יום רביעי, 4 במאי 2016

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Castle, Containment, Arrow-Flash, Cloak & Dagger.

נתחיל עם מספר הודעות: 

1. חשבתי שאספיק לכתוב "פינת מענה לקוראים" נוספת לפני סגירת הבלוג, אבל עושה רושם שגם בשל חוסר זמן וגם בשל חוסר שאלות, זו עומדת להיות הפינה האחרונה. מישהו זוכר שהיו פינות ובהן יותר מ 30 שאלות ? איך הזמן עובר...


2. רציתי להמליץ לכם על שיר ששמעתי בעת האחרונה. בדרך כלל אני לא אוהב את השירים בסדרה "נאשוויל", אבל בפרק ה 16 של העונה הרביעית של הסדרה שודר שיר בשם The Book, חפשו אותו כך: Nashville Cast - The Book, אני שומע אותו בלופ בימים האחרונים. 


3. נשארו לי עוד 3 "שלבי סיכום עונה" שכבר נכתבו ואותם אפרסם בימים האחרונים, אחד מהם הוא של The Magicians, מאחר ואחד הקוראים בבלוג ביקש זאת. 


4. כפי שאולי שמתם לב, בימים האחרונים מתפרסמים יותר פוסטים מבדרך כלל, לא מדובר בשינוי מגמה. זה קורה משתי סיבות: ראשית, מדובר בתקופה בה מתקבלות ההחלטות ולכן, מטבע הדברים, מספר הידיעות הוא רב יותר. כמו כן, לקראת סגירת הבלוג, רציתי להגביר קצת את הקצב בכדי לסיים אותו בטעם טוב ובהרגשה טובה. 


ועכשיו, לשאלות: 


שאלה מ YUVAL:


איפה שמעת שאושרה עונה תשיעית לקאסל? פעם ראשונה שאני שומעת את זה. ידוע שיש דיבורים אבל האם באמת יש אישור?





תגובה:


לא אמרתי שאושרה עונה נוספת, צריך להבין את מה שכתבתי, הבנת הנקרא פשוטה. בכל מקרה, אם המשכת לקרוא את הבלוג שלי הבנת שכל הסימנים מראים על כך שהסדרה חוזרת. בין היתר לא היו מעיפים שני שחקנים ראשיים ולא מודיעים לשאר השחקנים שהסדרה מבוטלת. בכל מקרה, רק במידה והשיחות עם נייתן פילון לא יצליחו הסדרה תבוטל, בכל מצב אחר היא תחודש. 



שאלה על סדרה חדשה: 


Containment היא לא מיני סדרה?





תגובה:


לא, לא מדובר במיני סדרה. ועל פי הנתונים שלה כרגע יכול להיות שהיא תזכה לעונה נוספת. כמובן, הכל עוד יכול להשתנות. 



שאלה על סרטי וסדרות קומיקס: 


קודם כל רציתי לומר שאני מאוד אוהב את הבלוג שלך ומאוכזב מסגירתו(אך כמובן מבין את רצונותיך ומעריך אותם)

חיפשתי ולא מצאתי, אז רציתי לדעת מה עמדתך בנוגע להפרדת היקום הקולנועי של DC עם הטלוויזיוני ובעיקר קיומם של שני פלאשים ו(ככל הנראה) שני אוליבר קווין, שנחשבים להצלחה גדולה ביקום הטלוויזיוני.
והאם יש עוד מידע בנוגע לפרויקט החדש של ה"דפנדרס" ושילובו של דרדוויל באוונג'רס
תודה רבה ומאחל לך בהצלחה בכל אשר תעשה




תגובה:


אני בעד הפרדת היקומים, בעיקר בשל העובדה שאני לא אוהב את השחקן שמשחק את "פלאש" בטלוויזיה, בניגוד לשחקן שמשחק את אוליבר קווין (בכלל, אני אוהב את ה"חץ" יותר, אבל זה נושא אחר). במידה והיית אומר לי שמלכתחילה היו בונים את היקומים מתוך מחשבה גם על הסרטים הייתי מבין, אבל לבנות טלאי על טלאי ? מארוול עשו זאת אחרת. לגבי העובדה שיש שני אוליברים ושני פלאשים, אני לא אוהב את זה, ממש לא. על פי הרעיון, יכולים להיות מיליוני יקומים ובכל אחד דמות כזאת. לא אהבתי את המשחק הזה בסדרות אחרות וגם לא בסדרות הללו. 

לגבי מידע על ה"דפנדרס", אין לי מידע נוסף חוץ מהעובדה שהתסריטאים הראשיים של העונה השנייה של "דרדוויל" יהיו אחראים גם לסדרה הזאת. 

שאלה נוספת: 


שכחת לציין של Cloak & Dagger יש כוחות על,מתי הסדרה צפויה לצאת?





תגובה: 


עד כמה שאני יודע, הסדרה לא אמורה לעלות לפני קיץ 2017, לפי דעתי, קיים סיכוי גדול שהפרויקט גם יידחה לשנת 2018. 

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

שיר פיצוץ!!!

קובי אמר/ה...

אחלה שיר

אנונימי אמר/ה...

תעשה סיכום עונה לTHE 100????