יום שני, 20 באוקטובר 2014

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Tyrant, Extant, Dallas, Heroes, The Mentalist, The Librarians, Dominion, Sons Of Anarchy, The Flash, Full House. A To Z ועוד...

אתחיל עם הערה:

אין טעם שאתחיל להתייחס לכל הערה על הניתוח של הרייטינג שאני עושה, אך הפעם אציין מספר מילים:

1. The Originals עדיין שומרת על נתונים של 0.7 נק' מדד גם בפרק השני של העונה. בינתיים זה נתון טוב ולא רק לא רע.

2. The Flash כן ריסקה את The Voice משום שגם בשבוע שעבר, התכנית קיבלה 3.4 נק' מדד לעומת 4.0 לפני שבועיים ואילו The Flash החזיקה מעמד על 1.7 נק' מדד בשבוע השני שלה. כלומר, עדיין מדובר בירידה של 0.6 נק' מדד. נכון, העובדה שהפרק לפני שבועיים היה לקט גרם לירידה הגדולה, אולם כל שאר התכניות נשארו, פחות או יותר על אותם נתונים ולכן, גם אם The Flash לא ריסקה לחלוטין את The Voice הרי שהיא פגמה בה בצורה חזקה מאד.

3. לגבי 0.3 נק' מדד של "הטופ מודל הבאה", לא תמיד מדובר בנתונים "יבשים", אם זה היה המצב כל אחד יכול היה להגיד לך שירידה ל 0.3 נק' מדד זה ירידה לנתונים גרועים, אבל צריך לבחון את הנתונים באלמנטים נוספים (אותם לא אפרט כרגע), ולכן התכנית נשארה בגזרת "נתונים בינוניים" בשבוע הבא המצב יכול להשתנות. אני לא נסוג מהניתוח שלי.

4. לגבי הירידה בשבוע שעבר של נתוני רשת ABC ביום ראשון, אכן חזיתי זאת וציינתי זאת.

5. לגבי Jane The Virgin, Person Of Interset ראו את הפינה שלי אתמול על נתוני הרייטינג של השבוע שעבר.


ועכשיו, לשאלות והתשובות.

יוסי תהה לגבי סדרת כבלים:

אתה יודע אולי אם יהיה עונה שנייה לרודן ?



תגובה:

כן, תהיה עונה שנייה לסדרה אשר תהיה מורכבת מ 13 פרקים ותעלה בקיץ 2015.


השאלות הבאה מגיע מאלעד:

1. למה אתה לא מפרסם את הרייטינג של ילדי האנרכיה?

2. מתי תצא העונה החדשה של "גיבורים" ?



תגובה:

1. כי פרט למקרה מיוחד, בעונת החורף אני לא מפרסם נתוני סדרות כבלים. חוץ מזה, מדובר בעונה האחרונה של הסדרה כך שזה לא ממש משנה.

2. העונה החדשה של Heroes תעלה בתחילת 2015, אין תאריך מדויק.


מייקל תהה לגבי דרמת כבלים שבוטלה (Dallas):

האמת שהגיע הזמן.
יש לה סוף סגור לפחות?



תגובה:

למען האמת, עוד לא צפיתי בעונה האחרונה של הסדרה, אולם כפי שאני מכיר את עולם הטלוויזיה, גם אם סגרו את הסיפור של העונה בוודאי פתחו פתח להמשך, שעתה לא יקרום עור וגידים. בעוד מספר שבועות אצפה בעונה ואוכל לענות באופן רשמי (סביר להניח שאעשה לה "שלב סיכום עונה"). אם יש מישהו שיוכל לעשות זאת לפני זה אשמח אם יוכל לענות.


הפעם, יש גם שתי שאלות אישיות:

1. יש לי הרגשה שאתה שומר שבת, אני צודק?

2. האם בשמך הפרטי יש 2 אותיות?



תגובה:

1. מדובר בשאלה אישית שאני מעדיף לא לענות עליה בשלב זה (לא, שיש לי בעיה לענות על השאלה, אני מעדיף להשאיר את הנושא פתוח).

2. על זה אני כן יכול לענות: לא.


ביקשו את דעתי לגבי סדרה:

מה דעתך על הסדרה Fleming‏?



תגובה:

האם הכוונה למיני סדרה ? במידה וכן, למען האמת, לא יצא לי לצפות בה. הנושא מעניין, יכול להיות שאנסה אותה. לפני כעשרים שנה יצא סרט על איאן פלמינג שאהבתי מאד.


ועכשיו, שאלה על סדרה של רשת CBS:

יש תאריך לעליית העונה החדשה של המנטליסט ?



תגובה:

לא, עדיין אין, עושה רושם שהיא לא תחזור לפני חודש מרץ.2015. לפי דעתי, לאחר שברשת ביטלו את Unforgettable הם אולי ידחו את חזרת הסדרה לעונת הקיץ הבאה.

ועכשיו, לשאלה מדנה על סדרה שאני מצפה לה:

כיף לקרוא את העדכונים הרבים.
לגבי הספרן - אתה יודע אם מדובר בסיפור אחד שייפרס על 10 פרקים, או על סדרה פרוצדורלית של סיפור חדש בכל פרק?



תגובה:

הבנתי שאמור להיות סיפור מסגרת. ראי את הכתבה הראשונית בסדרה שפרסמתי: http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2014/02/tnt.html


גם השאלה הבאה היא לגבי סדרה חדשה:

האם יצא לך לצפות בפרק הפתיחה של the flash ? אם כן מה דעתך עליו?



תגובה:

לא, לצערי ייצא לי לצפות בה רק בעונת הקיץ הבאה.


שאלה על סדרה מדע בידיונית:

שמעתי שהופכים את בני נפילים לסדרה
באיזה רשת היא תשודר?



תגובה:

האם הכוונה היא ל Dominion ?
במידה וכן, העונה הראשונה שלה שודרה בעונת הקיץ הקודמת וחודשה כבר לעונה שנייה, אשר תעלה בעונת הקיץ הבאה.


וגם שאלה על ריבוט לסדרה יש הפעם:

האם שמעת על הדיבורים להחזיר למסך את "צער גידול בנות" בפרקים חדשים? מדווח שהאחים וורנר כבר מחממים מנועים בנושא. מה אתה יודע על כך ומה דעתך? תודה




תגובה:

בתור מי שצפה בסדרה כשהייתה באוויר זה יהיה נחמד לצפות בפרק או שניים כשהיא תחזור, אבל בדרך כלל אני לא חסיד של ריבוטים, במיוחד של קומדיות. לי נראה שחזרת הסדרה תעשה רק רע לזיכרונות שלי ממנה.
לגבי מידע על מצב הפרויקט, לפני חודשים ינואר-פברואר, כאשר ברשת ABC יעשו את הניפוי הראשוני של הפיילוטים שלהם אין טעם לדוש בכך.


שאלה נוספת מדנה:

איך הסדרה A-Z?
לפי הרייטינג די ברור שלא תשרוד. השאלה אם היא כדאי לצפות.



תגובה:

בשלשת השבועות הקרובים אפרסם ביקורות על כל הקומדיות החדשות של עונת החורף ואתייחס לכולן. כרגע אני אמביוולטי לגבי הקומדיה הזאת. אומר רק זאת, יש נקודות לטובתה אבל גם לרעתה וזה לא רק בגלל הרייטינג.


שאלה נוספת הגיעה באימייל:
היי, רציתי לשאול אם ידוע על חידוש הסדרה Extant.
 
 
 
תגובה:
 
הסדרה חודשה לעונה שנייה, אשר תעלה בקיץ 2015.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הכוונה היא לThe Mortal Instruments: City Of Bones ולא ל Dominio

יוסי אמר/ה...

רציתי קודם כל להגיד תודה רבה על המענה שאתה נותן לי ..
ועכשיו רציתי לשאול אותך עוד כמה שאלות :
1. ראית המאה ? ומה אתה חושב על הסדרה ?והאם לדעתך היא תצליח לשרוד את העונה ה - 2 בשביל שתחודש לעונה ה - 3 ? ואם אתה שואל קראתי את מה שכתבת על הסדרה באחד מהמאמרים שלך אבל, הייתי רוצה תשובה קצת יותר עמוקה ...
2. ואת כל השאלות ששאלתי בסעיף 1 אני שואל על The following ...

אשמח לקבל תשובות תודה רבה :-)