יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על... צ'אק.



1. יוצרי הסדרה נפגשו בתיכון וכריס פדאק שחשב על הרעיון של צ'אק, התקשר לג'וש שוורץ, שנים לאחר סיום התיכון והציע לו ליצור את הסדרה ביחד. הוא הסכים, כמובן וכך צ'אק נולדה.

2. בתכנון המקורי של יוצרי הסדרה, לצ'אק הייתה אמורה להיות שכנה יפייפיה בשם קיילה הארט. השחקנית נטלי מרטינז כבר לוהקה לתפקיד של קיילה, אך בעקבות רצונם של המפיקים לא לסבך את העלילה יותר מדי, התפקיד נעלם, זמן קצר לפני תחילת הצילומים ולמרות שבתמונות הפוסטר של העונה הראשונה, הארט כבר הופיעה.

3. שמם המקורי של שרה ושל מורגן היה קנט ופיס בהתאמה, אך בהמשך שונה לווקר וגריימס. כמה טוב שהשמות שונו, לא?

4. בפרק החמישי של העונה החמישית צפינו בשניים משחקני Community בסצינה משותפת. השחקנים הינם דני פודי ואייוט ניקול בראון שגילמו עובדי באי מור. השניים משחקים בCommunity את עבד ואת שירלי.

5. בפרק האחרון ששודר (7), הגיע (זהירות, ספויילרים גדולים!) דניאל שאו בחזרה לבאי מור. המהלך תוכנן לאחר חשיבה של היוצרים איזה אויב צריך להביא לבאי מור לכבוד ספיישל חג המולד האמריקאי שישגע את הקהל והצופים ויגרום להם להיות בהלם מוחלט. התשובה הראשונה הייתה שאו.

6. זאקרי ליווי יוצא נגד רשת NBC הרבה פעמים ומתלונן עליהם בפומבי, מהלך ששחקנים מעטים היו מעזים לעשות וטוען כי הם לא בסדר שבשנה שעברה השאירו את התקציב כפי שהוא והזמינו 11 פרקים נוספים, בכך התקציב היה מזערי עוד יותר, למרות הקיצוצים שנעשו בעונה השלישית והיה בלתי אפשרי לשמור על איכות. בנוסף, הוא ציין שהוא רואה את היום שאחרי הסדרה ומפחד שהסדרה תקבע אותו כדמות מסוימת. מה אני אגיד לכם? התקציב היה מזערי והאיכות באמת נפגמה וכן, לדעתי, הדמות של צ'אק קיבעה אותו לסוג מסוים של תפקידים בדיוק כפי שהדמות של קלארק קנט בסמולוויל תקבע, לדעתי, את טום וולינג לסוג מסוים של תפקידים, למרות שהשנים ניסו להתחמק מזה.

הערה: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שמתי לב שהחזרת את הפרסומות לבלוג שלך,זה אומר שהוא לא יסגר?