יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

לוח הערכות לקראת עונת 2017-2016 : רשת NBC




סדרות שחודשו: 

Blindspot
Chicago Fire
Chicago P.D
The Blacklist

סדרות שיחודשו: 

Chicago Med
Law & Order: SVU (בכפוף להסדרים כספיים) 


סדרות שבוטלו: 

The Player

סדרות שיבוטלו: 

Heroes Reburn
Truth Be Told
Telenovela
Superstore

סדרות שעדיין אין לגביהן החלטה: 

Grimm - נכון לעכשיו, מצבה לא טוב. גם אם תחודש (והסיכוי לכך לא גדול), העונה הבאה תהיה ללא ספק גם האחרונה שלה. המידע שמגיע מהרשת מלמד שהסוף שלה קרב, אבל ברשת עדיין לא סגרו סופית את הסיכוי שלה לחזור. הערכה שלי ? ההחלטה לגביה תגיע ברגע האחרון. הסיכוי שלה: 45%.

Undateable - ברשת מאד אהבים את הסדרה, אבל נתוני הרייטינג שלה לא מספיק טובים. מה שעובד לזכותה היא העובדה, שהיא זולה מאד, במיוחד לאחר שעברה לפורמט של שידור חי. במידה והיצע הקומדיות של הרשת בעונת הפיילוטים הקרובה יהיה גרוע הסיכוי שלה יגבר. נכון לעכשיו, המצב לא כל כך טוב. הסיכוי שלה: 35%. 

The Mysteries Of Laura - קשה לראות אותה חוזרת לעונה נוספת. במידה וזה יקרה, זה יצביע על מצב רעוע של הרשת. בשנה הבאה ברשת גם יסתמו חורים בערבי יום שלישי חמישי, כך שלא יוותרו הרבה מקומות פנויים ולא נראה לי שברשת יבזבזו עליה שעת שידור. הסיכוי שלה: 30%. 

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

The Player לא ביטלו את הסדרה הזאת
לפחות לא באופן רשמי

JamesCrow אמר/ה...

הייתי רוצה לראות את "גיבורים" בעונה נוספת.
חוץ מזה גרים דיי מיצתה את עצמה למען האמת ומקווה שאנדייטבל תחודש כי היא היא הקומדיה הכי טובה שראיתי בזמן האחרון, גם הכימיה בין השחקנים הראשיים וגם ההומור שכולל בדרכ עקיצות ופאנצ'ים (סדרות כאלו בדרכ מבוטלות אחרי עונה באמריקה אז אני עדיין מבסוט ממה שיש עד כה)

JamesCrow אמר/ה...

טוב אז גיבורים בוטלה ולפי דעתי חבל... כן זאת לא הסדרה הכי טובה שיש אבל שמחתי לראות אותה חוזרת.