יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

פרסום: 5 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (13 באוגוסט 2018)



ארצ'י פנג'בי עומדת לככב בתפקיד הראשי בדרמה חדשה בשם Adversaries מבית היוצר של מרטין גררו, אשר אחראי לסדרה Blindspot. הפרויקט קיבל התחייבות לפיילוט מטעם הרשת. מדובר בדרמת עורכי דין בה פאנג'בי תגלם עורכת דין מצליחה בלוס אנג'לס, אשר עוזבת את העבודה הנוחה שלה בכדי לעבור לויסקונסין, מדינת ילדותה. היא מורכחה להתעמת עם סטריופים ולהבין שיש יותר אלמנטים שמאחדים מאשר מפרידים אנשים.



ראשי רשת ABC  החלו בשיחות ראשוניות לגבי הפקת סדרת קומיקס נוספת של "מארוול". הדיונים הם ראשוניים ואין פרטים נוספים בנידון.

רשת ABC קנתה את הסכויות לדרמה The Ambassador. להלן התקציר: כאשר שגריר אמריקאי לצרפת מקושר מאד מבחינה פוליטית מת בתאונת סירת מירוץ, אשתו הצעירה וחסרת הכישורים ממונה להחליף אותו.השגרירה רוקסן איגלטון לוקחת על עצמה את האתגרים שבתפקיד החדש שלה בשעה שהיא מנווטת בין התככים של משפחת בעלה המת בשעה שהיא מתחילה להבין לאט לאט שהמוות של בעלה לא הגיעה כתוצאה מתאונה.


פול ראד ("אנטמן") יככב בתפקיד הראשי בקומדיה החדשה Living With Yourself ש"נטפליקס" אישרה לה שמונה פרקים. ראד יככב בשני תפקידים, כגבר אשר עובר טיפול בכדי להפוך לאדם טוב יותר ומגלה שהוא הוחלף בגרסה משופרת ומגלה שהאיום הגדול ביותר שלו הוא עצמו.



אביגייל ספנסר (Timeless) אמורה לככב בפיילוט לדרמה בשם Reprisal, שרשת Hulu מפתחת. להלן התקציר: זמן רב לאחר שהושארה למות על ידי אחיה והכנופיה שלו, קתרין הארלו (ספנסר) קמה צחדש תחת השם דוריס דירי. לאחר שנים של שלום ושלווה, היא מוצאת שחייה עומדים לעבור שינויים לרעה. היא רוצה להציל את האחיינית שלה מידי הכנופיה שכמעט הביאה למותה ובדרך לנקום את נקמתה. מנה מסעוד (Jack Ryan) הצטרף אם הוא כחלק מהקאסט הראשי כאית'ן האנט, איש אשר רוצה לכפר על הטעויות בחייו, הוא מוצא את עצמו כחלק מהכנופיה (The 3 River Phoenixes) , אך לאחר שהוא מוצא את המקום שלו, עברו מאיים עליו להציב אותו במצב של קונפליקט. כמו גם רודריגו סאנטורו. סאנטורו יגלם את דמותו של ג'ואל קלי, חבר וותיק בכנופיה, אשר מוצא את עצמו כמנהיג. עם הזמן חייו מחוץ לכנופיה מושכים אותו לכיוון שונה בשעה שהוא מנסה גם לשמר את השלום. 

אין תגובות: