יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Once Upon A Time, Blindspot, Lookinglass, The Walknig Dead, Supergirl, Gotham, Welcome To Sweden ועוד...

נתחיל עם שתי שאלות לגבי אותה סדרה: 

1. האם זאת העונה האחרונה של once upon a time או שיש סיכוי לעונה נוספת? 

2. אתה יכול להסביר את התדרדרות העצומה ברייטינג של היה היה פעם?



תגובה:

1. אין כרגע ספק שהסדרה תקבל עונה נוספת. אין מה להיבהל מהירידה בנתוני הרייטינג השנה. 

2. זה טבעי ונובע מכמה סיבות: השחיקה מהסדרה, הרעיונות הקריאטייבים של החצי השני של העונה הקודמת שאיכזבו, הירידה הכללית של הסדרות בשנים האחרונות בגלל המעבר לפלטפורמות אחרות ועוד...


נמשיך עם מספר שאלות משי:

1. האם הקומדיה המדוברת אצלך (בניתוח על מה שעומד לקרות בחצי השני של העונה בקרב NBC) היא You, Me and the Apocalypse [כי לא מצאתי משהו אחר שזהה למה שאתה כתבת], אם כן היא זולה יותר מכיוון שהיא הפקה משותפת עם רשת שידור בריטית [והיא מצוינת ומצחיקה ביותר, ד"א] השאלה האם מוצר כזה שהוא גם יותר בריטי בהומור שלו יצליח בNBC לדעתך? [אאל"ט רוב השחקנים חוץ מרוב לאו וזו מויל וגרייס, הם בריטיים גם כשהם משחקים אמריקאים]

2. מה לדעתך גרם להצלחה המטאורית של BLINDSPOT? השיבוץ שלה [אחרי (?)THE VOICE] ?? כי למרות שהשחקנים בסדר הסדרה עצמה די שבלונית וצפויה, ועלילת המשנה שלה גרועה למדי ולא מושכת להמשיך לצפות, לדעתי..




תגובה:

1. למען האמת, אין לי מספיק מידע על הקומדיה כך שאני לא יכול להגיב בנושא. בדרך כלל מוצרים בריטיים לא מצליחים בארה"ב. יש מקרים נדירים שכן, אבל קומדיות ? קשה לי להאמין שזה יקרה. 

2. זה שחזור של נוסחה שכבר עבדה וכמובן שגם השיבוץ הנוח, אולם בשנה שעברה State Of Affairs, אשר שודרה באותה משבצת שידור כשלה אז זה לא תמיד השיבוץ הנוח. 


השאלה הבאה מתייחסת לסדרה חדשה של רשת FOX: 

מתי הסדרה Lookinglass תעלה ? 




תגובה:


אין עדיין תאריך עליה. במידה וזה לא יקרה בחודשים ינואר-פברואר, קיים סיכוי שהיא תידחה לקיץ, הרבה יהיה תלוי בהחלטה של הרשת לגבי Sleepy Hollow. 


השאלה הבאה מגיעה מ Oren E: 

שכחת את הסדרה החדשה של מסע בין כוכבים. צפויה לצאת ב-2017




תגובה:

לא שכחתי, אייחד למהלך כתבת ניתוח ארוכה. יש למה לחכות. 


אבנר תהה: 

אמרת לא מזמן שסדרות קומיקס חוות ירידה ברייטינג,אל תשכח שהמתים המהלכים היא סדרת קומיקס.



תגובה:

תמיד יש יוצא מהכלל שלא מעיד על הכלל. במקרה הזה, ההצלחה של "המתים המהלכים" היא בהחלט דוגמא לכך. אמנם מדובר בסדרה איכותית, אבל עדיין זה לא מצדיק את הנתונים שהיא מנפקת. וגם היא, לאחר הייפ שנבע גם בגלל באז אדיר שהסדרה ייצרה באמצע הדרך (בהתחלה היא לא הייתה להיט היסטרי) הסדרה מתחילה לאבד עתה גובה. 


אסף, מנגד הגיב לתכנית של רשת NBC: 

למה אתה משבץ את התוכנית של ניל פטריק האריס בנונים גרועים? הנתונים שלה גבוהים יותר משילד וכמעט זהים לחבובות. ומדובר בתוכנית שסך הכל היא די זולה להפקה. 



תגובה:

אתייחס לכך בכתבה בעוד מספר ימים, חכה לה, תהיה בכתבה תשובה עבורך. אבל במספר מילים, אתה טועה בנוגע לתכנית. 


מייקל תוהה: 

Sweden לא מופקת עי nbc זה אומר שכן יהיה לה עונה 3 בחו"ל?



תגובה: 

תמיד יש אפשרות. סדרות רבות שמופקות בחו"ל זוכות לעדנה, ראו מה קרה ל Crossing Lines. תצטרך להמתין ולראות. צריך לזכור גם שהסדרה תמיד שודרה בחו"ל לפני ששודרה בארה"ב. 


ולמקבץ שאלות שהגיעו במייל: 

1. מה דעתך על קוונטיקו? אני מאד נהנה מהסדרה עד כה ? 

2. מה חשבת על הפיילוט של סופרגירל ומה מידת הצלחתו ? 

3. מתי תתחיל הסדרה לג'נדס אוף תומורוו ? 

4. מה דעתך על העונה השנייה של גות'הם? אני רואה עליה דרמתית ברמה ? 

5. מה לדעתך תהיה הסדרה הטובה ביותר שתתחיל בינואר ? 



תגובה:

1+2+4: לצערי עדיין לא התחלתי לראות את הסדרות "קוונטיקו", "סופרגירל" ואת העונה השנייה של "גותהם", לגבי האחרונה אני בשלבי סיום של העונה הראשונה בלבד. בשל כך לא אוכל להגיב עליהן. מצטער. 

3. אין עדיין תאריך עליה, אולם עושה רושם שזה יתרחש או בחודש ינואר או בחודש מרץ ואז הסדרה תמשך אל תוך הקיץ. 

5. יש מספר סדרות שאני מצפה להן, ShadowHunters, The Magicians ו Colony הם בראש הרשימה. במידה ו Legends of Tomorrow תתחיל בינואר אז גם היא. 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה דעתך על agent carter? האם פרסמת שלב סיכום עונה לעונה הראשונה?

שי אמר/ה...

תודה!