יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

ספויילרים: צ'אק.


לפני שאני מציין את הספויילרים, עלי לציין שמדובר באימות ממקור אחד בלבד ולכן יש לקחת אותם בעירבון מוגבל.
1. שרה עומדת לקבל עבודה חדשה.
2. שרה עומדת לעזוב את צ'אק לטובת גבר אחר.

Share on Facebook

9 תגובות:

אסף אמר/ה...

מספר 2 לא אמיתי גוש שוורץ לא יעשה את זה לצופי הסדרה אחרי שהוא שיחק בנושא במשך שלוש עונות מה שגרם לצופים להתייבש

יעל אמר/ה...

לא, פליז לא!!!!!!!!!!

אנונימי אמר/ה...

הי, חברים, די ברור שזו ירידה לצורך עליה , כלומר, להגביר את המתח המיני. למי שראה את כל השאלונים שNBC פרסמו בפייסבוק- אתה רוצה שצ'אק ושרה יתחתנו? אתה רוצה שצ'אק יאלץ להילחם על ליבה של שרה? איך תגיב אם שרה תבגוד בצ'אק וכו'...אז רוב מעריצי הסדרה ענו שהם רוצים שצ'אק ושרה יתחתנו בסוף, אבל שיהיה קצת גיוון בדרך.
אז עכשיו, כשיש עוד מלא פרקים לדחוף לעונה, אז כל התסריט הקודם שונה, ועכשיו צריך להוסיף יותר עלילה וסיבוכים.
אל תדאגו, ג'וש שוורץ לא יפריד בין צ'אק לשרה באופן סופי. הוא מודע לזה לגמרי!
אגב, הוא מגיב למסרים ששולחים לו בטוויטר
למי שממש מעוניין.

אנונימי אמר/ה...

בשם שתי בנות שנכנסות לבלוג קבוע, אנו מעלים בקשה לברר עם מי יוצא זאק ליווי ההורס בימים אלה, כשהמניות שלו עלו מאז שהוא נכנס לרשימת 100 הגברים הסקסים? הוא כרגע באוסטרליה לקידום הסרט פלונטר, ואנחנו מנסות לברר מאחורי גבו את הנושא בלי שהוא ירגיש...
היו שמועות על אוליביה מאן, אבל אנחנו מסרבות להאמין, ורוצות מידע אמין...
אגב, בקרוב יוצא סרט חדש בכיכובה של האקסית המשמעותית ביותר שלו, וגם המוצהרת ביותר, קייטלין קרוסבי, "איש הקריוקי", והיא כיבדה את זאק, שהוא טוען שהוא חייב לשמור על קשרים טובים עם כל האקסיות שלו ולחתוך ברוח טובה הדדית, אז היא כיבדה אותו בסצינה קטנטונת בסרט הזה.
תכלס, השמועות מספרות שהוא מת למצוא מישהי שתקשר אותו חזק לבמאים גדולים או לפחות לחברות הקלטות. הוא מת להיות זמר, וקייטלין לא ניסתה לעזור לו בזה...ילדה רעה, מגיע לה שהוא עזב אותה. לא יכלה להקליט איתו אפילו דואט אחד קטנטן?
טוב, חפרנו.
יאללה ביי.

אנונימי אמר/ה...

אני לא מאמינה שזה נכון .
היחדי ששרה באמת אהבה חוץ מצ'אק היה ברייס והוא מת אז אני לא מאמינה שהם יפרדו

מתן אמר/ה...

מה בסוף נסגר עם הספוילר על הזוג שיתחתן באחת הסדרות? צ'אק ושרה או האלה מהאנוטמיה?

אנונימי אמר/ה...

לכל אלה שמוטרדים מהענין של שרה וצ'אק: רק לידיעתכם, מי שהיתה האחראית על הכתיבה והפיתוח של הזוגיות של צ'אק ושרה עד סוף עונה 3 היתה התסריטאית אליסון אדלר. (עד העונה ה-3 צוותי הכתיבה היו מפוצלים בין כותבים שונים-הצוות הרומנטי, הצוות שאחראי על הריגול, הצוות של ביי מור וג'פסטר וכו', כי הסדרה משלבת ז'אנרים שונים ואספו תסריטאים שהמומחיות שלהם זה הומור, סייפיי, ריגול וכו'...ובאמת העונות הראשונות היו מגוונות ומוצלחות, מי שהיה אחראי על האיסוף של כל הרעיונות והעריכה שלהם זה ג'וש שוורץ וכריס פדאק)
בסוף העונה ה-3 חלו צמצומים כמו שאתם יודעים, ולמעשה הפורמט של הכתיבה עבר שינוי ואין כבר צוותי חשיבה שונים לכל תחום של ז'אנר.
(אליסון אדלר שלדעתי היא פצצה של כשרון עברה לצוות כותבי No Ordinary Family)
מה שקורה זה שהכל נפל על כריס וג'וש ורואים שהתסריט יותר אחיד בסגנון שלו, שכשמדובר בצ'אק, שזה פורמט שבנוי על אקלקטיות וערבוב של ז'אנרים, אחידות פירושה פחות רעיונות, פחות מקוריות ופחות הברקות.
מצד שני הם מאוד מנסים לרצות את המעריצים ולדיעה של המעריצים יש משקל מאוד רציני על הכתיבה שלהם.
(שאם תשאלו אותי-זה דבילי מאוד).
אז אל תיבהלו, לא יעשו שום דבר שיאכזב את המעריצים, ולמי שאהב את ניצוץ השגעוניות והבלתי צפוי שהיה לסדרה בשתי עונותיה הראשונות-צפויה אכזבה מהאיכות, מהקלות שבה אפשר לצפות את המהלכים, ומאיך שהסדרה מתנהלת.
אגב, גם הסגנון של ההומור השתנה.
בקרוב NBC עורכת מרתון צ'אק, ומומלץ לצפות בעונות ברצף, רק כדי לדעת איזה פוטנציאל אדיר היה בהתחלה, ולאן התדרדרה הסדרה מאז...
אגב, לא הפסקתי להעריץ את הסדרה.

אנונימי אמר/ה...

יש כאן מישהי שחשוב לה לציין שדרך אלי אדלר, שכידוע יוצאת עם שרה גילברט, שהיא חברה של סמנת'ה (סם) רונסון, היא מכירה אישית את לינדזי לוהן. אם זה מענין פה מישהו בכלל.

אנונימי אמר/ה...

ל"אנונימית" שלמעלה, עכשיו סופסוף הבנו את הקשר הביזארי שבין צ'אק ללינדזי לוהן.
ועוד לא דיברנו על הסוכנת וה PR של Zac Levi...