יום שני, 29 באוגוסט 2011

פרסום: קבלו מספר פרויקטים של חלק משחקני הסדרה צ'אק.


ראיין מקפארטלין יככב בסרט טלוויזיה אודות נער מעיירה קטנה אשר מצליח מאד בליגת הפוטבול. הוא חוזר הבייתה לאחר שאביו סובל מהתקף לב ונאלץ להתמודד עם מספר זיכרונות טראומטיים. שם הסרט הוא Game Time: Tackling the Past והוא ישודר ב 3 בספטמבר ברשת NBC.

ויק שאי, הלא הוא לסטר, יככב בסרט קטן ועצמאי אודות עיתונאי פרילנסר (ניק סטאהל) שסיפוריו המפוצצים אודות חיילים קנדיים לא מתקבלים בצורה יפה על ידי העורך שלו. הסרט בשם Afghan Luke יוצג בפסטיבל סרטים בקנדה ב 11 וב 14 בספטמבר.

איבון סטראהובסקי תככב סרט לצד ג'ייסון סטאת'אם, רוברט דה נירו וקלייב אואן. הסרט יעסוק בסוכנים אשר נמצאים במצוד אחר גבר נמלט. הסרט ייקרא Killer Elite ויעלה בארה"ב ב 23 בספטמבר.

זאק לוי ישתתף בסרט קצר כמוביוס. ריי פארק אמור לגלם את דמותו של באזיל. השניים אמורים לגנוב חפץ יקר למען המעביד שלהם. הסרט ייקרא No Rest for the Wicked והוא יעלה בטקסס, ארה"ב בין הימים 22 ל 29 בספטמבר.

Share on Facebook

2 תגובות:

mip אמר/ה...

לא קשור לפוסט הזה - אני חייבת לציין שלאורך הזמן אתה מפגין טעם מוזיקלי מעולה. בדרך אל האושר זה אחד השירים האהובים עלי (ועוד הרבה אחרים ששמת כאן בינתיים)
אחלה של שירים. נחמד להזכר בהם.
תודה

אנונימי אמר/ה...

פוסט חשוב לאוהבי הסדרה, כולנו מחכים לראות איך הסדרה, שבסה"כ היתה ממתק קטן לציבור לא גדול, הצליחה או לא להזניק את הקריירה של הקאסט שלה, רובם הגיעו אליה כאלמוניים יחסית (מלבד אדם בולדווין, גם זה בערבון מוגבל), כולם מוכשרים ובעלי פוטנציאל להגיע רחוק.
בינתיים זה עוד לא ממש קרה, אך איבון עושה רושם פושי מספיק כדי להתקדם, ואני באופן אישי מחכה בכליון עיניים לפריצה הגדולה של זאק לוי, שחקן ואדם נדיר ומיוחד לכל הדעות.