יום שבת, 20 באוגוסט 2011

פינת D1D1 רואה סרטים.

Prom – סרט נעורים נוסף אודות קבוצת ילדים, אשר מתכוננים לנשף הסיום של השנה האחרונה שלהם. יש את הנערה המתלהבת מארגון הנשף, אשר חוברת לנער עבריין, יש את מלך השכבה, אשר בוגד בחברתו עם תלמידת שנה שנייה, שמצידה יש לה נער בשכבה שמאוהב בה. ויש גם הצמד שנמצאים ביחד עידן ועידנים, אבל קיים סיכוי שהם עומדים להיפרד.
מדובר בסרט נעורים, שניתן למצוא כמותו שניים או שלשה בשנה והסרט הזה לא שונה מהם. כלומר, אין בו משהו מיוחד. גם התהליך שעוברים הדמויות במהלכו וכמובן הסיום שלו צפויים מאד. כמו כן, אין בו הומור וגם לא עירום, אשר די נפוץ בסרטים כאלו.
אז, מה יש בו ?
משחקת בו כוכבת הסדרה Friday Night Light, איימי טיגארדן הנהדרת. וזה הכל. מעבר לכך, הכל שממה.

אז, לראות או לא לראות ?
מי שרוצה לראות סרט נעורים נוסף לא יחודי ודי צפוי יכול לצפות בסרט, כל השאר צריכים לדלג עליו.



Teen Sprit – סרט טלווזיה של רשת ABC Family אודות מלכת השכבה רעה בנשמתה, אשר מתה בעת הנשף, לפני שהיא שמה לראשה את הכתר של מלכת הנשף, וכאשר היא עולה לגן עדן מוטלת עליה משימה: בכדי להגיע לגן עדן, עליה להפוך את הנערה הכי לא פופולארית בשכבה למלכת הנשף, במידה ולא תצליח לעשות זאת היא תגיע לגיהנום.
לסרט הזה, כמו סרטי נעורים אחרים, יש מבנה ברור. היה ברור שבשלב מסוים הנערה שעברה שינוי תהפוך לכלבה, והיה ברור שהיא תבין שטעתה ושהכל יבוא על מקומו בשלום.
אז, גם לגבי הסרט הזה נשאלת השאלה: האם יש בו משהו מיוחד ?
התשובה היא: לא. לא היו בו בדיחות מצחיקות, התסריט סביר ומטה, הרעיון משומש והמשחק סביר. עוד סרט לאוסף.

אז, לראות או לא לראות ?
צופים שאוהבים את סוג הסרטים הללו (בעיקר נערות בגילאי 15-12) יכולים לראות את הסרט, אולי גם צופים שאוהבים את השחקנית קאסי סקרבו (Make It Or Break It), כל שאר הצופים צריכים לדלג עליו, מדובר ב 80 דקות מבוזבזות.



Your Highness – מדובר בסרט פארודיה על סרטי האבירים אודות נסיך, אשר מקנא באחיו (ג'יימס פרנקו), שיש לו הכל: מראה, כוח והצלחה בכל מה שהוא עושה. כאשר יום אחד הוא מודיע על נישואיו הקרבים חוטף את הנערה (זואי דשאנל) קוסם מטורף, אשר רוצה להגשים נבואה. הנסיך ואחיו יוצאים למסע בכדי להחזיר את הנערה. במהלך המסע מצטרפת אליהם לוחמת (נטלי פורטמן), שגם היא רוצה לחסל את הקוסם הרשע.
לטעמי, אחד הסרטים הגרועים ביותר שראיתי בשנים האחרונות ואני מתפלא שנטלי פורטמן בכלל נכנסה אל הסרט הזה. התסריט מגוחך ולא מצחיק, המשחק, להוציא את משחקה של פורטמן, גרוע. הרעיון דווקא יכול היה נחמד, אבל צריך היה לחזק זאת בתסריט נורמאלי, מה שלא קורה בפועל.
מעבר לכך, אין הרבה מה לומר עליו. אולי שהוא ארוך מדי (105 דקות, כאשר 85 היו יותר מדי).

אז לראות או לא לראות ?
לדלג עליו ומיד. גם נטלי פורטמן בוודאי מתחרטת שהשתתפה בו. מצד שני, ניתן לראות אותה בחוטיני, אז...



Share on Facebook

אין תגובות: