יום שבת, 24 בדצמבר 2011

פינת D1D1 רואה סרטים.

Spy Kids All the Time in the World – מדובר בניסיון לחדש את סדרת הסרטים של שנות האלפיים. הפעם מדובר במרגלת, אשר נישאת לאזרח ומקבלת עליה שני ילדים חורגים, מבלי שבעלה ידע על עברה, כאשר נולדת להם תינוקת משותפת היא פורשת, אך מקרה מהעבר מחזיר אותה למשימה נוספת ואת ילדיה החורגים להפוך ל"ספיי קידס" החדשים.

צריך להבין, שכאשר שלשת הסרטים הראשונים יצאו לאוויר, כל נושא התלת מימד היה דבר די חדשני, היום הוא כבר לא. ולכן, כל האפקטים ממש לא עושים רושם. בשל כך, אנחנו נשארים עם תסריט גרוע, עלילה נחמדה אבל לילדים בני חמש עד תשע, לא יותר. האטרקציה היחידה היא הופעתם של ג'סיקה אלבה כמרגלת וג'ואל מקהייל כבעלה הקלולס.

אז, לראות או לא לראות ?
מבחינתי, מדובר בסרט לילדים בני חמש עד תשע וגם אז מדובר בסרט חלש מאד. קהל היעד הזה יכול לצפות בסרט, כל השאר יכולים לדלג עליו, גם המעריצים של ג'סיקה אלבה וג'ואל מקהייל לא יזקפו את הסרט הזה לזכותם. ודרך אגב, גם הופעתם של אלכסה וגה ודריל סבארה, צמד הילידים שגילמו את ה"ספיי קידס" המקוריים, לא ממש תרם לסרט.



Colombiana – סרט אקשן, אשר מספר את קורותיה של קטליא, נערה אשר נשבעת לרצוח את האיש אשר נתן את ההוראה לרצוח את הוריה. כאשר היא מתבגרת היא הופכת לרוצחת מושלמת ומתחילה במסע רציחות בכדי להגיע אל האיש, שבילדותה נשבעה לרצוח. במקביל ה F.B.I וה C.I.A מעורבים בתמונה.

ממבט ראשון ניתן להבחין, כי מדובר בסרט אקשן משובח, סצינות היריות ושאר פעולות האקשן בסרט מבוצעות ללא דופי. הבעיה היא: הסרט כולו אקשן ובלי עלילה. נכון, יש את רצון הנקמה, אבל אין שום עומק לדמויות, כולל של הכוכבת הראשית, זואי סלנדה היפה. ומדובר בסרט ארוך של כ 105 דקות, כך שאין לכך תירוצים.

אז, לראות או לא לראות ?
צופים שאוהבים אקשן טוב יכולים לראות, צופים שאוהבים שיש בסרט עלילה ייהנו הרבה פחות. שכל אחד יעשה את החישוב שלו.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

D1D1 תודה על כל מה שאתה מעניק לי ולעוד מלא אנשים שקוראים את הבלוג שלך !!!
רציתי לדעת מה דעתך על הסרט מועדון קרב