יום ראשון, 19 באוגוסט 2018

פרסום: 22 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 14 עד ה 19 באוגוסט 2018



הסדרה Castle Rock חודשה לעונה שנייה על ידי Hulu.

הסדרה Anne With An E חודשה לעונה שלישית על ידי "נטפליקס".

העונה השנייה של Atypical תעלה ב"נטפליקס" ב 7 בספטמבר 2018.

סדרת האימה Light As a Feather תעלה ב Hulu ב 12 באוקטובר 2018.

העונה הרביעית של Outlander תעלה ברשת Starz ב 4 בנובמבר 2018.

העונה השנייה של Runaways תעלה כולה ב Hulu ב 21 בדצמבר 2018.

הסדרה The Romanoffs תעלה ב"אמזון" ב 12 באוקטובר 2018.

העונה השישית של Agents Of S.H.I.E.L.D  תעלה בתחילת יולי 2019 ברשת ABC.

ערוץ History חידש את הסדרה Knightfall לעונה שנייה. השחקן מארק המיל ("מלחמת הכוכבים") מצטרף לקאסט הראשי בטור טאלוס, טמפלר ולוחם לשעבר במסע הצלב, אשר שרד 10 שנים בשבי בישראל ועתה צריך להדריך את החניכים החדשים. שחן נוסף שמצטרף הינו טום פורבס, אשר יגלם את דמותו של הנסיך לואי, הבן האלים והלא צפוי של המלך פיליפ והיורש של הכתר. התוספת הנשית הינה ג'נביב גאנט, אשר תגלם את דמותה של איזבלה, הבת של המלך פיליפ ואשר בעתיד יכנו אותה "הזאבה של צרפת".

בסדרה This Is Us, השחקן מייקל אנגרנו מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כניקי, אחיו של ג'ק. כזכור, ניקי נהרג במלחמת ויטנאם.

בסדרה The Fix, השחקן אברהם לים מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כארס, יועץ מדיה שעזרא מביא אותו בכדי לייעץ לפני המשפט הקרב. הוא מחליף את אלשיה ריינר, אשר לוהקה קודם לכן לתפקיד.

בסדרה Bull, השחקנית מקנזי מהן מצטרפת לקאסט כטיילור, ההאקרית החדשה של הצות. מדובר באם חד הורית, אשר בעברה גם קולגה של מריסה במשרד ההגנה.

בסדרה Dynasty, השחקנית האוסטרלית מדיסון בראון (בתמונה) לוהקה לתפקיד קרבי, בתו של המשרת ג'וזף אנדרס. יש לה מערכת יחסים מורכבת עם משפחת קרינגטון, במיוחד עם פאלון, מערכת יחסים שבעקבותיה "יצאה לגלות". למרות שהיא חזרה לאטלנטה בכדי לשקם את מערכת היחסים שלה עם אביה היא עדיין תתנגח עם הקרינגטונים.

בסדרה The Resident, השחקן טאנק סייד מגיע כשחקן אורח בתור ג'וש רובינסון, מדריך להרפתקאות אקסטרים, אשר סיפורו מקבל תפנית לא צפויה כאשר הוא מטופל על ידי ד"ר קונרד הוקינס.

בסדרה Instinct, השחקן טראביס ואן וינקל מגיע לעונה השנייה בתפקיד אורח מתמשך כראיין סטוק, שוטר צבאי לשעבר מנברסקה, אשר מגיע לעיר ניו יורק עם צוות בחיפוש אחר רוצח, אשר לטענתו אחראי לרצח במנהטן.

בסדרה Star Trek: Discovery, השחקן איתן פק לוהק לתפקיד ספוק בעונה השנייה של הסדרה. כזכור, הוא אחיה של מייקל בנהאם.

בסדרה The Code שרשת CBS תעלה בחצי השני של העונה. לוק מיטשל (Blindspot) מחליף את דייב אנאבל בתפקיד הראשי בתור קפטן ג'ון "אייב" אברהם, תובע אשר להפוך לחייל מארינס זו מסורת משפחתית ואחריות לה הוא מתייחס בכובד ראש.

בסדרה Killing Eve, השחקנים נינה סוסניה (Good Omens) ואדוארד בלומל ( A Discovery Of Witches) מגיעים לעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי. אין מידע על התפקידים אותם הם אמורים לגלם.

בסדרה SEAL Team, השחקן ג'אד לורמאנד, אשר הופיע בעונה הראשונה בתפקיד אורח מתמשך כלוטננט אריק בלקבורן, קודם להיות חלק מהקאסט הראשי.

בסדרה Law & Order: SVU, השחקנית סנדרה הולט מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת מתמשכת בתור ליסה אברנת'י, פסיכולוגית קלינית, אשר מייעצת למשרד התובע המחוזי. ליסה נשואה לאישה ויש להן שני ילדים.

בסדרה The Magicains, השחקן אנתוני אינגרהם מגיע לעונה הרביעית כלורד פרש, חצי שד וחצי אמפיביאן, הלורד של כל המים הטריים בפילוריאן.

בסדרה Star, וויליאם לוי מצטרף לקאסט הראשי בתור מטאו פררה, מומחה למדיה בעל יכולת הקסמה גדולה מאד. הוא עשיר, מצליח ו"חלקלק" מאד. הוא נשוי לאישה השווה לו, נינה פררה (קאמילה באנוס). הוא קובע ושובר את החוקים שלו. דור ראשון למהגרים הוא רוצה ליצור לעצמו שם וליצור מורשת בכל דרך אפשרית. 

אין תגובות: