הרשת אישרה יצירת 2 פיילוטים חדשים, שניהם באורך של 90 דקות. הראשון, Necessary Roughness מבוסס על מקרה אמיתי: פסיכו-תרפיסטית אשר לוקחת עבודה עבור ניו ג'רזי גטס ובכך עושה שינוי גדול בחייה ובקריירה שלה, משום שלאחר השינוי היא עומדת להיות תחת אור הזרקורים.
בפיילוט השני, A Legal Mind, מדובר בסטודנט מבריק אבל חסר מוטיבציה אשר משיג עבודה בחברת עורכי דין למרות שהוא לא עורך דין בעצמו. הוא נעזר בחוכמתו ובהבנת הרחוב בכדי להחזיק את משרתו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה