יום שני, 6 באוקטובר 2014

9 חדשות קולנוע (6 באוקטובר 2014)



1. רוברט דאוני ג'וניור רוצה את מל גיבסון כבמאי ל"איירון מן 4". השחקן ענה שהוא בטוח יחזור לגלם את דמותו של "איירון מן" לסרט רביעי בסדרה אם מל גיבסון יביים את הסרט. צריך לציין, כי עדיין לא ברור אם יהיה בכלל סרט נוסף בסדרה, אבל דאוני ג'וניור, אשר כרגע השכר שלו הוא הגבוה ביותר בהוליווד, טען כי השגת גיבסון כבמאי תזרז את חזרתו לפרויקט. אם אתם שואלים אותי, השחקן יתקרב לגיל 50 בקרוב ולא ברור עד מתי הוא יוכל לגלם את הדמות.

2. דוויין ג'ונסון מצטרף לסרט מעניין. השחקן עומד לככב בעיבוד לקולנוע של הסרט Baywath. אחד מהסיפורים שעלו כאפשריים לסרט היה מתקפות כרישים, אשר מוליכות את צוות המצילים לחקור רשת של הברחת סמים. הסרט נמצא בפיתוח כבר כמה שנים, אבל עתה נראה שהוא צובר תאוצה.

3. יכול להיות שיתבצע ריבוט לסרט בלי השחקן המקורי. "וורנר ברוס" ניסו במשך שנים להפיק סרט שני בסדרת I AM Legend, אולם לא הצליחו למצוא סיפור טוב. עתה מתברר, שבאולפנים חושבים לבצע ריבוט לרעיון במקום סרט שני בסדרה. צריך לזכור, שוויל סמית, השחקן הראשי בסדרה, טוען מזה שנים שפרט ל"גברים בשחור" הוא לא מוכן להתחייב להופיע בסרטי המשך. באולפנים החליטו שהרעיון (סרט המשך או ריבוט) יתבצע בכל מקרה. במידה וסמית יוותר על התענוג ילוהק שחקן אחר לדמות הראשית.

4. סרט מדע בידיוני מעניין יוצא לפועל. המשחק "טטריס" עומד להגיע סוף סוף אל המסך הגדול כסרט אקשן מדע בידיוני. הרעיון של הסרט כבר נמצא בידי האולפנים, אולם הם עדיין לא משחררים אותו.

5. שם גדול מגיע לסרט של ג'יימס בונד ? ההפקה של הסרט ה 24 בסדרת סרטי ג'יימס בונד מתחילה בחודש דצמבר והשמועות גורסות , כי באולפנים פנו לריהאנה בכדי שתופיע בסרט וגם בכדי שתקליט את שיר הנושא של הסרט. נציגים מטעמה כבר "מטפטפים" שהזמרת מאד אוהבת את הסרטים ותשמח להיות שותפה לפרויקט. הזמרת הופיע בסרט Battleship בשנת 2012 ולא הותירה רושם גדול, אולם יכול מאד להיות שבהפקה חושבים לעשות את מעשה מדונה בשנת 2002 בסרט Die Anther Day, כאשר הזמרת השתתפה בסרט למספר דקות בודדות וגם שרה את שיר הנושא. נחכה לחדשות נוספות בנושא.

6. סרט המשך קורם עור וגידים. לאחר שנים של פיתוח, Sony Pictures ממשיכים עם הסרט Zombieland 2. אין עדיין פרטים על הסיפור וכמו כן, לא ברור באם השחקנים מהסרט הראשון: וודי הארלסון, אמה סטון, ג'סי אייזנברג ואביגיל ברסלין, ישובו לגלם את הדמויות שלהם. תסריטאי ובמאי יש לסרט, התסריט נכתב כבר בשנת 2010 והוא מוכן, מעניין יהיה לעקוב אחר המידע הנוגע לסרט, מאחר והסרט הראשון היה נחמד מאד והיווה נגיעה מאד טובה לנושא הזומבים.

7. צילומי הסרט Star Trek 3 יתרחשו בסיאול, דרום קוריאה. הסרט, אשר ההפקה שלו ביחד עם הבמאי ג' ג' אברהמס יתחיל בתחילת 2015, יגיע למסכים בשנת 2016. הסיבה למיקום הצילומים, שיעורי מס נמוכים אשר יקלו על ההפקה מבחינה כספית.

8. הסרט הבא בסדרת סרטי X-Man יתמקד במערכת יחסים. הסרט X-Men: Apocalypse יתמקד במערכת היחסים שבין "חיה" (ניקולאס הולט) ל"מיסטיק" (ג'ניפר לורנס), עם דגש מיוחד על "מיסטיק". כמו כן, בסרט זה יוצגו מספר דמויות חדשות. הסרט יגיע למסכים בסוף מאי 2016.

9. שם מעניין מגיע לסרט Doctor Strange ? לאחר שהשם של חואקין פיניקס ירד מהפרק בכדי לגלם את הדמות הראשית, עתה מתברר שהשמועות גורסות שהשם הבא ברשימה הוא של איתן הוק. נטען שהתפקיד כבר הוצע לשחקן, השחקן הסכים וכעת מדברים על סגירת החוזה. צריך להמתין לידיעה הרשמית שאמורה לצאת בשבועות הקרובים לגבי ליהוק הדמות.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אקס מן: אפוקליפסה נשמע מבטיח אולם כיון שאנוכי ראתה את הסדרה המצויירת ולא ממש קראה את הקומיקסים השונים... אני תוהה איזה מערכת יחסים רומנטית??? הייתה בין חיה למיסטיק (ספוילר קומיקס יתקבל ברכה).
מה שכן מצחיק מהידיעה זה שניקולאס הולט וג'ניפר לורנס היו זוג במציאות (שכנראה הכירו בצילומי הסרט הקודם) ועכשיו יהיו זוג על המסך 3>

asai5 אמר/ה...

ן אבל באקס מן ההתחלה כבר התחילו לייצר מערכת יחסים בין הדמויות וגם אין לזה שום קשר לקומיקס.

דניאל אמר/ה...


מה דעתך על המשחק של ריהאנה ב-battlefield ו-this is the end? משחק טוב בעינך/רע?