יום ראשון, 24 ביולי 2011

פינת הזוגיות, והשבוע: אשטון קוצ'ר.


לגבי קוצ'ר ניתן לומר, שמכל הנשים היפות עימן יצא במהלך חייו בסופו של דבר הוא נישא לזקנה ולמכוערת מכולן, שיש לה ילדים מבעלה הקודם ואשר מבוגרת ממנו ביותר מ 15 שנים !!! למישהו יש תסביך אמא ?

אין תאריך מדויק אבל קוצ'ר יצא עם הזמרת נטלי פורטדו לפני שהתפרסם.


בשנים 2001-1998 אשטון רשם מערכת יחסים עם ינואר ג'ונס, עליה הוא אמר שלעולם לא תוכל להיות שחקנית, כמה שהוא טעה.


בשנת 2001 הוא עבר לאשלי סקוט עמה ניהל מערכת יחסים עד שנת 2002.


בשנת 2002 הייתה זו מונט מזור שקיבלה את הזכות לנהל איתו מערכת יחסים.


באותה שנה, 2002, הוא כבר עבר לבריטני מרפי. השניים כיכבו ביחד בסרט Just Married.


בשנת 2003 הייתה זו איימי סמארט המדהימה שדיגמנה עמו זוגיות. עמה קוצ'ר שיחק בסרט "אפקט הפרפר".


באותה שנה הוא החל לצאת עם דמי מור, לה נישא במרכז הקבלה בלוס אנג'לס ב 24 בספטמבר 2005. שמועות גורסות שלשניים יש "נישואים פתוחים" ושלשניהם יש מערכות יחסים שונות במקביל.


Share on Facebook

2 תגובות:

TS אמר/ה...

לא הגזמת קצת? דמי מור מכוערת? כן, היא מבוגרת מבעלה בקרוב לשני עשורים ויותר מכל בת זוג מפורסמת אחרת שהייתה לו בעבר, אבל רק בגלל זה היא "זקנה"? אני בספק אם היית כותב את אותם הדברים אם היה מדובר בגבר בגיל העמידה שנישא לצעירה ממנו.

קוצ'ר אולי היה שמוק במה שאמר לג'נוארי ג'ונס בזמנו (כך לטענתה) והוא אכן טעה בכך שלא תוכל להפוך לשחקנית. למרבה הצער, אחרי ארבע עונות של מד מן ושובר קופות קולנועי אחד, מסתבר שהיא חסרת כישרון, אז הוא לא טעה לגמרי.

אנונימי אמר/ה...

הבעיה עם פוסטים ופינות שמנסים לסכם מערכות יחסים של אנשים (מנתחי מערכות יגדירו מערכת יחסים זוגית כמורכבות שביקום) ביריות של נתוני טריוויה, ולתת להם כותרת פרובוקטיבית לטיזינג, כמו "ומכולם הוא התחתן עם הזקנה והמכוערת", הבעיה היא שתמיד הגישה הזו מנותקת מהמציאות ולא נותנת באמת שום מידע, רק רכילות זולה, שפה זו נישה מוכרת מצהובונים ידועים, והצרכנים שלה, נו, אם מישהו נהנה מזה, מה אני אגיד, נפרגן לו.

אשטון ודמי עברו ילדות קשה ומורכבת, על גבול העבריינות, יש להם הרבה מן המשותף, שניהם השתקמו והרימו את עצמם בעשר אצבעות, שניהם שובבים והרפתקנים, צעירים ברוחם ויפים. הנשואים שלהם מהיציבים שידעה הוליווד, הם הורים נהדרים, ועושים הרבה טוב וצדקה בזמנם הפנוי, ולא תמיד עבור כיסוי תקשורתי (כדוגמת בראדג'לינה).
אשטון ודמי מדגימים זוגיות יפה, משתלבת ומוצלחת. כל הכבוד להם, ומי שלא מוצא חן בעיניו, טוב, שיחפש.

אגב, ג'נוארי ג'ונס שחקנית בינונית ומטה, זו האמת. אשטון לא טעה לגמרי. אממה: יש לה הרבה מזל, והרבה מעריצים שבלונדינית ריקנית עם עיניים מימיות עושה להם את זה עד כדי כך שהם משוכנעים שהיא שחקנית מעולה. שיהיה להם לבריאות.