יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

פרסום: 8 עדכוני סדרות.



1. בסדרה Mad Men, בפרק הראשון של העונה השישית של הסדרה, הדמויות של דון ומייגן יופיעו בהוואי.

2. בסדרה Hawaii Five-O, ג'ורג' טקאי מגיע לסדרה כשחקן אורח. טקאי יגלם דוד של צ'ין הו (דניאל דה קים), הוא יספק לצוות מידע אודות אחד מהמקרים שלהם.

3. בסדרה Happy Endings, מסתבר שמקס הוא לא היחיד עם ניסיון בקהילה "הגאה". הקומדיה עומדת לשפוך אור על הניסיון הלסבי שג'יין עברה והם משתמשים בבריגה הלן (בתמונה העליונה) לשם כך. בריגה תגלם את דמותה של ראיין, המאהבת לשעבר של ג'יין, אשר הופעתה מחדש גורמת לבראד לאי נוחות.

4. Twilight מגיעה למסך הקטן ? מתברר, שמאחר והסרט האחרון בסדרת הסרטים עומד לצאת בקרוב, בהפקה מעוניינים "לחלוב" כמה שניתן מהרעיון ואחת האפשרויות שנשקלת היא ליצור סדרת ספין אוף, אשר תתקיים באותו עולם, אך לא תציג את שלוש הדמויות הראשיות. ואני אומר, לא. לא. ועוד פעם: לא !!!

5. בסדרה Don’t Trust the B—- in Apartment 23, קייל האוורד יגיע כשחקן אורח לפרק השמיני של העונה בשעה שקלואי מנסה לשדך בין ג'ון לדמות של האוורד, אבל אז היא מחליטה שהיא מעוניינת בו ו"הולכת על זה".



6. בסדרה Revenge, אי. ג'יי בונילה לוהק לדמות של גבר מעברו של נולן.

7. רשת ABC תערוך קרוסאובר בין 2 קומדיות, הסדרות Happy Endings ו Don’t Trust the B—- in Apartment 23, יערכו קרוס אובר כאשר בסדרה Don’t Trust the B—- in Apartment 23 ג'ון עורכת וידאו על קלואי ומעלה אותו ליוטיוב ואחד מהגברים בסדרה Happy Endings מתלהב ממנה.

 8. בסדרה Defiance, סדרת המדע בידיונית ליהקה את השחקן בריאן ג'יי סמית (סטארגייט יוניברס) כשחקן אורח. הסדרה עוסקת בניצולים היחידים של מלחמה עולמית, אשר מנסים ליצור קהילה אנושית חדשה. סמית יגלם את דמותו של גורדון, גיבור של נאס"א, אשר נחשב למת לאחר קטסטרופה בתחנת החלל. הוא נמצא חי לאחר שמקימים אותו מתרדמת עמוקה. קשה לו להתרגל לעולם החדש.

תגובה 1:

ליאת אמר/ה...

אני גם אומרת לא!!
לא נמאס כבר מהTwilight המטופש הזה???