יום ראשון, 23 במאי 2010

בטח שמתם לב ש...


הסדרה Justified מצטיירת מפרק לפרק כסדרה איכותית ביותר ולמען האמת די הפתיעה אותי משום ששני הפרקים הראשונים לאחר הפיילוט המוצלח היו בינוניים ומטה, אך לאחר מכך הסדרה צוברת תאוצה ומשתפרת.
אני לא יודע אם מישהו מכם שמע על הסדרה Victorious של ערוץ ניקולודיון אבל שיר הפתיחה של הסדרה ממש קליט והפך ללהיט די היסטרי בקרב בני הנוער בארה"ב, האם נמצאה היורשת של האנה מונטנה ?
לאור העובדה שביקרו אותי שכאשר ביקרתי את הסדרה "נשות הטייסים" הסתמכתי על שבוע של 5 פרקים בלבד בכדי לבקר אותה, החלטתי לצפות ב 15 פרקים ואתם לא יודעים איזה סיוט זה היה. שוב, חוץ מטל טלמון היפה והמוכשרת אף שחקנית לא יודעת לשחק, כולל גלית גוטמן שכל משפט שלה פשוט גורם לך להתעצבן עליה בשל קול הינשוף שיש לה. אגב, גם הדמות הגברית הראשית, של איתמר, אותו מגלם איתמר צור, פשוט מקומם עד כמה הוא לא יודע לשחק, העובדה שהוא נראה טוב ממש לא מעניינת, זה פשוט ביזיון ובזבוז של רעיון מעולה.
נמאס כבר לראות את פרקי האודישנים בכוכב נולד. פעם זה עוד היה מעניין לראות איך יורדים על אנשים שעושים מעצמם צחוק, אבל היום, כאשר גם הרייטינג של סדרת האם האמריקאית – אמריקן איידול יורד ובשל כך הם קיצצו במספר הפרקים שעסק באודישנים, הגיע הזמן להתמקד יותר במוזיקה ולהפסיק עם פרקי האודישנים שלא תורמים לשום דבר, או מקסימום להסתפק בפרק אחד או שניים.
ערוץ 24 הוא כבר מזמן לא ערוץ מוזיקה. בעבר ניתן היה לראות שם קליפים ולשמוע שירים ברקע, אבל היום כמות הפטפטת שרצה שם גורמת לי להעביר ערוץ בכל פעם שאני נתקל בערוץ הזה. ואגב, מישהו יודע מתי הזוכה ב"תבוריס" אמורה בכלל להצטרף אליהם להופעות ? אחת ההונאות הגדולות ביותר ששמעתי בשנים האחרונות.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אחי אני לא יודע מי ביקר אותך אבל מה שבטוח זה

שאין על מה זה חרא סדרה -----> עוד כששמעתי מי

התסריטאי שלה (היוצר של "לגעת באושר") הבנתי

שמפה לא תצא הישועה ------> בלי כוונה יצא לי

לראות פרק בסדרה -------> ואם היו אומרים לי שזו

קומדיה הייתי יותר מאמין ----------> אף שחקן

שם לא יודע לשחק (ועם כמה ששרי גבעתי יפה

היא לא יודעת לשחק בכלללללללללללללללל)


הכל חרא בסדרה הזאת אין מה למצוא בה משהו מיוחד

או משהו בכלללללל !!!!!!!