יום שבת, 10 בדצמבר 2011

6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על...תיאורית המפץ הגדול.



1. כמו בסדרות אחרות, גם ב"תאורית המפץ הגדול" יש מספר סתירות. בעונה הרביעית צוין כי שלדון התנשק עם אמו, אחותו וסבתו בלבד, אך בעונה השנייה ראו כי התנשק עם אמו של לאונרד וניתן לציין עוד סתירות רבות.

2. שם המשפחה של פני מעולה לא התגלה לצופי הסדרה. גם כשאביה של פני הגיע, הוא קראו לו וויאט ולא מר___(שם משפחתו). אגב, בעונה השנייה, פני ציינה שלאביה קוראים בוב ושמו התחלף בחלוף העונות, מעניין לא?

3. וויל וויטון הינו האויב המושבע של שלדון. הידעתם שוויל וויטון באמת שיחק ב"Star Trek" ושב"תיאורית המפץ הגדול" הוא משחק את עצמו למעשה?

4. צ'אק לורי הינו יוצר הסדרה "תאורית המפץ הגדול" וכן, "שני גברים וחצי". באחד מפרקי "תאורית המפץ הגדול", צ'ארלי שין, הינו כוכב הסדרה "שני גברים וחצי" התארח כעצמו. בנוסף, באחד מהפרקים לאונרד ושלדון צפו בסדרה בשם :"אושיקורו" וניתן היה לשמוע את מנגינת הפתיחה של הסדרה. מנגינה זו חוברה על ידי דמותו של צ'ארלי שין ב"שני גברים וחצי".

5. למרות שלא רבים יודעים זאת, שלדון ציין "בזינגה" , אמרתו הידיעה ביותר, רק בפרק הסיום של העונה השנייה של הסדרה בפעם הראשונה.

6. פרק הפיילוט המקורי היה שונה לחלוטין מהתוצר הסופי. שלדון ולאונרד, שגולמו על ידי אותם הדמויות, פגשו את קייטי, אישה קשוחה שהייתה בוכיה לאחר שנזרקה על ידי בן-זוגה. היא מוזמנת על ידי השניים לדירתם, שם נמצאת גם גילדה, שמחליפה את הווארד וראג', וגילדה מקנאת בקייטי. כיום יוצר הסדרה, צ'אק לורי אומר ש"זה היה נוראי. הדבר היחידי שאהבנו משם היה את ג'ים וג'וני(השחקנים של שלדון ולאונרד)".

הערה: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

5 תגובות:

דנה אמר/ה...

ראיתי את פרק הפיילוט המבוטל. הוא מסתובב ברשת. היה לי קשה להחליט אם הוא רע, כי הרבה מהטקסטים זהים. אם כי שלדון לא הופיע כטיפוס א-מיני.

אנונימי אמר/ה...

אולי תעשה אנקדותות על יומני הערפד ?

אנונימי אמר/ה...

גם בפיילוט המקורי שלדון לא ממש א-מיני.

אין מצב להאריך את הפינה הזאת? (מ6 ל20 למשל? חח)

שקד אמר/ה...

ראשית, אשקול לעשות פינה על יומני הערפד, אחפש מידע ובמידה והוא יעניין מספיק אעשה עליו.
לגבי הארכת הפינה, אני לא יודע אם את/ה יודע/ת, אבל אורכה המקורי של הפינה היו 5 אנקדוטות ובשני מקרים חריגים מספר האנקדוטות גדל ל-12 ולאחרונה הוא התייצב על 6.
הסיבה לכך שאין אפשרות להגדיל היא שעל מרבית הסדרות/שחקנים אין כ-20 אנקדוטות מעניינות באמת שידועות לנו בזמן חיפוש נורמלי(כשעה) ולכן התשובה היא לא, אומנם במידה ואמצא סדרה עם מספר אנקדוטות גדול, הפינה תכיל יותר מ-6. אך אל דאגה, מתחת ל-5 אנקדוטות הפינה לא תקטן.

נדב אמר/ה...

עוד משהו שראיתי שבפיילוט פני אומרת שיש לה רעיון לתסריט על בחורה שבאה מנברסקה לLA כדי להיות שחקנית מפורספת וששואלים אותה אם היא מנברסקה היא עונה שהיא מאומהה
וכמו שאנחנו יודעים בהמשך כל הסידרה אומרים שהיא מנברסקה...