יום חמישי, 20 במאי 2010

ניתוח הלוח של רשת CBS לעונת החורף 2011-2010.


הרשת ממשיכה לשדר יציבות, כאשר מעט מאד סדרות חדשות נכנסו אל הלוח החדש.
יום שני נשאר יום קומדיות כאשר ההפתעה היא שיבוצה של Rules Of Engagement כבר בתחילת העונה. הערכה שלי ? לא היו קומדיות מספיק טובות כדי להכניס אותן ללוח. והסדרה בלאו הכי מניבה רייטינג טוב +.
ההזזה של "תיאוריית המפץ הגדול" ליום חמישי נועדה בכדי לפנות מקום לקומדיה החדשה של צ'אק לאורי – Mike & Molly כאשר "שני גברים וחצי" תשמש לה כמקפצת רייטינג בדיוק כפי ש"תיאוריית המפץ הגדול" תשמש מקפצת רייטינג לקומדיה נוספת בכיכובו של ויליאם שאטנר – Shit My Dad Says. שיבוצה של הוואי 0-5 ביום שני הוא משום שראשי הרשת רואים בשעת השידור הזו אפשרות להתפתח משום שלמרות ש Castle די התקדמה עדיין לא מדובר במפלצת רייטינג ויש אפשרות להצליח בשעה הזאת, במיוחד לאחר קומדיות שמניבות רייטינג (נצטרך לחכות ולראות אם גם Mike & Molly יעשו זאת אבל שאר הסדרות הן בעלות רייטינג גבוה).
יום שלישי נשאר כמו שהיה.
ביום רביעי שובצה הסדרה החדשה The Defenders. לפי דעתי, מדובר בשיבוץ בעייתי משום שגם NBC וגם ABC שמו סדרות עורכי דין באותה משבצת שידור וברשת מקווים שהסדרות שיקדימו לה יצרו לה מקפצת רייטינג גבוהה מספיק.
ביום חמישי, מלבד השינוי של הקומדיות – תיאוריית המפץ הגדול ו Shit My Dad says כל השאר נשאר אותו דבר.
יום שישי הפך להיות לערב של סדרות פתרון פשעים.מדיום ו CSI:NY נמצאות בירידה קטנה ולכן שיבוץ סדרת המשטרה Blue Bloods נראה אמנם נכון בכדי לסגור ערב עם אותו נושא אבל קיימת סכנה שהירידה של הסדרות שיקדמו לה יגרמו לה לקרוס כבר בפרקיה הראשונים ואז הסדרה תמצא את עצמה מהר מאד מועמדת לביטול.
זהו. עד כאן זמנה של רשת CBS. נשארנו עם רשת ה CW אשר תחשוף את הלוח שלה בעוד מספר שעות. אל תצפו לשינויים גדולים. בכל זאת, מדובר רק ב 2 סדרות חדשות.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

פרופיל הטוייטר לפחות של Shit My Dad Says קורע מצחוק ברובו. יהיה מעניין לראות איך יהפכו את זה לסדרה בלי להיכנס לקלישאה של הזקן העצבני...

D1D1 אמר/ה...

הבעיה עם סדרות מהסוג הזה היא שהגימיק נעלם מהר מאד ואאז נשאר לגלות אם הסדרה באמת טובה או לא. לפי דעתי, אם הסדרה תגיע לפרק 13 ומעלה נוכל לראות עד כמה היא טובה או לא.