יום רביעי, 21 באוקטובר 2015

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Code Black, Minority Report, Daredevil, Sense8, Hawaii Five-O, Ray Donovan ועוד...

השאלה הראשונה מתייחסת לריבוט שעומדים לעשות לסדרה The A Team:

לציבור כבר לא נמאס מסדרות בלי עלילה מתמשכת?!?!,לא מבין איך היו סדרות כאלה מלכתחילה..



תגובה:

דווקא הסדרה הזאת הכילה בתוכה סיפור מסגרת מסוג כלשהו, כאשר רדפו אחר הקבוצה והם היו חייבים להיות מתחת לרדאר בשמך זמן רב. אבל כן, רצוי שבמידה והריבוט יהפוך לעובדה מוגמרת, שהסיפור יהיה מעט מורכב. 


נמשיך עם שתי שאלות משי על סדרות חדשות: 

1. תודה על התשובות, על הפינה ועל המענה לגבי השאלה שלי לגבי Code Black; אם זה אפשרי, אפשר לדעת מדוע לא היה סיכוי מלכתחילה ? 

2. היי D1D1 נראה לך שפוקס ינסו להעביר את Minority Report לשישי לפני ביטול כללי כמו שעשו נניח לfringe בשלב מסוים? תודה 




תגובה:

1. מתי לאחרונה ראית דרמה רפואית מצליחה ברשת CBS ? מתי ראית לאחרונה סדרה ברשת CBS שמצליחה ביום רביעי בשעה 10 בלילה ? כמו כן, יש את "האנטומיה של גריי" ברשת ABC, את The Night Shift ברשת NBC, יש את Saiving Hope הקנדית, אני לא חושב שיש מקום לעוד דרמה רפואית, במיוחד כשהיא מיושנת ולא מצליחה להביא משהו חדש. 



שאלה אישית: 

למי הצבעת בבחירות האחרונות ? 




תגובה:

אני לא רוצה להיכנס לדעות פוליטיות בבלוג. זה לא המקום. מצטער. 


אלעד ביקש לדעת:

מה חשבת על הסדרות דרדוויל sense8 ו narcos?




תגובה:

כתבתי על השתיים הראשונות "שלב סיכום עונה" ואפרסם את הכתבות בזמן הקרוב. את הסדרה השלישית לא ראיתי ואני גם לא מתכוון לראות, הרעיון שעמם אותי. 


וגם אלעזר פרץ צרף שאלה השבוע בנוגע ל"שלב סיכום עונה" שערכתי ל Bloodline: 

ביקורת מעולה כרגיל. אבל למה אתה כותב את הביקורות של הסדרות זמן רב אחרי שהעונה נגמרה???( בדרך כלל)




תגובה:

יש להבדיל בין "ביקורת" שאני עורך בדרך כלל לאחר פרק או מספר פרקים, ול"שלב סיכום עונה"  ובו אני מסכם עונה מלאה לאחר שהיא מסתיימת. צריך גם להבין שאני מפרסם "שלב סיכום עונה" אחד בשבוע ולכן זה בלתי אפשרי לפרסם כל כתבה מיד לאחר שהעונה מסתיימת. כמו כן, בחלק ניכר מהסדרות אני צופה בקיץ, כאשר יש לי מעט יותר זמן. בכל זאת, יש לי חיים...


Unknown רצה לדעת: 

אתה שם את הוואי 5-0 כבר כמה עונות בנתונים גרועים,והיא מקבלת עוד עונה ועוד עונה
כנראה שהרייטינג שלה בסדר גמור לסדרה שרצה 5 שנים




תגובה:

לא, צריך להבין שלרשת יש מספר שיקולים כאשר היא מחליטה לגבי עתיד הסדרות שלה. בין היתר אם היא מופק על ידי האולפנים שלה, מה מצב שאר הסדרות שלה, האם יש לה חוזה לסינדיקציה (יותר פרקים שווה יותר כסף) ועוד...ודרך אגב, בשנה שעברה מרבית מהזמן היא ניצבה על נתונים בינוניים. השנה, הנתונים שלה גרועים, במיוחד לסדרה שרצה 5 שנים (ובשל כך יקרה יותר). 


שד משחת תהה: 

היי אחי. תודה על העדכונים. רציתי לדעת האם הבלוג ייסגר או יישאר פתוח. בגלל שהפסיק להיות כתוב מספר הימי. 




תגובה:

לא, ההחלטה נפלה. קשה לי לראות את עצמי משנה את ההחלטה. בעבר זה נבע רק בגלל מחסור בזמן ו\או יאוש ממה שרציתי להשיג לגבי הבלוג. עכשיו נוספו לכך אלמנטים נוספים שדי גרמו לי לגבש את ההחלטה הסופית. לגבי המספור לאחור, לאחר ההתחלה לא ראיתי טעם להמשיך בכך מאחר וכולם כבר הבינו מתי, פחות או יותר, הבלוג אמור להיסגר, לקראת הסוף אזכיר זאת שוב. 


ולמקבץ שהגיעו במייל: 

1. האם שידורן במקביל של 3 סדרות זומבים ובקרוב גם רביעית, לא פוגע ברייטינג שלהן ? 

2מה דעתך על ריי דונובן? אני חושב שהיא כל הזמן במגמת עלייה ? 

3יצא לך לראות את הקומדיה impastor ? ? מה דעתך עליה? אני מאד מופתע מכמה נהנתי ממנה לאור הנושא שלכאורה כה רחוק ממני ? 

4. מה דעתך על הסדרה החדשה של פטריק סטיוארט blunt talk ? ? מסתבר שקפטן פיקארד אוחז בכישורים קומיים לא מבוטלים ? 

5. מה הסיכוי שתשמח אותי ואת כל קוראיך הנאמנים ובכל זאת תמשיך בבלוג ? 




תגובה:

1. ללא ספק. אפשר היה לראות זאת כבר בירידה בנתוני סדרת הספין אוף של The Walking Dead, שאיבדה גובה משבוע לשבוע. צפו לפגיעות נוספות. גם אם זה ייקח עונה אחת נוספת. 

2. אחת מהסדרות האהובות עלי וכמו כן, אחת מהסדרות שלא זוכה להרבה "קשקשת" בישראל וחבל. אכן, פנינה שמשתבחת מעונה לעונה. 

3. לא יצא לי ומפאת חוסר זמן קשה לי להאמין שגם ייצא לי. מצטער. 

4. גם את הסדרה לא יצא לי לראות, אבל אני לא מתפלא. פטריק סטיוארט שחקן מעולה. אני זוכר אותו עוד משנות השבעים בסדרה "אני קלאדיוס". 

5. לצערי, אין לכך סיכוי. קיבלתי כבר את ההחלטה. 

3 תגובות:

רועי אמר/ה...

לפני שהבלוג תיסגר תוכל ולהגיד למי הצבעת ולמה?

אלעד אמר/ה...

^^^ למה זה כל כך חשוב לך?,זה בלוג טלוויזיה לא פוליטיקה

שי אמר/ה...

תודה על התשובות והמשך יום נפלא :)