יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

פינת מענה לקוראים, והשבוע: האנטומיה של גריי, The Good Wife, טורצ'ווד, Perfect Couples.

נפתח עם שאלה של קורא על קביעה שציינתי בלוח ההערכות שלי לעונה הבאה לגבי האנטומיה של גריי:
מזה הטמטום הזה השחקנים לא אוהבים את ההפקה ואת שונדה ? אפשר לדעת למה ועל מה זה נובע ?

תגובה:
אני לא מבין את מי ששאל את השאלה. למה להשתמש במילה "טמטום" ? אי אפשר לשאול את השאלה בצורה רגילה. אם זה היה פורום אחר, אני חושב שהיו בכלל מוחקים את התגובה ובכלל לא עונים לך. אני אחרוג ממנהגי ואענה, אבל בקצרה.
ידיעות שמגיעות מתוך הסט מדגישות כי היחס על הסט מתוח מאד, במיוחד בכל הנוגע ליחסים של שונדה ריימס עם השחקנים. נמסר שפטריק דמפסי היה עוזב כבר בתום העונה שעברה לולא היה קשור בחוזה. גם כוכבת הסדרה, אלן פומפאו, ציינה שלאחר תום החוזה שלה, אשר אמור להסתיים בעונה הבאה קשה לה לראות את הדמות שלה ממשיכה הלאה. אני לא טוען שזו החלטה סופית, אבל מדובר בציטוט מתוך ראיון שלה. לאחר הראיון ריימס התראיינה וטענה שיכול להיות שהפוקוס יעבור לדמות של לקסי אם השניים יעזבו.

השבוע ניתן למצוא גם שאלה The Good Wife:
לגבי THE GOOD WIFE של CBS: רבים שותפים לדעה שמדובר בסדרה משובחת מאוד, שרק באריזה ובפורמט נראית דומה לסדרות פרקליטים אחרות, שטחנו בעבר, והדינמיקה על הסט שם מאוד מיוחדת. למשל דמותה החידתית המסתורית של קלינדה. למשל העובדה שאת איש הPR הנכלולי היהודי מגלם קומיקאי סקוטי הומו ואנטישמי (אלן קאמינג) [לגבי האנטישמיות שלו-יש עדויות ביוטיוב! העובדה שחצי מהקולגות שלו על הסט יהודיות: ג'וליאנה מרגוליס, ג'וש צ'רלס לא מפריעה לו בכלל להביע את דעותיו על יהודים]. האם CBS יבטלו סדרה משובחת רק בגלל שהרייטינג שלה סביר? סה"כ מדובר בחצי העונה השניה, ואפשר להניח שעם הזמן היא תהפוך למגנט צופים...

תגובה:
אם זו הייתה רשת אחרת ולא CBS אז הייתי אומר שקיים סיכוי שהסדרה לא תישפט על פי רייטינג, אבל מדובר ברשת השמרנית ביותר בארה"ב ואצלה העניינים בדרך כלל הם שחור או לבן. קשה לי להאמין שהיא תשאיר את הסדרה עם רייטינג כמו שיש לה כרגע, על פי ניסיון העבר הסדרה בבעיה רצינית אבל תמיד יכולים לקרות ניסים. וכן, גם אני חושב שמדובר בסדרה בינונית עד טובה (העונה הראשונה הייתה טובה הרבה יותר).

אלעד שאל לגבי טורצ'ווד:
מה עם טורצ'ווד?

תגובה:
העונה החדשה בת ה 10 פרקים של הסדרה אמורה לעלות בחודש יולי 2011, לפחות זה התכנון. ההפקה היא של רשת Starz עם עזרה מה BBC.

להלן שאלה על אחת הסדרות החדשות של רשת NBC:
זה נכון שהקדימו את Perfect Couples ?


תגובה:
ברשת NBC החליטו לשדר רק את הפיילוט בערב סיום העונה של Sing Off ביום שני האחרון וזאת בכדי להשיג לסדרה חשיפה. שאר העונה תשודר החל מה 20 בינואר 2011.

ולסיום, מספר הערות:
1. מיעוט הידיעות השבוע נבע בעיקרו מהעובדה שבארה"ב יצאו לחופשת חג המולד ולכן גם בתקשורת האמריקאית כמעט ולא פורסמו ידיעות.
2. עדיין לא גיבשתי החלטה סופית לגבי עתיד הבלוג, אעדכן אתכם בכל החלטה שאקבל.
3. מחר תקבלו שלב סיכום עונה של העונה החמישית של דקסטר וביקורת על סדרה חדשה.
4. מחר גם אפרסם את הפינה "בוודאי שמתם לב ש..."

Share on Facebook

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי. זה נכון שהחליפו את האחד השחקנים בperfect couples?

אנונימי אמר/ה...

תודה על המענה הסבלני, אם עוד אפשר להשפיע על ההחלטה שלך לגבי הבלוג...אז...אנא...רחמים עלינו, מבקרי הבלוג הוותיקים והחדשים...

דוד אמר/ה...

לא! אל תסגור! בלוג מדהים!

אנונימי אמר/ה...

D1D1, מקווה שהבלוג לא יסגר, תמשיך לעדכן אותנו תותח!!!