יום שני, 25 ביולי 2011

פינת D1D1 רואה סרטים.



Super – כאשר צופים בסרט המחשבה נודדת מהר מאד לסרט Kick-Ass. שימו לב לתקציר של הסרט ותבינו מדוע. הסרט מספר את סיפורו של פרנק, ילד שסבל כל ימי חייו ולא זכה בכלום. יום אחד הוא מכיר את שרה, מכורה לשעבר לסמים, אשר עובדת במזנון בו הוא עובד. השניים מתחילים לצאת ואף מתחתנים. בוקר אחד, נכנס לביתו אדם בשם ג'ייקוב, אשר מחפש אחר שרה. מספר ימים אח"כ שרה עוזבת ופרנק מגלה שג'יקוב גרם לה להתמכר שוב לסמים ולקח אותה אליו. פרנק מנסה להשיב את שרה אליו אך ללא הועיל.

לאחר התגלות שעוברת עליו הוא משוכנע שעליו להיות גיבור על ולהלחם בפשע. הוא מתחיל ב"קטן" ויוצא נגד סוחרי סמים קטנים, אנשים שרוצים לבצע מעשים מגונים בילדים וגנבים ועוד... כאשר כל הזמן התכנית שלו היא להציל את שרה.

בשלב כלשהו הוא מתוודע לליבי, מוכרת בחנות קומיקס לה הוא מגלה את זהותו ואשר מעוניינת להיות העוזרת שלו. השניים נלחמים בפשע ביחד ויוצאים לניסיון אחרון להציל את שרה, אשר ברון סמים מעוניין לאנוס אותה.

נכון, הדימיון ל Kick-Ass לא הרמטי, אבל הכיוון הוא אותו כיוון: גבר שמנסה להיות גיבור על ללא כוחות מיוחדים. אבל בנקודה הזאת מסתיימים ההבדלים, משום ש Kick-Ass נהנה מתסריט איכותי ובעל הומור ואקשן טוב, ואילו Super הוא סרט כבד מאד, חסר הומור ולעיתים משעמם. לי נראה שיוצרי הסרט לא החליטו לאיזה כיוון הם רוצים לקחת את הסרט, כך שבסוף הסרט ניתן לראות גם הוספת התרשמויות במילים גדולות כמו בקומיקס כמו Boom וכו'...

היתרון היחיד של הסרט הוא כמות הכוכבים שבו: אלן פייג', ליב טיילר, נייתן פילון, קווין ביקון וראיין ווילסון ("המשרד") בתור פרנק.

אז, לראות או לא לראות ?
אם אין לכם משהו אחר לעשות אתם יכולים לצפות בסרט שנמשך בסך הכל כ 90 דקות, אבל אם תדלגו עליו לא תפסידו דבר.

Share on Facebook

תגובה 1:

ירין אמר/ה...

שלום לך ,
רציתי להמליץ לך לראות את הסרט "להתחיל מחדש/Cast Away" , טום הנקס מככב כשחקן הראשי . אשמח אם לאחר שתראה אותו תסכם אותו בפינת הסרטים . זהו סרט שאני ממש אוהבת וממליצה עליו , אהבתי את הגאונות שבו ואשמח לשמוע את הצד שלך .. מקווה שתראה , ירין.