבלוג מדוד:

בלי קשר לרשומה, כמה כניסות אתה צריך לבלוג בחודש כדי שמפרסמים יפרסמו אצלך? האם היעד ריאלי?



תגובה:

אני לא צריך כניסות, אלא משתמשים. מכיוון שמדובר במפרסמים הם רוצים לדעת שהם מגיעים לכמה שיותר אנשים. בדרך כלל, מרבית מקבוצות המפרסמים הגדולות מתחילות בתשלומים מכובדים לאתרים עם 1000 משתמשים\קוראים ומעלה. נכון לעכשיו, אנחנו עומדים על כ 650 משתמשים\קוראים ובפיק המספר מתקרב ל 700. כלומר, עוד כ 400 משתמשים\קוראים (בכדי להיות בטוחים). אני מנסה כל הזמן להרחיב את הקהילה שלנו, אך ההתקדמות היא איטית מאד לצערי. בשביל זה הייתה הפנייה. אשמח אם תוכלו להעביר את דבר קיומו של האתר לכמה שיותר אנשים בכדי שנגיע למספר המיוחל.

נעבור לשאלה כללית:

מה הופך את NBC לרשת המובילה מתחילת השנה?
חוץ מthe voice שמשודרת פעמיים בשבוע איזה עוד סדרות מצליחות יש להם?
תודה



תגובה:

בעוד שאר הרשתות סובלות מירידה בנתוני הרייטינג שלהם כמעט בכל החזיתות (בעיקר רשתות FOX ו CBS), רשת NBC הצליחה לבסס את עצמה ביום שני, בשעות 8 עד 9 וחצי ביום שלישי וביום שישי. כמו כן, ביום שלישי נתוני Parenthood ו The New Normal יציבים ומעלה. הרשת צריכה לטפל בימי רביעי וחמישי ואז היא תתייצב לאחר שנים של בעיות בנתוני הרייטינג.

השאלה הבאה מתייחסת ל 90210:

מי זה עם אדריאנה במיטה בתמונה מ90210, נראה מוכר ולא מצליח לזהות...



תגובה:

מדובר בטיילור, מקדם המועדונים, עמו (זהירות ספוילר) אדריאנה שכבה בפרק הראשון של העונה.

אלעד תהה לגבי הסדרה Nikita:

אפשר להגיד עליה קדיש בתום העונה השלישית?



תגובה:

צריך עדיין להמתין לנתוני הרייטינג של העונה בכדי לדעת. בואו נגיד זאת כך: במידה והנתונים יישארו כפי שהם היו בעונה השנייה ובפרק הראשון של העונה השלישית, קשה לי להאמין שהם יעניקו לה עונה רביעית. השבועות הראשונות של העונה יעניקו לנו אינדיקציה. כרגע המצב לא הכי טוב.

רשת ABC מקבלת שאלה לאחת מהסדרות הנכשלות שלה:

בקצב הזה (לאור הצניחה המתמדת בנתוני הרשת שלה) יבטלו את שדרות פארק 666?



תגובה:

הסדרה לא תקבל עונה שנייה זה בטוח, למרות שהוזמנו לה שני תסריטים נוספים. מדובר בסדרה גמורה.


נעבור לשאלה כללית:

אתה יכול להסביר על הקטע הזה של הנקודות מדד?



תגובה:

עניתי על השאלה הזאת כל כך הרבה פעמים שחיפוש בבלוג יוכל להעניק לך תשובה. בכל מקרה, נק' המדד זה פילוח לפני טווח הגילאים 49-18, הגילאים שחשובים לרשתות המשדרות בשל העובדה שהם חשובים למפרסמים. על פי הנתונים הללו, בדרך כלל, הרשתות מקבלות את ההחלטה באם לחדש את הסדרות (ולא על פי מספר הצופים הכללי).

אני מקווה שזו הפעם האחרונה שאצטרך להסביר את הנושא.

יש גם בקשה לכתוב על סדרה:

תכתוב על חוף ג'רזי יש מלא צופים אפילו יש דף רשמי בפייסבוק של ישראל עם מעל ל 2000 לייקים .. תכתוב :)



תגובה:

אני מצטער, אבל אני בכלל לא מתעסק בסדרות ריאלטי ומשתדל לברוח מהן. אני גם לא מקבל מידע לגביהן או נכנס לאתרים עם מידע עליהן. מקווה שיש תוכניות אחרות שאתם אוהבים שאני מדווח עליהם...

ואיך אפשר בלי שאלות על הנתונים המדהימים של פרק פתיחת העונה השלישית של הסדרה The Walking Dead( 5.8 נק' מדד ו 10.782 מיליון צופים):

שאלה ראשונה מגיעה ממני:

וואו המתים המהלכים...
איך קרו המספרים האלו ברשת כבלים?
זה הכי טוב בסתיו, נכון? זו הפרמיירה הכי טובה של AMC, או שהיה להם יותר גבוה?

שאלה שנייה מגיעה ממייקל:

המתים המהלכים רק עולה מעונה לעונה, זאת פשוט מהפיכה בעולם הטלוויזיה.
לראשונה רשת כבלים חוצה אפילואת המקסימום של רשתות מסחריות (ה-4 נק +/-). פשוט מדהים!! בקצב הזה כל ארה"ב תעשה מנוי לAMC.
אגב D1D1 AMC הם עם פרסומות או לא?



תגובה:

באמת שקשה לי להבין את המספרים הללו, יכול מאד להיות שהעובדה שבעונות הקודמות לא שודרו מספר פרקים רב יצר ביקוש אדיר. העונה כבר מדובר ב 16 פרקים, נראה מה יקרה בעונה הבאה. יכול להיות גם שמדובר ב"נבואה שמגשימה את עצמה", כאשר נוצר הייפ אדיר ברשת, אשר יצר התעניינות גדולה יותר.

מבחינת הנתונים, אכן מדובר בנתונים הטובים ביותר בהיסטוריה של הכבלים !!! וגם מבחינת נתוני הרשתות הגדולות, מדובר בנתונים הטובים ביותר מבחינת נק' המדד.

לגבי הפרסומות, עד כמה שאני יודע ברשת AMC אכן יש פרסומות.

נעבור לתגובה לידיעה שרשת ABC ביטלה את הסדרה Private Practice:

עדיף מאוחר מאשר אף פעם. לדעתך זה יוביל גם לביטול סדרת האם? יש סיכוי שאדיסון תחזור קבוע לסדרת האם?



תגובה:

לגבי Grey's Anatomy, יש לה לפחות עונה אחת נוספת בקנה מלבד העונה הנוכחית, למרות שלא יצאה הודעה רשמית בנושא. השחקנים הראשיים כבר חתומים לעונה הבאה והרייטינג טוב (אם כי לא מדהים), אז נראה לי שבנתיים היא נשארת. לגבי אדיסון, קייט אמרה שהיא לא סגרה את הדלת לחזרה לסדרה, אז זה אפשרי, אולם קשה לי להאמין שהיא תחזור כשחקנית ראשית.

סדרה נוספת של רשת ABC מקבלת שאלה, והפעם מיעל:

מה הסיכויים לדעתך שקאסל תקבל עונה נוספת?



תגובה:

בשבוע הבא, ככל הנראה, אפרסם לוח ההערכות לעונה הבאה, עם התייחסות גם לקאסל. בנתיים אומר כך, זה נראה סביר.

ושאלה גם הסדרה Haven התקבלה השבוע:

מה עם הנתונים של haven?



תגובה:

נתוני הרייטינג של הכבלים בימי שישי מתפרסמים רק בימי שני או שלישי ואז אני מפרסם אותם.

ועכשיו, לשאלות שהגיעו באימייל:

מקבץ שאלות קצר:

1. האם תהיה עונה 2 לסינבאד?

2. האם הסדרה שאמורה להחליף את המוצא האחרון היא בעלת פוטנציאל כלשהו?



תגובה:

1. מרבית הסיכויים שכן, בעיקר לאחר שהיא נמכרה למספר מדינות ובעיקר לערוץ המדע בידיוני האמריקאי.

2. Zero Hour, אשר אמורה להחליף את המוצא האחרון נשמעת טוב, אולם קשה לי להאמין שגם היא תשרוד.

שאלה נוספת שהגיעה באמייל:

רציתי לשאול שוב על על מתחזה, רק עכשיו סיימתי את העונה הראשונה והיא הסתיימה עם דברים פתוחים.
האם אף אחד לא רכש אותה כדי להמשיך?
האם זה סופי שאין עונה שניה?



תגובה:

לא, הסדרה מתה והיא לא תחזור לעונה שנייה וזה סופי. אני מצטער, כי גם אני נהנתי ממנה.

 

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה.

חן אמר/ה...

נחשול=גל
נכשלות = FAIL
שגיאת כתיב, תקן בבקשה.
חוץ מזה אני מאוד אוהבת לקרוא את הבלוג שלך ומפיצה אותו לאנשים

D1D1 אמר/ה...

תוקן.

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה, כ"כ מחכה לפינה זו בימי ראשון!
בנוסף תודה על המענה לגבי טיילור מ90210, מכיוון שאני הפסקתי לצפות בה לפני שתי עונות זה לא ממש עזר לי, והייתי צריך לשאולי מי זה השחקן בתמונה (ווס בראון שהתארח למס' פרקים בדם אמיתי, טראומה, סקנדל, מחשבות פליליות, בפרק הסיום של עקרות בית נואשות ובמס' פרקים בזואי הארט- הלב של דיקסי ;)]
ורק בקשה אולי תציין בצד איפשהו כנעוץ את הסבר המדד לצפייה, כי זוהי שאלה שעוד תחזור ותחזור...

דוד אמר/ה...

אשתדל להפיץ את הבלוג שלך כמה שיותר בקרב אוהדי סדרות מחו''ל, אסור שכזה בלוג איכותי ומושקע יסגר.