יום שני, 13 בדצמבר 2010

בוודאי שמתם לב ש...


ביום שישי שודר הפרק האחרון לעונה של The Good Guys. מבחינת נתוני הרייטינג הסדרה הייתה אכזבה, אבל בכל פעם שאני צופה בפרק שלה, אני נהנה. לפי דעתי, הסדרה הייתה מתאימה יותר לרשת כבלים כמו USA (היוצר שלה הוא גם יוצרה של Burn Notice) ולא לרשת ברודקאסט כמו FOX. ואם כבר משדרים אותה בערוץ ברודקאסט, אז רק בקיץ וברצף. ברשת FOX טעו כשפיצלו את הפרקים שלה בקיץ ומשכו אותה לעונת החורף. אני מקווה שברשת FOX ישנו את דעתם ברגע האחרון ויחדשו אותה, או שרשת כבלים תיקח אותה אליה לעונה נוספת.
אתמול שודר הפרק האחרון לעונה החמישית של דקסטר. רבים מתלוננים על כך שרשת Showtime משדרת רק 12 פרקים בעונה לסדרה הכל כך טובה. לאותם אנשים אני רוצה לומר: אני מאד מצטער, אבל אני לא חושב שעונה של 22 פרקים לסדרה מהסוג הזה היא בגדר אפשרות. קשה לי להאמין שסדרה כזאת תוכל להחזיק איכות ברמה שהיא מציגה ב 12 פרקים במשך 22 פרקים. זה נראה לי כמעט בלתי אפשרי.
אתמול שודר גם הפרק האחרון לעונה של הסדרה Lost Girl. לאחר שהסדרה The Gates נכשלה בשידורי הקיץ, היה קיים בליבות של רבים חשש גדול, שסדרות "על טבעי" די יצאו מהאופנה. התברר שלא כך פני הדברים והסדרה הקנדית הזאת מתבררת כהצלחה די גדולה. עונה שנייה כבר הובטחה לה ותעלה לשידור בשנת 2011.
אתמול חזרה Leverage מהחופשה הקצרה שלה. הסדרה אמורה לשדר 3 פרקים נוספים לעונתה השלישית. הפרק של אתמול, ובעוד שבוע ישודר פרק סיום עונה כפול. אני בטוח שמעריצי הסדרה שמחים על כך. אני יודע שאני מחכה לפרקים הללו בקוצר רוח.
יש סדרה ישראלית כל כך אבסורדית וטיפשית שהיא הופכת לאיטה לסדרת קאלט. אתם לא תאמינו לאיזו סדרה אני מתכוון. הסדרה המדוברת היא "מנדלבאום בלש פרטי". כן, הספין אוף של סדרת הפיג'אמות הופכת למה שהסדרה "פאזל" הייתה בתחילת המילניום. למי שלא יצא לראות, "פאזל" הייתה מן גרסה ישראלית לסיינפלד ולמרות שבתחילה לא הייתה מובנת, שנים אח"כ כששודרה בשידורים חוזרים ניתן היה להבחין כמה טובה היא הייתה. "מנדלבאום בלש פרטי" היא מאותו סוג, נראית טיפשית אבל ההומור כל כך אבסורדי ולילדים קטנים, שכאשר הסדרה תשודר בשידורים חוזרים (והיא תשודר) יאהבו אותה יותר ויותר. יניב פולישוק, אשר מגלם את גרי מנדלבאום עושה עבודה פנטסטית והסדרה גם יוצרת ביטויים שיחזיקו לזמן ארוך כמו "נרא....ה לך" או "למה ?"
בישראל עלתה השבוע העונה החדשה של "האח הגדול". אני מוכרח להגיד לכם: אני לא מתכוון לצפות אפילו בפרק אחד של התוכנית המפגרת הזאת. אני לא יודע מדוע אנשים רואים את הזבל הזה. מעט מאד תוכניות או סרטים אני מבקר בצורה שכזאת, אבל התוכנית הזאת היא, לפי דעתי, כל מה שרע בטלוויזיה של היום. אני מוכן לקבל תוכניות ריאליטי כמו "כוכב נולד", "רוקדים עם כוכבים" ואפילו "היפה והחנון", אבל תוכנית כמו "האח הגדול" ממש לא. לצערי, היא תקבל רייטינג של קרוב ל 30% בכל פרק, אני לא אהיה חלק מההמון הזה, פשוט לא !!!

Share on Facebook

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על הסקירה.
הכל נכון!!
לגבי פרק הפינאלה של דקסטר: עד הדקה ה-90 הפרק שמר על רמה גבוהה של מתח, אפילו ציפיה דרוכה לאיזה ספין או מהפך לא צפוי שיעצור את הנשימה, כמו שהעונה הקודמת והמאוד מוצלחת הסתיימה ממש בשניות האחרונות. אבל מהדקה ה-90 התסריט התדרדר לקלישאות כל כך צפויות, מופרכות ובנאליות, שניתן היה רק להתנחם במשחק המשובח של סי הול וכל השאר. וזה מאוד חבל...אפילו אני יכולתי לחשוב על סיום מעט יותר מורכב או מפתיע שישאיר טעם של עוד...חבל, כי הפרקים של העונה היו מאוד טובים, הכיוון שהתסריט לקח אליו היה מעניין ולא צפוי, וקצת חבל שסדרה שידועה ב"חכו לשניה האחרונה של הפרק, עד שזה לא נגמר-זה לא נגמר" החמיצה את ההזדמנות להביא אותה בסוף טיפה לא צפוי. לא סוף אכזר או רע, רק טיפונת לא צפוי. חבל.

inon אמר/ה...

לאנונימי:
לדעתי הפוך
עונה רביעית הייתה יחסית רגועה ונגמרה ברעש
עונה חמישית הייתה מאוד רועשת ולדעתי הסיום הטוב ביותר הוא סןף שקט ורגוע
וגם סוף כזה הוא לא צפוי
לD1D1: האם תעשה סיכום עונה לעונה החמישית של דקסטר? אם כן מתי?

techtik אמר/ה...

אני לגמרי איתך!!
האח הגדול, לא אצלי.