לאחר שהדמות של אמילי פילדס (שאי מיטשל) יצאה מהארון והודיעה שהיא לסבית, הארגון Florida Family Association, החל בקמפיין ששם לו למטרה את המפרסמים של התוכנית והמסע נשא פרי. לפי ערוץ הבידור האמריקאי המפרסמים הבאים: Remax Realty ו General Mills משכו את הפרסומות שלהם, למרות שבצורה רשמית הם לא הודו שהקמפיין גרם להם להירתע. אבל איזו סיבה אחרת הייתה להם כאשר באותה עת הסדרה דורגה במקום החמישי ברייטינג ? התירוץ שלהם היה שהתוכנית לא פונה לקהל היעד שלהם, למי אתם מאמינים ?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה