יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

פרסום: 6 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Dallas, השחקנית אנני וורשינג (רנה ווקר מהסדרה 24) מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כקומיסרית סקסית של הובלה. היא אמורה ל"הזיז עניינים" עם ג'ון רוס ו\או כריסטופר.

2. בסדרה Babby Daddy, השחקן מאט דאלאס (קייל XY, בתמונה) מגיע לסדרה כשחקן אורח לשלשה פרקים לפחות. מאט יגלם את דמותו של פיץ' דאגלאס, הגבר המושלם, מחוספס, אך רגיש. כמובן, שהוא סוחף את ריילי בדיוק ברגעים שבן מתחיל לפתח כלפיה רגשות.

3. בסדרה Teen Wolf, בעונה השלישית נכיר את גב' בלייק, המורה החדשה בבית הספר. היא מתוארת כיפה מאד ובטוחה בעצמה, אך עדיין פגיעה. היא מוצאת את עצמה במוקד של עולם אנשי הזאב.

4. בסדרה Happy Endings, החבורה עומדת למתוח את מקס בכך שהוא זכה בלוטו וכאשר הוא מגלה את דבר המתיחה הוא מגיב בצורה ייחודית לו.

5. בסדרה House Of Lies, השחקן לרנס טייט מגיע אל הסדרה בכדי לגלם את דמות מלקולם, אחיו של מרטי. מלקולם הוא חכם ובעל השכלה והבן האהוב על האב. כמו כן, הוא אמן התחזויות. גם ניא לונג מצטרפת לסדרה בתור יועצת ושותפה לספסל הלימודים של מרטי, אשר מתבררת כאויבת רצינית.

6. בסדרה Revenge, השחקן בארי סלואן הלא הוא איידן מת'יס, קודם להיות חלק מהקאסט הראשי החל מהפרק ה 14 והוא אמור להופיע בפרקים עד תום העונה. יש לו גם אופציה להמשיך לעונה שלישית באם תאושר לעונה נוספת.

2 תגובות:

אלעד אמר/ה...

לגבי TEEN WOLF,יביאו שחקן אחר שישחק את ג'קסון?
או שההפקה תמצא דרך להשמיד את הדמות?

אנונימי אמר/ה...

למה הוט רוכשת סדרות גרועות ויס רוכשת סדרות יותר טובות?