יום שישי, 3 באוגוסט 2018

לוח הערכות לקראת עונת סתיו-חורף 2019-2018: רשת ABC



ברשת ABC עומדים להצטער מאד.

ערב יום שני ימשיך להיות ערב סולידי עבור הרשת, אם כי אני לא רואה מצב ש The Good Doctor תגיע גם בעונה זו ל 1.8 נק' מדד. בעונה זו השיא מבחינתה יהיה 1.6-1.5 נק' מדד וזה במקרה הטוב. בכל מקרה, עונה נוספת היא צפויה לקבל כמו גם "רוקדים עם כוכבים" ו"הרווק".

הצער של הרשת עומד להגיע בערב יום שלישי. הביטול של "רוזאן" גורם לערב זה לאבד את האפשרות להצליח. The Cornners אולי תעניין בתחילת הדרך, אך ככל שהפרקים יתקדמו, הקומדיה צפויה לאבד גובה משבוע לשבוע עד לנתונים רגילים. להיט גדול היא לא תהיה. The Kids Are Alright צפויה בתחילת הדרך להניב נתונים טובים בעיקר בגלל ש The Conners תוביל אליה, אך קשה לראות אותה מניבה לאורך זמן נתונים של 1.0 נק' מדד. Black-ish תשרוד עונה נוספת, אך Splitting Up Together תתקל בבעיות רציניות עד כדי כך ביטול בתום העונה. הסדרה The Rookie מקבלת הרבה באז ועושה רושם שהיא תקבל נתונים סבירים לפחות בתחילת הדרך. הרבה יהיה תלוי עד כמה התסריט שלה יהיה איכותי. את ההצלחה של Castle ניית'ן פילון לא צפוי לשחזר, במיוחד לאור העובדה שמשבצת השידור מאד בעייתית עבורו, אבל יש לו סיכויים לשרוד.

ביום רביעי, הבעיה צפויה מכיוונה של Modern Family. רבים טוענים שהעונה הבאה עומדת להיות גם האחרונה, לא מבעיות רייטינג, אלא בגלל שחוזי השחקנים עומדים להסתיים והמשא ומתן שההפקה עברה בפעם הקודמת גרם לשני הצדדים להבין, שככל הנראה מדובר בנסיעה האחרונה שלה. גם אם תחודש זה יקרה לעונה אחת בלבד ואחרונה. The Goldbergs תחודש, כך גם American Housewife. מצד שני, Single Parents לא כל כך מצליחה לגרום שידברו עליה, עובדה שקצת מעלה שאלות לגבי האפשרות שלה להצליח, במיוחד עתה כאשר Modern Family כבר לא להיט היסטרי. דווקא על A Million Little Things מדברים, אבל הביקורת לא כל כך חיובית. היא תקווה ש Single Parents תצליח, משום שבלעדיה הסיכויים שלה בינוניים ומטה.

ביום חמישי, "האנטומיה של גריי" ממשיכה כרגיל לאחר שהכוכבת שלה חתמה על חוזה רב שנתי. עושה רושם שגם שתי הדרמות הנוספות של שונדה ריימס, הכוונה היא ל Station 19 ו How To Get Away With Murder ימשיכו, וזאת למרות שהאחרונה כבר לא מנפקת נתונים טובים. הרשת פשוט נואשה להחזיק במה שנותר לה משונדה, אחרת איך תסבירו את החידוש שלה ל For The People ?

Fresh Of The Boat ו Speechless יגססו בערב יום שישי, כאשר הרשת תיאלץ לקבל החלטה לגביהן, עד כמה היא מוכנה להעניק להן הזדמנות אחת אחרונה. הסיכויים ? לא גדולים. גם אם זה יקרה, הסיכויים ששתיהן יחודשו, קטנים עוד יותר.

לרשת יש 2 דרמות שחוזרות בעונה נוספת ועדיין לא נקבע להן תאריך שידור. לגבי For The People, קשה לראות איך היא שורדת עוד עונה עם הנתונים שהשיגה בעונתה הראשונה והיא אף צפויה להמשיך לאבד גובה. לגבי "ש.י.ל.ד.", זה כבר קשור לכמה גורמים. רבים מציינים שמדובר בעונה האחרונה שלה, גם בגלל המעבר לעונת האביב-קיץ וגם בגלל קיצור העונה ל 13 פרקים. אולם, היות ומדובר במותג שחשוב לרשת, ובמידה והיא תשרוד את המעבר ותשמר את נתוניה מהעונה האחרונה, קיים סיכוי קצת פחות מסביר שהיא תשרוד עונה נוספת.

מבין הסדרות החדשות של הרשת, אשר ממתינות לחצי השני של העונה, ברשת מקדמים מאד את Whiskey Cavalier, אבל עדיין אין התרשמות ממנה. קשה מאד לדעת גם לאור השיבוץ שהיא אמורה לקבל. לו יחכו גם העונה זמן רב מדי, הסיכוי שלה לשרוד יקטן באופן משמעותי. נכון לעכשיו, המצב שלה טוב, אבל אנחנו רחוקים מאד מחודשים ינואר-פברואר, חודשים בהן היא אמורה לעלות לאוויר.

מבין השתיים האחרות ל The Fix יש סיכוי קטן לשרוד, משום שהיא מייצרת באז כלשהו. יהיה מאד מעניין לראות היכן תשובץ. אם זה יקרה ביום חמישי הסיכויים שלה יהיו טובים יותר, בימי שלישי ו\או רביעי הסיכויים קטנים הרבה יותר. לגבי Grand Hotel, היא כמעט ולא מוזכרת וכך גם הסיכויים שלה.

ולבסוף, יהיה מאד מעניין גם לראות היכן תשובץ Schooed. מדברים על כך שהיא תעלה לאוויר בימי שלישי בשעה שמונה או שמונה וחצי. במידה וזה אכן יהיה המצב היא לא תצליח. לו תעלה בימי רביעי אחרי Modern Family בחצי השני של העונה (במידה ו Single Parent תקרוס) הסיכוי שלה גדל באופן משמעותי.

אין תגובות: