יום ראשון, 19 באפריל 2015

עונת הפיילוטים 2015: הבאז הראשוני לגבי הפיילוטים




עונת הפיילוטים הנוכחית התאפיינה בכך שהחלה באיחור, החל מהאישורים לפיילוטים ועד הליהוק של השחקנים הראשיים, בשל כך עד עתה כמעט ולא היה באז שקשור לפיילוטים וזאת למרות שנותר פחות מחודש לחשיפת הלוחות החדשים של חמש רשתות הברודקאסט. גם עתה אין עדיין פידבק לגבי חלק נרחב מהפיילוטים, מאחר שמנהלי הרשתות עדיין לא צפו בהם, חלק מהקומדיות עדיין מופקות. בכל זאת, להלן המידע המינימלי שהתקבל עד עתה לגבי חלק מהפיילוטים. זיכרו, יש להתייחס למידע הנ"ל בערבון מוגבל ולחכות למידע נוסף, אך לאלו שלא יכולים להמתין לכך, קבלו:




Minority Report - העיבוד הטלוויזיוני לסרט של טום קרוז, שהיה גם הפיילוט הראשון שאושר, מניב את הבאז הגדול ביותר עד כה. וכך גם Grinder, הקומדיה של רוב לאו. גם הקומדיה של John Stamos מקבלת פידבק חיובי. קומדיה נוספת שמדברים עליה הינה 48 Hours ‘Til Monday בכיכובם של רוב ריגל ושרה צ'קלס.

בחזרה לדרמות. מלבד Minority Report, אשר נחשבת למובילה במירוץ, גם הדרמה הרפואית Rosewood מקבלת תשומת לב, כמו גם Studio City של אריק מקורמיק, השניים האחרונים גם יכולים להיות משובצים ביחד עם Empire, במיוחד האחרונה שיש לה מוטיב מוזיקלי.

מאחר והרשת אישרה את Empire, Gotham ו Sleepy Hollow לעונה נוספת, Bones (עושה רושם שעומדת להצטרף אליהם) ו Scream Queens אושרה ישירות לסדרה, לרשת אין צורך בדרמות רבות. חובבי סדרות המדע בידיוני אולי לא יאהבו לשמוע זאת אבל Frankenstein ו Lucifer כמעט ולא מדברים עליהן, כאשר רק לגבי הראשונה יש מעט תשומת לב.



כמו בשנה שעברה, גם השנה הדרמה אשר מקבלת את הבאז בתחילת הדרך היא של שונה ריימס, הכוונה היא ל The Catch בכיכובה של מיריאל אנוס. וכמו בשנה שעברה (Agent Carter), גם השנה סדרה של מארוול (הספין אוף ל"ש.י.ל.ד.") מסתתרת תחת לרדאר ועושה רושם שתנחת בלוח המשדרים הבא של הרשת.

בין הדרמות שמדברים עליהן ניתן למצוא את Of Kings and Prophets, אשר שמועות גורסות שכבר החלו לדבר על כך שהיא תקבל אישור ישירות לסדרה. דרמת המיסתורין של ג'נה באנס מקבלת אף היא תשומת לב, כמו גם Broad Squad ו Runner של פאולה פטון. הדרמות The Advocate ו Boom מתחילות לקבל מעט תשומת לב.

בגזרת הקומדיות, הקומדיה של צ'בי צייס ובוורלי דיאנג'לו מקבלת באז. קומדיית ה NBA נחשבת גם היא לחמה. בין שאר הקומדיות הרימייק ל Uncle Buck וכן  Family Fortune ו Delores & Jermaine, The 46 Percenters מוזכרות. הקומדיה The Real O’Neals נחשבת לפייבוריטית, אך עתידה עתיד להיות מושפע מהקמפיין של ארגונים נוצריים נגד דן סאווג'.



הרשת כבר אישרה שתי קומדיות: Telenovela של אווה לונגוריה ו Coach של קרייג טי נלסון. חלק מהקומדיות שמקבלות תשומת לב הינן: Superstore, Strange Calls, How We Live, הקומדיה ללא שם של סוזן מרטין ו People Are Talking.

שנתיים לאחר ש The Blacklist פרצה מגיע דרמה נוספת מבית היוצר של אותם מפיקים, אשר מקבלת את אותה תשומת לב, מדובר ב Endgame של ווסלי סנייפס ופיליפ ווינצ'סטר. גם Blindspot של ג'יימי אלכסנדר מקבלת באז, כמו גם Warrior.

עושה רושם שהספין אוף הנוסף של Chicago Fire, הלא מדובר ב Chicago Med, נמצאת בדרך לאישור. במידה וזה יקרה, סביר להניח ש Heart Matters לא תאושר וסביר להניח שגם The Night Shift תסבול מכך. מעבר לכך, הדרמות שמקבלות תשומת לב הינן: Love Is a Four Letter Word ו Game of Silence. אסור גם לשכוח, שהרשת אישרה את Shades of Blue של ג'ניפר לופז ישירות לסדרה.



עושה רושם שברשת להוטים, לפחות בשלב הזה, על דרמות ופחות על קומדיות. שתי הדרמות הרפואיות LFE ו Code Black, מקבלות באז אך לא סביר ששתיהן (אם בכלל יאושרו). Doubt מקבלת אף היא באז. Criminal Minds spinoff נחשבת כמועמדת חזקה. שני פרויקטים מקבלים תשומת לב בגלל אנשים המקושרים אליהם: Sneaky Pete (דיוויד שור) ו Limitless (ברדלי קופר).

אין עדיין מספיק מידע לגבי שני פרויקטים בעלי פרופיל גבוה של הרשת, הכוונה היא ל Supergirl ו Rush Hour. שתיהן לא הותירו חותם גדול עד עתה. לגבי Supergirl, החלו להישמע ספקולציות שהיא תועבר לרשת הבת של CBS, הכוונה היא כמובן לרשת ה CW, אך השמועות לחלוטין לא מבוססות, לפחות נכון לעכשיו.

בגזרת הקומדיות, יש שקט בצורה יחסית ברשת CBS, כאשר חלקן עדיין מצולמות או צולמו בימים האחרונים. מספר מהן מוזכרות, כאשר ביניהן ניתן למצוא את  Life In Pieces, Super Clyde והקומדיה ללא שם טומי ג'והאגין.



הרשת כבר אישרה 8 דרמות לעונה הבאה, כאשר אחת נוספת בדרך לקבל אישור (iZombie), כך שאין לרשת צורך כל כך גדול במספר רב של דרמות נוספות לעונה הבאה. במיוחד מאחר וסביר להניח שהספין אוף של
Arrow-The Flash כמעט ובטוח שיאושר, ככל הנראה לחצי השני של העונה הבאה. לגבי שאר הפיילוטים של הרשת, אין כמעט באז, כאשר השתיים שמוזכרות בשלב הזה הינן Cheerleader Death Squad של מארק צ'רי ו Cordon של ג'ולי פלק.



הערה: הכתבה מבוססת על ניתוח של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

תגובה 1:

שד משחת תוהה אמר/ה...

איזה שמונה סדרות רשת CW כבר אישרה
למה אתה לא כותב את השמות שלהם