יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

פרסום: 7 עדכוני סדרות.



1. בסדרה .S.H.I.E.L.D, השחקנית מין נא וון מצטרפת לפרויקט של ג'וס ווידון. מין תגלם את דמותה של הסוכנת מלינדה מאי. אישה מעט פגומה בשל הניסיון הקרבי שלה. היא טייסת מעולה, מומחית בנשק וחיילת למופת, אשר תעשה מעל ומעבר בכדי לבצע את תפקידה.



2. בסדרה Franklin & Bash, השחקנית גרסלה ביובאיס לא תחזור לעונה השלישית של הסדרה. כך היא הודיעה בחשבון הטוויטר שלה. בהפקה חשבו שהסיפור שלה די מוצה וככל הנראה תוצג דמות נשית חדשה.



3. בסדרה The Big Bang Theory, השחקן ראיין קאטרייט ("אלפאס") מגיע לסדרה כשחקן אורח בתור חבר לכיתת הלימודים של פני. לאונרד לא יאהב אותו.



4. בסדרה Nurse Jackie, השחקן אדם פררה מגיע לסדרה כשחקן אורח מתמשך בתור מושא אהבה עבור ג'קי. הדמות שלו כקצין במשטרת ניו יורק, תופיע לאורך העונה.



5. בסדרה Elementary, השחקנית פרדה פו שן תגיע לסדרה בכדי לגלם את דמותה של אמה של ג'ואן ווטסון (לוסי לו). מרי ווטסון תופיע בפרק התשיעי המיועד לעלות לשידור ב 13 בדצמבר והיא לא מרוצה מבחירת המקצוע של בתה.



6. בסדרה The Vampire Diaries, ליהקו את דמות אביה של בוני. ריק וורת'י יגלם את הדמות של רודי הופקינס, אשר מופיע בהפתעה ורוצה להגן על בתו מפני הסכנות של מיסטיק פולס. ההופעה הראשונה שלו אמורה להיות בפרק העשירי, ככל הנראה, הפרק הראשון לאחר החזרה מחופשה.



7. בסדרה The Good Wife, שתי דמויות חוזרות לסדרה. דאלאס רוברטס חוזר כאואן, אחיה של אלישיה. דאלאס יופיע כאשר סטוקארד צ'אנינג תופיע כאמא שלו ושל אלישיה. כמו כן, אניקה נוני רוז חוזרת כוונדי סקוט קאר. נכון לעכשיו מדובר על הופעה בפרק אחד, אך יש אפשרות שאניקה תישאר לפרקים נוספים.

אין תגובות: