יום שישי, 10 באוקטובר 2014

פרסום: אז מה קורה עם הסדרות של רשת USA ?


רשת USA עברה קיץ קשה בעונת הקיץ 2014. בתום הקיץ נשאר לנו לשאול, מה התכניות של הרשת לגבי הדרמות שלה ?

ראשית, ברשת כבר הודיעו על חידוש הסדרות Suits לעונה חמישית ו Satisfaction לעונה שנייה, ובמקביל על ביטול הדרמה Rush לאחר עונה אחת. ביטולה של Rush צפוי להיות הביטול היחיד של הרשת העונה. הסדרות Royal Pains ו Covert Affairs צפויות בקרוב מאד לקבל הודעות חידוש וההודעה צפויה להגיע מהר מאד לתקשורת.

כמו כן, בקיץ 2015 הרשת צפויה להעלות בין 3 ל 4 סדרות חדשות !!! דרמה שכבר עתה ידוע שתעלה בקיץ הבא הינה Complications משופעת הכוכבים, כאשר בין היתר ניתן למצוא את ג'ייסון אומרה וג'סיקה סזור (Gossip Girl), בת' רייסגראף (Leverage) ולורן סטאמיל. מי שעומד מאחורי הסדרה הוא מאט ניקס, יוצר Burn Notice.

Complications, למי שמעוניין לדעת, תעסוק בג'ון אליסון (אומרה), רופא בחדר מיון שמואס בחייו הממוצעים והרגילים, עד אשר הוא נקלע לירי ומציל את חייו של נער בשעה שהוא מחסל את אחד מתוקפיו. כאשר הוא מגלה שהילד הוא בנו של חבר כנופיה והוא עדיין מטרה הוא עושה הכל בכדי להציל אותו ובכך הוא משנה לחלוטין את כיוון חייו ואת עבודתו.

כריס צ'אלק יגלם את דמותו של דאריוס, המתווך בין חברי הכנופיה לאליסון, כאשר הללו יצטרכו סיוע רפואי. טים פפר יגלם את דמותו של קייל הוקינס, עורך דין במשרד התובע המחוזי וחבר של סמנתה (רייסגראף), אשתו של אליסון, אריק איידלשטיין יגלם את דמותו של ג'ד, חבר של גרטשן (סזור), אחות דומיננטית בחדר המיון, ורוננקו לי יגלם את דמותו קוונטין בל, עמית של אליסון בחדר המיון. ולסיום, לורן סטאמיל, אשר תגלם את דמותה של ד"ר ברידג'יט אוניל, עמיתתו של אליסון ומי שתספוג את התוצאות של מעשיו של אליסון.

בין הפיילוטים הנוספים שצפויים לקבל אישור לעונה הבאה ניתן למצוא את Stanistan, אשר תתרחש במזרח התיכון. Colony, דרמת פלישת חייזרים בכיכובו של ג'וש הוליוויי, Mr.Robot אודות האקרים של מחשבים ו The Queen Of The South, עיבוד של ספר מקסיקני אודות תא של כנופיית סמים.

כמו כן, ברשת החליטו להפסיק להפיק קומדיות מקוריות משלהן. הם עדיין מחויבים להפיק עונה נוספת ל Sirens וכמו כן להעלות את הקומדיה Playing House, אבל מעבר לכך הם לא צפויים לפתח קומדיות נוספות.


קיץ 2015 עומד להיות לוהט עבור רשת USA והם זקוקים ליותר מהצלחה אחת לאחר שנים עקרות.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

חידוש הסדרה חליפות, מצביע על משהו?
מכיוון שזה העונה החמישית, יש סיכוי שזהו תהייה העונה האחרונה?

אשמח אם תוכל להמליץ לי על סדרה שאפשר לראות כל שבועיים(ואפילו שלוש) פרק.