יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

2 חדשות קולנוע.



1. הסרט השני בסדרת Wanted, אשר לוקח לו זמן רב לקרום עור וגידים, ממשיך הלאה בהפקה, אבל עם שינוי אחד גדול: אנג'לינה ג'ולי, ככל הנראה, לא תשתתף בסרט ההמשך. בסרט ההמשך, ווסלי מגייס אישה צעירה, אשר נמצאת במצב בו הוא היה בסרט הראשון. לא ברור אם השחקנים מורגן פרימן או ג'יימס מאקבוי יחזרו.

2. הסרט השני בסדרת סרטי ספיידרמן, השמועות גורסות, כי בסרט זה נחזה במותה של גוון סטייסי (אמה סטון). הסיבה ? כבר ידוע שליהקו את דמותה של מרי ג'יין ווטסון (שרלין וודלי) ועל פי הקומיקס, גוון מתה כאשר ספיידרמן מנסה להציל אותה, אך לשווא ורק לאחר מכן מרי ג'יין ווטסון הופכת לבת הזוג של פיטר. גם ידוע שהתפקיד של מרי ג'יין ווטסון בסרט השני אמור להיות תפקיד קטן אך היא תהפוך להיות הדמות הנשית הראשית בסרט השלישי. נכון לעכשיו, לא ברור אם אחרי הסרט השלישי ימשיכו עם אותם שחקנים או יעשו ריבוט נוסף.

5 תגובות:

אלעד אמר/ה...

למה באמת לא המשיכו מהסרט השלישי בטרילוגיה הראשונה?

אנונימי אמר/ה...

1. מלכתחילה הסרט המקורי היה גרוע כעיבוד לקומיקס (כמעט ולא היה שם משהו שדמה למקור) וכסרט בפני עצמו, אז המשך הוא מיותר לחלוטין. בטח אם הקאסט המקורי לא חוזר.

2. אתה טועה ומטעה: מרי ג'יין הופיעה לפני גוון. בתחילה היא הוזכרה רק כשידוך פוטנציאלי לפיטר, אחייניתה של חברתה של דודה מיי. פיטר ניסה להתחמק מפגישה איתה בעיקר כי חשש שהיא מכוערת, אבל לבסוף כשנפגשו הוא גילה כמובן את האמת. הם לא הפכו לזוג, אלא לידידים טובים, אע"פ שמרי ג'יין רצתה להיות עם פיטר.

בתקופת הקולג' הוא פגש את גוון והם הפכו לזוג, ואילו אם.ג'יי. יצאה עם חברו הטוב ביותר, הארי אוסבורן. אם. ג'יי. תמיד הצטיירה כנערת מסיבות קלת דעת, ואחרי מותה של גוון היא שינתה כיוון וניחמה את פיטר. החברות שלהם התעצמה והם היו זוג לסירוגין, עד שזה הפך למשהו רציני בשנות השונים והסתיים בחתונה.

D1D1 אמר/ה...

כנראה המידע שקיבלתי לגבי ההיסטוריה של ספיידרמן היה שגוי.
תיקנתי.

שלמה אמר/ה...

ג'יימס מקאבוי הוא ווסלי אז הידיעה מעט סותרת
תודה על הכל

D1D1 אמר/ה...

לא ברור גם אם מאקבוי ימשיך לגלם את ווסלי.