יום שני, 13 בדצמבר 2010

פרויקט מיוחד: הסדרות שמחכות לנו.


בעוד מספר ימים יוצאות כל הרשתות הגדולות בארה"ב לחופשת החגים שלהן ומותירות אותנו הצופים בהמתנה לפרקים חדשים. כאשר הרשתות יחזרו מחופשת החגים, חלקן יחזרו עם סדרות חדשות, חלקן עם עונות חדשות של סדרות וותיקות וסדרות נוספות עם החצי השני של העונה שלהן. אז, אלו סדרות מחכות לנו עם בוא השנה האזרחית החדשה מלבד הסדרות שעלו בעונת החורף האחרונה ?
Primeval – כבר ב 1 בינואר תחזור סדרת המדע בידיונית הבריטית בעונה חדשה. כזכור, הסדרה עוסקת בקבוצה של מדענים בברטניה, אשר מנסה לפתור בעיות, אשר נוצרות כתוצאה ממסע בזמן לתקופת הדינוזאורים.
Pretty Little Lairs – ההצלחה הגדולה של הקיץ של רשת ABC Family חוזרת לחצי השני של העונה ב 3 בינואר, כאשר עדיין לא ברור מי רודף את חבורת הבנות ומה הסוד הגדול שאחת מהן שומרת באדיקות.
Greek – סדרת הנעורים חוזרת לעונתה הרביעית והאחרונה בת ה 10 פרקים ב 3 בינואר. חלק מהדמויות (לדוגמא: קייסי ואשלי) כבר סיימו את לימודיהם באוניברסיטה, אבל חלקם עדיין לומדים שם (לדוגמא: ראסטי ורבקה). מי שמעוניין לדעת: קייסי תקבל מושא אהבה במהלך העונה. האם זה יהיה שוב קאפי ? נצטרך לחכות ולראות.
V – סדרת החייזרים של רשת ABC חוזרת ב 4 בינואר ב 10 פרקים חדשים, ברשת קיצצו את מספר הפרקים שהוזמנו במקור אשר עמד על 13. העונה השנייה אמורה להיות יותר אישית ולגעת יותר בסביבה של החייזרים (לדוגמא: אמא של אנה מגיעה) וגם אצל בני האדם (לדוגמא: מתברר שקיים סיכוי שאשתו של קייל הובס בחיים).
Shameless – סדרה חדשה שתעלה ברשת Showtime, ליתר דיוק גרסה אמריקאית לסדרה בריטית, החל מה 9 בינואר אודות אב, אשר מתחזק משפחה של 6 ילדים בשעה שהוא הולך לשתות ולחגוג. הסדרה תציג הרבה מין ואלימות, אבל באופן משעשע ובסגנון הומור שחור, כראוי לסדרת כבלים.
Californication – העונה החדשה של הסדרה תעלה ב 9 בינואר ברשת Showtime. אני די חושש מהעונה הזאת, משום שכמה אפשר לראות סדרה על גבר שלא לומד ומתפתח, ושכל מה שמעניין אותו זה רק לשכב עם נשים. לא משנה שבכך הוא הורס את ההתפתחות של הבת שלו.
Episodes – הסדרה החדשה של מאט לה בלנק (ג'ואי מ"חברים"), שהוזמנו עבורה כרגע 7 פרקים בלבד. הסדרה תסב סביב משפחה בריטית בעלת קומדיה מצליחה אשר שמחים להעביר את הפורמט שלהם לארה"ב אבל הם צריכים להחליף את השחקנים שלהם באחרים (לה בלנק) והם רואים כיצד העסקים עובדים בהוליווד ונשאבים לתוך זה.
The Cape – הניסיון האחרון של רשת NBC להצליח בעונה הנוכחית עם סדרה חדשה אודות שוטר אשר מופלל ומועף מהמשטרה. השוטר לשעבר מחליט להפוך לגיבור הקומיקס של בנו ועוטה על עצמו גלימה ומסכה ויוצא להלחם בשחיתות ובפשעים. הסדרה תעלה לשידור בפרק כפול ב 9 בינואר והחל מה 17 בינואר תשודר בכל יום שני.
Off The Maps – דרמת הרפואה השלישית של שונדה ריימס ברשת ABC. הפעם מדובר בקבוצת רופאים ואחיות שעוזבת את ארה"ב ומחליטה לעזור לאנשים במקום נידח. הסדרה תעלה לשידור החל מה 12 בינואר.
Harry's Law – דרמת-קומית משפטית נוספת מבית היוצר של דיוויד אי קלי (אלי מקביל, הפרקליטים). הפעם מדובר בקבוצת עורכי דין לא יוצלחים מחברה לא ידועה. הסדרה תעלה לשידור ברשת NBC החל מה 17 בינואר.
White Collar – חוזרת לחלק השני של העונה השנייה שלה עם 7 פרקים אחרונים לעונה. כזכור, הסדרה עוסקת בגנב בינלאומי שעוזר ל F.B.I לפתור בעיות הונאות. 7 הפרקים אמורים להיות כבדים יותר ויענו על שאלות שנשארו פתוחות במשך יותר מעונה וחצי. הסדרה חוזרת ב 18 בינואר.
Fairly legal – סדרה חדשה של רשת USA אשר מתמקדת בעורכת דין, אשר לאחר מות אביה מואסת בבית המשפט ומחליטה להיות מתווכת בין שני הצדדים שבדרך כלל מנסים להתגרש. אבל, מסתבר שגם למשפחה שלה יש סוד שאולי היא לא מודעת אליו. הסדרה עולה ב 20 בינואר.
Royal Pains – חוזרת לחצי השני של העונה השנייה שלה, לאחר שהחצי הקודם של העונה הסתיים בכך שאביו של האנק קיבל התקף לב, לאחר שנודע שהוא מנסה להשיג מידע לפיו בוריס המיליונר אשם בפלילים. הסדרה חוזרת החל מה 20 בינואר.
Perfect Couples – קומדיה חדשה אשר תעסוק בשלוש זוגות, אשר יש להם חשיבה שונה לגבי התשובה לשאלה: מה גורם למערכת יחסים לעבוד בצורה טובה. הסדרה תעלה ברשת NBC החל מה 20 בינואר.
The Chicago Code – סדרת משטרה נוספת והפעם מבית היוצר של רשת FOX. הפעם מדובר בקבוצה של שוטרים, אשר מנסה לנקות את שיקאגו מפושעים ושחיתות. לדעתי, כבר היינו בסרט הזה, אבל שיבושם להם. הסדרה תעלה לשידור החל מה 7 בפברואר במקום Lie To Me.
Mr. Sunshine – הקומדיה החדשה של מתיו פרי (צ'אנדלר מחברים), אודות מנהל אולם ספורט, אשר מחליט להעריך מחדש את חייו כשהוא מגיע לגיל 40. תאריך השידור ברשת ABC הוא ה 9 בפברואר. הסדרה הייתה אמורה לעלות כבר בתחילת עונת החורף אבל ככל הנראה היא לא הייתה מספיק טובה, מעניין לבדוק אותה עכשיו.
Justified – הסדרה חוזרת לעונה שנייה ברשת FX בחודש פברואר (אין תאריך סופי) לספר את סיפורו של ריילנד גיבן, מארשל של ארה"ב, עם נטייה קלה על ההדק, אשר חוזר לעיירת נעוריו ומגלה את העולם הישן שעזב ו 2 נשים שמאוהבות בו.
Body of Proof – דרמת המתח החדשה של רשת ABC ודנה דלייני, אשר עזבה את "עקרות בית נואשות" בשל כך. הסדרה תספר את סיפורה של חוקרת פתולוגית, אשר יש לה שיטות לא רגילות לפתור פשעים. הסדרה הייתה אמורה לעלות בספטמבר, אולם לבסוף תשדר את 13 הפרקים שלה החל מה 29 במרץ.
Breaking In – הקומדיה החדשה של רשת FOX וכריסטיאן סלייטר, אודות חברת אבטחה אשר מורכבת מגאונים אלקטרוניים. החברה הזאת תעשה הכל, כולל נקיטת אמצעים יוצאי דופן בכדי לשווק את עצמם. שימו לב גם לאודט יסטמן היפה. תאריך העלייה לשידור הוא ה 6 באפריל.
Happy Endings – קומדיה חדשה של רשת ABC, אשר תעלה החל מה 13 באפריל, אודות זוג שנפרד ביום חתונתו ובכך גורם לחבריהם לבחור בין השניים.
כמו כן גם 2 סדרות של רשת ABC Family, סדרות הנעורים: Make It Or Break It ו The Secret Life of the American Teenager, אמורות לחזור לחצי השני של העונות שלהם (השנייה והשלישית בהתאמה) באזור חודש מרץ.
ולבסוף, רשת CBS תעלה את 2 הדרמות: Chaos, אודות סוכן CIA מתחיל בשם ריקי מרטינז (פרדי רודריגז) אשר מכריחים אותו לרגל אחר חבריו הסוכנים, ובכך הוא מסתכן שחבריו ישאירו אותו מאחור באמצע מבצע. ואת הספין אוף של Criminal Minds. לשתיים עדיין אין תאריך משוער לעלייה לשידור.

Share on Facebook

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אם קאפי וקייסי לא חוזרים ז
ה ממש מבאס!

inon אמר/ה...

לא אמורה לעלות traffic light?
(הגירסה האמריקאית ל"רמזור")