יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על... דיייב טננט.




1. השחקן הנהדר שינה את שמו בעבר מדייויד מקדונלד(ברצינות) לדייויד טננט כיוון שכבר יש שחקן בשם דייויד מקדונלד והוא העדיף להחליף את שמו כדי לא ליצור בלבול. שם המשחק הראשון שבחר היה דייויד ברנדון ואילו השם השני שבחר, טננט, הגיע מ"ניל טננט" זמר ידוע בבריטניה.

2. אביו של השחקן הינו מנחה טלוויזיה ידוע בבריטניה, דבר שעזר לו להתקבל לאודישנים רבים לפני שהתקבל לתפקיד "הדוקטור" בדוקטור הו. אגב, אביו הופיע באחד מפרקי "דוקטור הו" בהופעת אורח ללא דיבור.

3. האישה ששכנעה אותו לפתח את יכולות המשחק שלו הייתה המורה לאנגלית שלו, שלשניים הייתה מערכת יחסים נהדרת, שזיהתה את הפוטנציאל שלו. למרות זאת, הוא רצה להיות שחקן עוד קודם, כאשר בגיל 3 סיפר להוריו שהוא רוצה להיות שחקן בגלל שהעריץ את שחקני "הדוקטור" מ"דוקטור הו" ורצה להיות כמותם. הם ניסו לגרום לו לוותר. דרך אגב. האירוניה מדהימה, לא?

4. טננט נחשב לפופולרי במיוחד בבריטניה ומדי שנה נבחר בעשרות מגזינים במצעדים שונים. במצעד שהיה לאחרונה על עדיפות הדוקטורים בכל הזמנים, נבחר במקום הראשון. טום בייקר היה שני ודייב פטרסון שלישי. מאט סמית' היה השביעי.

5. טננט הינו נוצרי מאמין אדוק, שטוען שמשחקו מושפע מאלוהים.

6.את אשתו, ג'ורג'יה מופאט, הכיר על הסט של דוקטור הו, כששיחקה את בתו. במציאות, היא בתו של הדוקטור ה-5. יש לי תחושה שאם הדוקטור היה יודע על זה הוא היה אומר"זה לא פרדוקס?"

הערה: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

אין תגובות: