יום שלישי, 14 באפריל 2015

פרסום: הפרויקטים החדשים של רשת USA



כמדי שנה בתקופה הזאת (חודשים אפריל-מאי) רשת USA מודיעה על הפרויקטים החדשים שלה, אותם היא מפתחת. כפי שתבחינו בעצמכם, מדובר ברשימה ארוכה, אך לא עושה רושם שמדובר בפרויקטים יוצאי דופן.

להלן הרשימה:

Parsdise Picture

הסדרה תעסוק באנשים בעלי אמביציות גדולות להגיע לפסגה בהוליווד של שנות ה 40 של המאה העשרים. למרות האמביציות הם לא היו מודעים לאתגרים הצפויים שלהם: הסופים של המונופולים של האולפנים, הרשימה השחורה וכניסתה של הטכנולוגיה של הטלוויזיה.

Starchitects

דרמה אשר תתרחש בעיקרה במקום העבודה ונושאיה הם אדריכלות ועיצוב. הסדרה תתמקד בארכיטקט צעיר, אשר מעוניין לעלות לפסגה בחברה בה הוא עובד בלוס אנג'לס.

Amped

בשעה שאיש משפחה נוירוטי קונה "גלולה קטנה" מהאינטרנט בכדי להעלות את הריכוז שלו הוא מקבל הרבה יותר ממה שקיווה. להפתעתו, הגלולה מעניקה לו כוח רב ועוצמה. כן, מדובר בדרמת "גיבורים" חדשה, אבל מזווית מעט יותר דרמתית ופחות התמקדות באלמנט ה"גיבור".

The Tap

הסדרה תתרחש באוניברסיטת ייל בשנת 1969 והיא תבחן את התרבות והפוליטיקה האמריקאית של התקופה בשעה שהסטודנט שלה, ג'יי באטלר, מגויס אל ה C.I.A ואל האחווה "גולגולת והעצמות".

Mythos

נייט בריגמן, אדם רגיל אשר נשאב אל סיטואציה יוצאת דופן, אשר מתחילה כאשר אשתו נעלמת.

Awol

איש צבא חוזר הביתה לאחר שהיה פעיל מאד מעבר לים והוא נתקל בבעיות בשעה שהוא צריך לדאוג לפרנסת משפחתו. באופן נואש, הוא מתחיל להיות מעורב עם פושעים בעולם התחתון של לוס אנג'לס שם הוא מנצל את ההכשרה הצבאית שלו באופן יוצא דופן.

!Swamplandia

דרמה משפחתית המבוססת על הספר של קארן ראסל בעל אותו שם ואשר מתמקדת ב"ביגסטרס", הבעלים של פארק לבילויים המוצלח ביותר בפלורידה. המשפחה בדיוק מתאוששת מטרגדיה משפחתית ומתקשה להצליח מבחינה כלכלית לאחר שמתחרה צץ מעבר לביצה.

Cooley & The Tank

הסדרה עוסקת באחורי הקלעים של דרמה בלשית דימיונית משנת 1981 בעלת שם דומה לשם הסדרה ובמיוחד בחייהם של שני כוכבי הסדרה.

Mile High

שני חברים הכי טובים, ברוקר מוול סטריט ויזם שנאבק להצליח, חוברים יחדיו למיזם של קאנביס בקולורדו. הסדרה תעקוב אחר הצמד בשעה שהם נכנסים ביחד אל המיזם הרווחי, אשר מנגד טומן בחובו גם סכנות גדולות ובראשן פושעים מתחרים ושוטרים.

The Recessionistas (עונה אחת בלבד)

דרמה המבוססת על ספרה של אלכסנדרה לוונטל, אשר תעסוק בקבוצה של נשים ממנהטן ובבעלים חסרי המצפון שלהם מוול סטריט, בשעה שהם מנסים להתרגל לעולם החדש של לאחר התפוצצות הבועה הכלכלית של שנת 2008.


הפרוייקטים הללו מתווספים לפרויקט נוסף של הרשת שכבר דווח עליו שקיבלו התחייבויות לפיילוט: Shooter, אשר מתבסס על הסרט בכיכובו של מארק וולברג, אודות צלף שמוצא את עצמו במנוסה, מאחר שהוא מואשם שלא בצדק שניסה לחסל את נשיא ארה"ב.

אין תגובות: