יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

בוודאי שמתם לב ש...


רייצ'ל ניקולאס (בתמונה) הצטרפה לסדרה Criminal Minds לפני שני פרקים והפכה לחלק מהקאסט הראשי שלה. אני לא יודע אם הייתי היחיד שהבחין בכך, אבל זה פשוט זעק לשמיים. הבטתי בה וראיתי את א' ג' קוק, אשר עזבה בתחילת העונה. אלו היו דמיות כמעט זהות לחלוטין מבחינה פיזית. בהפקה יכולים לזעוק כמה שהם רוצים שהשינוי נבע מרצון להתרענן, אבל כולם יודעים שהכל היה עניין של כסף. א' ג' עלתה להם יותר מדי כסף וניקולאס הרבה פחות. אני לא יודע מה אתכם, אבל לי זה קצת צרם. למרות שניקולאס סקסית בטירוף.
אני לא יודע מדוע העונה העניין הפך לטרנד, אבל מספר רב של סדרות שידרו העונה פרקים כפולים באותו ערב. אותי זה ממש מעצבן, כאשר רק השבוע זכינו לפרקים כפולים של Burn Notice ו Psych. הרשתות מבזבזות כך פרקים ואח"כ הצופים צריכים לחכות שבוע יותר מדי בכדי שהן יחזרו לעונה חדשה. ולמען האמת, גם לרייטינג זה לא ממש תורם. אז מדוע לבצע את זה בצורה הזאת ?
השבוע פרסמה רשת ה CW את הלוח שלה לחצי השני של העונה. על פי פרסומים בחודשים האחרונים, מאז נודע כי Life Unexpected לא תקבל פרקים נוספים מעבר ל 13 שכבר פורסמו עבורה, הייתה אמורה לעלות סדרה חדשה במקומה והיו כבר 2 מועמדות לתפקיד. אבל כאשר פורסם הלוח הבנו שברשת החליטו לא להסתכן ופשוט הזיזו את Hellcats לשעת השידור שהתפנתה ובמקום משבצת השידור של Hellcats תשודר תוכנית שלא על פי תסריט. זה קצת מעצבן את הצופים שמחפשים סדרות עם תסריט, אבל אם מביטים על הנושא מנקודת המבט של הרשת אפשר להבין אותה, משום ששנה קודם לכן היא ניסתה לעשות משהו חדש עבורה (להעלות סדרה חדשה באמצע העונה) ודי נכשלה כאשר Life Unexpected שרדה ברגע האחרון וקיבלה 13 פרקים נוספים, רק בכדי לסיים את חייה הקצרים כעבור 26 פרקים בלבד. אולי היא ראתה בכך לקח לשנים הבאות.
די נמאס כבר מהצופים שכל הזמן רוצים שהכוכבים של הסדרות שלהם יהיו ביחד ומבחינתם זה מרכז הסדרה. כל הזמן אני שומע שאלות כמו: האם דיימון או סטפן יהיו החברים של אלנה בסדרה The Vampire Diaries ? או האם צ'אק ושרה מהסדרה צ'אק יישארו ביחד ? או מתי ברנן ובות' מהסדרה Bones יהיו ביחד ? ואפשר להמשיך כך עוד ועוד... אותי זה כבר מעצבן. הסדרות הללו באות לספר סיפור והעובדה שיש סיפור רומנטי הוא חלק ממנו, אבל ממש לא העיקר. דרך אגב, אם מביטים על זה מנקודת מבט אובייקטיבית הרי שצ'אק ושרה מהסדרה צ'אק בכלל לא מתאימים. לצ'אק התאימו יותר הדמויות של לו או האנה. בסדרה Bones אין דמויות כל כך קוטביות מאשר ברנן ובות', אז בסדר, הם יהיו ביחד למשך עונה, ואז מה, הם חיים בעושר ואושר עד היום הזה ? תפסיקו לאכול את השטות הזאת שהאהבה תסדר הכל ותהיו מציאותיים.
אם רשת ה CW מכוונת את עצמה בעיקר לקהל של נשים בגילאי 34-18, הרי שאם מביטים על לוח המשדרים שלה בשנים האחרונות, רשת ABC מכוונת את עצמה בעיקר לנשים מבוגרות יותר. שימו לב לסוג הסדרות שהערוץ מעלה. אם אלו סדרות הרפואה של שונדה ריימס ("האנטומיה של גריי", "מרפאה פרטית", "Off The Map"), או אופרות הסבון ("עקרות בית נואשות" ו "האחים והאחיות") ואפילו הדרמות שנכשלו לה השנה כמו The Whole Truth ו My Generation. אני מאד מקווה שברשת ישנו את המצב ולפחות יעלו את החידושים ל True Lies ו"המלאכיות של צ'ארלי" שהם מתכננים, שגם הגברים יחלו לראות סדרות נוספות מהרשת הזאת חוץ מאשר את Castle.
חנה לסלאו היא פשוט בדיחה מהלכת. יצא לי במקרה לראות חלק מהתוכניות של "רוקדים עם כוכבים" (דרך אגב, מבחינת המשתתפים מדובר בעונה הגרועה ביותר), בכל זאת, עדי הימלבלוי משתתפת שם, ובכל פעם שאני מביט בה (בחנה לסלאו) בא לי פשוט לסגור את הטלוויזיה. ראשית, את שני השופטים הגבריים אני מבין, הם אוטוריטה בתחום הריקוד, אבל מה לעזאזל עושה שם חנה לסלאו ? איך היא יכולה לבקר רקדנים מבחינה מקצועית ? עזבו את העובדה שהיא תפחה לממדים כאלו שכאשר היא אומרת למועמדים שהם לא נעו בצורה טובה זה יותר עצוב ממצחיק, עד כמה שאני יודע אין לה שום ידע בריקוד שאין למתמודדים האחרים. אז מה היא עושה שם ? כי גם להצחיק היא כבר לא יודעת. ודרך אגב, למה הורידו את מספר השופטים ל 3 ? דווקא בתוכנית הזאת 4 שופטים היה בדיוק המספר הנכון, בניגוד ל"כוכב נולד" ששם לא צריך יותר מ 3, אבל לפעמים מספר השופטים בערב מגיע ל 6. קיצוץ מספר השופטים נותן את התחושה שמנצחי העונה לא יהיו שווים במעמדם למנצחי העונות הקודמות ואפשר יהיה לשים כוכבית ליד הניצחון שלהם.

Share on Facebook

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שני דברים הראשון לגבי צאק לפי דעתי צאק ושרה מתאמים מאד ( הרי הפכים נמשכים) וצאק מאזן אותה בצורה טובה ובנוסף לזה צאק השתנה כול כך בין העונה הראשונה לארבעית שכרגע הוא מתאים לה הרבה יותר מהתחלה .
לגבי הדבר השני אני לא רואה אדוק של לרוקדים עם כוכבים אבל אני יכול להגיד לך דבר אחד שחנה לסלאו היא מקצועית בטרוף ויכול להיות שהיא לפעמים חסרת טקט אבל היה צריך "משהו מעם" בין שני השופטים. אז היא ממלה את המשבצעת בצורה טובה.

חוץ מזה לסיכום הבלוג שלך מקצועי וכל הכבוד לך על היוזמה המבורכת הזאת