יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

פרסום: אז, מה ידוע לנו על הסדרה Legacies ?


1. הסיפור מתמקד בהופ מייקלסון, כאשר היא בבית הספר. היא תתעמת עם הביריונים של מיסטיק פולס, וגם עם הנערות הרעות של בית הספר. וכן עם כל האיומים העל טבעיים שבהיות בת למשפחת מייקלסון.

2. תהיה קפיצה בזמן של שנתיים ובכך הופ תהיה בת 17 כאשר הסדר תעלה לאוויר, בדיוק הגיל שבו אלנה הייתה בתחילת הסדרה The Vampire Diaries.

3. אף לא אחד מהשחקנים אשר גילמו את הדמויות של משפחת מייקלסון יופיע בסדרה נכון לעכשיו, אף לא אחד מהם חתם על הופעה, גם לא כשחקן או שחקנית אורחים.

4. מאט דיוויס עופיע כאלאריק יופיע כשחקן ראשי כמנהל בית הספר.

5. ג'וזי וליזי סאלצמן, הבנות התאומות של אלאריק, יופיעו גם הן בסדרה כתלמידות בבית הספר. התדמית שלהן היא של נערות רעות.

6. קרוליין תוזכר, אך היא תהיה נעדרת מיום ההולדת של הבנות שלה. הן חושבות שהיא יצאה למשימת גיוס, אך אלאריק יודע שהיא יצאה למשימה הקשורה להישרדות לטווח ארוך הבנות שלהם.

7. הופעת אורח של שחקנים שהופיעו בדרמה Vampire Diaries: נזכה לראות את שריף מאט דונובן בפרק הפיילוט וג'רמי גילברט יופיע בפרק השלישי.

8. תלמידי בית הספר של סאלבטורה יסבלו מהצקה מתלמידי בית הספר של מיסטיק פולס והיריבות תופיע כבר בפרק השני של העונה, במשחק הפוטבול השנתי בין שני בתי הספר. התלמידים יצטרכו לבחור בין שימוש בכוחות לבין הפסד.

9. יוצגו גם דמויות חדשות. דמות בשם רפאל (פייטון אלכס סמית) יהיה נער זאב עם בעיות שליטה בכעסים. אמ, ג'יי יהיה ערפד בבית הספר. לנדון (אריה שהזמי) תהיה תושבת העיירה שתצוד את עיניה של הופ.

10. בכל פרק יוצג איום על טבעי אחר, חלקם עוד לא הוצגו בעולם.

11. לא נזכה לראות ילדים של משפחת סלבאטורה. אמנם אלנה ודיימון חיים באושר ובעושר, אך לא הם ולא ילדיהם עומדים להופיע בסדרה. לפחות לא נכון לעכשיו.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הראו בפרומו את אלייג'ה

D1D1 אמר/ה...

אלייז'ה מת בפרק האחרון של The Originals והוא לא אמור לחזור.

Unknown אמר/ה...

תודה על הספויילר

Unknown אמר/ה...

איפה אפשר לראות את הסדרה?