יום שני, 22 באוקטובר 2012

שקד והסרטים שלו.



Ted- "טד".


אחד מהסרטים המדוברים של השנה היה "טד", קומדיה פרועה שיצר סת' מקפרלן (היוצר של איש משפחה). בסרט מככבים מארק וולברג (יומן נעורים, לילות בוגי) ומילה קוניס ("המופע של שנות השבעים") היפהפייה.

הסרט סובב סביב ג'ון, ילד דחוי ללא חברים. לחג המולד הוא מקבל בובת דוב, לה הוא קורא טד. בלילה, ג'ון מבקש שטד יוכל לדבר וכיאה לסרטים ההוליוודיים, המשאלה מתגשמת.

7 שנים לאחר מכן, ג'ון בן 35 וטד והוא עדיין החבר הכי טוב שלו, ולמרות צידודים רבים מצד החברה (מילה קוניס), ג'ון וטד פשוט לא מצליחים להתבגר...

לפי דעתי, הבעיה המרכזית של הסרט היא שבמשך חלקים רבים הוא לא מצחיק. רק מדי כ 7 דקות יש בדיחה מצחיקה. מצד שני, צריך להודות לסת' מקפרלן על רעיון כללי ותסריט מקוריים.

אורכו של הסרט הוא 106 ולפי דעתי הוא ארוך מדי, ניתן היה לקצרו בכרבע שעה ובכך היו נגדעים מן הסרט הסצינות הפחות מצחיקות. בגזרת השחקנים, מילה קוניס מוכיחה פעם נוספת את כישוריה לצד יופיה הנדיר. מארק וולברג, לעומתה, עשה עבודה סבירה אך לא יותר מכך ובכל סצינה שהופיע עם קוניס, ניתן היה להרגיש שקוניס מסיטה את תשומת הלב לכיוונה, למרות שעל פי התסריט זה לא התבקש.

שחקנים נוספים שהיה נחמד לראותם בסרט היו גו'אל מקהייל (Community) בשל היותו שחקן קומי מוכח ולארה וונדרוורט (סמולוויל, V) שקיבלה, לפי דעתי, זמן מסך מועט מדי וכאשר הופיעה על המסך ריתקה את הצופים בשל כישרונה ויופיה.

לסיכום, שלשה סרטי קומדיה מובילים יצאו השנה: "אמריקן פאי- האיחוד", "הדיקטטור" ו"טד". בעוד "טד" לא מצליח להתחרות באיכות של "הדיקטטור", הוא בהחלט באותה הרמה של "אמריקן פאי-האיחוד" והוא ראוי צפייה, למרות כל מה שנאמר למעלה כיוון שהוא מצחיק לעיתים.

הציון שלי:
7.

הערה: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

תגובה 1:

דוד אמר/ה...

תודה על הפינה :)