יום ראשון, 10 ביולי 2011

פינת מענה לקוראים, והשבוע: האנטומיה של גריי, שני גברים וחצי, סדרות בריטיות, יומני הערפד, 30 רוק, 90210, ניקיטה ועוד...

נתחיל עם האנטומיה של גריי:
ידוע לך משהו על האירוסים של שרה רמירז (מהאנטומיה של גריי) ?
ועוד משהו..יש לך ספוילרים על העונה ה8 ?.


תגובה:
המידע היחיד שידוע לי על האירוסים שלה זה התאריך שבו האירוע קרה: 17 ביוני, השם של הארוס: ראיין דיבולט והעובדה שהאירוע התרחש בפאריז.
לגבי ספויילרים, אין הרבה מידע על העונה השמינית, אבל שונדה ריימס הודיעה שלמרות אירועי פרק סיום העונה שעברה, היא חושבת שמרדית' ודרק יהיו ביחד בסופו של דבר ולכך חותרים הכותבים, אלא...אם אחד מהם ימות קודם לכן...כמו כן, מארק אמור לצעוד סוף סוף לבדו, הוא אמור להתנתק מעט מלקסי ומקאלי ואריזונה ולצעוד לדרך משלו. ריימס גם הודיעה שבמידה והפיילוט של רייצ'ל טיילור ("המלאכיות של צ'ארלי") לא היה מצליח היא הייתה ממשיכה והמצב הרומנטי של אלכס היה שונה לחלוטין.

אלעד ביקש את דעתי לגבי השינוי ב"שני גברים וחצי":
אם יכלת לבחור שחקן שיחליף את צ'ארלי בשני גברים וחצי,את מי היית בוחר?


תגובה:
אשטון קוצ'ר הוא באמת הדבר הקרוב ביותר לצ'ארלי שין, וגם יו גראנט שהוזכר היה מועמד טוב מאד. עכשיו נותר לראות אם הקהל בארה"ב יאהב את השינוי.

קיבלתי בקשה מאוראל לחוות את דעתי לגבי מספר סדרות:
אהלן D1D1, רציתי לדעת מה דעתך על הסדרות "מלאך שחור", "ריפר", "מקלט באפלה" ו"4400"?
בנוסף, האם אתה יכול להמליץ לי על סדרות איכותיות בסגנון "פרינג'" ו"האירוע"?


תגובה:
את "מלאך שחור" אהבתי מאד בעונתה הראשונה, העונה השנייה שלה הייתה ניסיון לייצר גרסה דומה לסדרה "באפי" והסדרה יצאה מאיזון ולכן אהבתי אותה פחות. אבל בכל זאת, מדובר בג'סיקה אלבה !!! ואי אפשר שלא להביט בה כשהיא לבושה בבגדים כל כך צמודים.

"ריפר" היה רעיון מעניין, אבל די מיצה את עצמו מהר מאד, בכל זאת, כמה אפשר לראות אותם מנסים להכניס נשמות שברחו מהגיהנום אל תוך כלים דפוקים. אבל בכל זאת, מיסי פרגרים שיחקה שם וזו סיבה מספיק טובה לצפות בה.

"מקלט באפילה" הייתה טובה בדיוק עד הפרק השלישי של העונה השנייה, כאשר הדמות של אשלי
עזבה את הסדרה. לאחר מכן, היו מספר פרקים נחמדים, אבל לא יותר מכך.

4400 הייתה סדרה נהדרת וחבל שהיא ירדה מהמסכים בטרם עת.

לגבי המלצה על סדרות מהסוג שביקשת: אני לא יודע אם נדובר באותו סגנון אבל Eureka היא סדרה טובה, כך גם Warehouse 13 ו Haven, כולן סדרות של ערוץ המדע בדיוני. בעונה הבאה יהיו סדרות באיזור כמו Grimm ו Once Upon A time. לגבי סדרות בסגנון של "האירוע", לא מצאתי משהו דומה פרט ל FlashForward שבוטלה לאחר עונה. כיום אין סדרה דומה.

להלן שאלה מאוראל:
D1D1, ראיתי שפעם המלצת על הסדרות "פוארו" ו"ג'ונתן קריק" - האם יש לך מושג היכן ניתן למצוא תרגום בעברית לסדרה? המבטא לא מובן בעליל.


תגובה:
לצערי, לא ראיתי תרגומים לסדרות הללו. הן שודרו בערוץ הראשון עם תרגום, אבל ברשת לא ראיתי תרגום שלהן.

ונעבור לשאלה על "יומני הערפד":
יש מידע על דיימון ואלנה ?


תגובה:
מלבד המידע שפירסמתי בלינק הבא:
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/05/vampire-diaries-3.html
אין מידע על דיימון ואלנה. מצטער.

ועכשיו, שאלות על 30 רוק:
הם (ברשת NBC) פרסמו מתי צפויה בערך לשוב גם "רוק 30"?

וגם:
ולמה אתה אף פעם לא כותב על יצירת המופת הזאת?


תגובה:
לא, אין מידע מתי הסדרה אמורה לחזור. לגבי מיעוט המידע עליה בבלוג, אין הרבה מה לחדש לגביה, מלבד שחקנים אורחים מפורסמים שמגיעים הסדרה, פחות או יותר, נשארת אותו דבר לאורך העונה. מדובר בסדרה טובה, אבל בלי הרבה שינויים ודרמות. כאשר יש ידיעות, כגון ההריונות של הנשים בסדרה והחופש שנכפה על טרייסי מורגן בעונה האחרונה, גם המידע הזה הגיע לבלוג.

גם 90210 מקבלת שאלה השבוע:
השחקן שישחק את אוסטין, זה לא אותו השחקן ששיחק את החשפן בפרק האחרון של העונה השלישית?
ומה עם סיכום לעונה השלישית של הסדרה? (90210)
תודה :)


תגובה:
לא, השחקן (בתמונה) לא גילם את החשפן. לגבי סיכום לעונה השלישית של הסדרה, קשה לי להאמין שזה יקרה. חשבתי שיהיה לי זמן לעשות זאת, אך לאור סיקור הסדרות שאני צופה בהן כרגע אין לי זמן לעשות זאת. מסיבה זו גם "האנטומיה של גריי" לא זכתה לסיכום עונה. פשוט אין לי זמן. במידה והבלוג היה מניב לי רווחים והיה הופך למקור הכנסה הייתי משקיע בו יותר, אבל היות ואני צריך לעבוד, הזמן המועט שעומד לרשותי מונע ממני להספיק את כל מה שרציתי לעשות. מצטער.

נועה שאלה לגבי הסדרה החדשה של קריסטין בל, House Of lies, אשר אמורה לעלות ברשת Showtime:
מתי הסדרה אמורה לצאת?היא שחקנית ענקית והייתי שמחה לראות אותה משחקת שוב במשהו שהוא לא קומדיה רומנטית דפוקה כמו הסרטים האחרונים שלה.


תגובה:
עד כמה שאני מבין, אין לה תאריך יעד. נכון לעכשיו, יש 2 אפשרויות: חודש ספטמבר (סיכוי גדול) או חודש ינואר (סיכוי קטן).

השאלה הבאה מתייחסת ל"ניקיטה":
אשמח לקבל עידכון מתי אפשר להתחיל לראות את ניקיטה עונה 2 אני מחכה סדרה מקסימה ...


תגובה:
הסדרה חוזרת בפרקים חדשים בימי שישי החל מה 23 בספטמבר.

ולסיום, מספר שאלות שהגיעו במייל:
1.
האם לסרטי קולנוע מודדים רייטינג ?
באיזה רשתות הן משודרת בכלל ?

2. מה דעתך על הסדרה Secret Diary Of A Call Girl, ולמה היא בוטלה לאחר 4 עונות ?
שמעתי גם שאחרי העונה הרביעית יהיה לסדרה סרט טלויזיוני, אם כן מתי הוא מיועד להתחיל ?

3. מדוע הסדרה Saved בוטלה לאחר עונה 1 ומה היה הרייטינג שלה ובאיזה רשת היא שודרה ?

4. מתי תתחיל העונה הרביעית של Sanctuary ?

5. למה NBC לא מוכרת את סדרת הריאליטי שלה The Voice לשידור בפלטפורמות אחרות (נניח כמו הוט או יס) ?

6. מה ההבדל בין יוצר למפיק ?
תוכל להסביר היטב ?

7. למה הסדרה No Ordinary Family קרסה בנתוני הרייטיג שלה, ותוכל לערוך עליה שלב סיכום עונה ?

8. האם ראית כבר את הפיילוט של Falling Skies, אם כן אשמח לדעת מאוד מה דעתך בניתיים על הפיילוט ?

תודה רבה על המענה והמשך יום טוב :)


תגובה:
1.
אני מניח שהכוונה היא לסרטי קולנוע אשר משודרים בטלוויזיה. לכך התשובה היא: לא, אלא אם הם משודרים ברשתות הגדולות במהלך השנה. לגבי שידורם, אני מניח שכמו בארץ, גם באררצות הברית יש ערוצי סרטים.

2. לא כל כך התחברתי לסדרה, לא אהבתי את הנושא, למרות שאהבתי את בילי פייפר, כוכבת הסדרה, מהימים בהם היא הייתה זמרת מצליחה בסוף שנות התשעים. לגבי סיבת הורדתה מהמסכים, הכל היה שאלה של רייטינג נמוך ומיצוי מבחינה קריאטיבית.

3. הסדרה שודרה במשך 13 פרקים ברשת TNT בשנת 2006. הפרק הראשון הניב 5.1 מיליון צופים. לא ידוע לי מדוע הסדרה בוטלה. אולי הרייטינג שלה צנח, משום שאין לי מידע נוסף על נתוני שאר הפרקים.

4. אין עדיין תאריך לעונה הרביעית של הסדרה. ככל הנראה מדובר בחודש אוקטובר או ינואר (כך זה היה בעונה שעברה).

5. זה לא פורמאט של NBC, מדובר בפורמאט הולנדי. וחוץ מזה, "רשת" קנתה את הזכויות לתוכנית והיא בשלבי ההפקה שלה.הפרסומות שלה רצות בערוץ 2 בתדירות גבוהה.

6. יוצר הוא יותר מבחינה קריאטיבית, מביא את הרעיון, את הדמויות והסיפור, ואילו מפיק יותר אחראי על הצד הכספי וניהולי של הסדרה.

7. אני צופה כרגע בסדרה בתדירות של פרק בשבוע (מפאת חוסר זמן), הגעתי לפרק 6, כאשר אסיים לצפות בסדרה אערוך עליה "שלב סיכום עונה", במידה והבלוג ימשיך להיות באוויר.

8. ראיתי את הפיילוט. בנתיים מדובר בפיילוט טוב, אבל שאר הפרקים פחות.

Share on Facebook

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

"במידה והבלוג ימשיך להיות באוויר"
ממממממממממהההההההההההההההההה!
לא!!!!!!
תחזיר תפרסומות, מבטיח ללחוץ כול היום והיליה, או כול דבר אחר, רק אל תוריד תבלוג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אנונימי אמר/ה...

לאא! וואלה ביאסת אותי עם המשפט הזה:
"במידה והבלוג ימשיך להיות באוויר"
תחזיר את הפרסומות או כל דבר שאנחנו יכולים לעזור בו ונעזור לך אני אישית ילחץ כל יום וכל פעם שאני נכנס על הפרסומות!
רק שהבלוג המעולה הזה לא יסגר !!

אנונימי אמר/ה...

מצטרף!! אל תסגור את הבלוג, הוא פשוט מדהים תשים המון פרסומות אני אוריד את החוסם פרסומות שלי ואלחץ!

עמית אמר/ה...

גם אני, למרות שמפאת שעות עבודה ארוכות ועיסוקים אחרי בשעות הערב מאוחרות- נכנס כמידי יום ביומו פעמיים לפחות (בחודשים האחרונים שהיו עמוס בחדשות מכל טוב אפילו 4-5) ושמתי לב כעת לביטוי "במידה ו"..
והלוואי שלא

באמת אחלה בלוג
על אחת מהאהבות שלי
וכמה כיף לקרוא על סדרות שאני אוהב

עוד הארה- רק הפעם רלוונטית לתגובות- אשמח אם תוכל לתת פרטים על מלאני פאפליה שהעלית את תמונתה

תודה, עמית

לסיכום אחלה בלוג
ואם נוכל לעזור (ראה ניסיו הפרסומות לינקים ושות'... או כמו קוראים אחרים שרושמים ביקורות) אנחנו כאן

ירין אמר/ה...

שלום לך,
קודם כל אני רוצה להביע את תודתי ואת הערכתי אלייך ואל תרומתך , ואני מאמינה שאני מדברת בשם כל הגולשים באתר .
אני מאוד מקווה שהבלוג לא ייסגר !

יש לי שתי שאלות ,
הראשונה היא על הסדרה "קייל XY" , רציתי לדעת למה ביטלו את הסדרה באמצע העונה השלישית ולא נתנו סיימו לשדר את העונה כמו שתוכנן ..
שאלה שניה היא מה אתה חושב על הסדרה "קאסל" ?

תודה רבה , ירין :)