יום שני, 25 בפברואר 2019

פרסום: 18 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 19 עד ה 25 בפברואר 2019



העונה השנייה של Absentia תעלה ברשת AXN ברחבי העולם במועדים שונים, אך לראשונה היא תעלה ב 26 במרץ 2019 בספרד ובפורטוגל.

הסדרה Nightflyers בוטלה על ידי רשת Syfy לאחר עונה אחת בלבד.

הסדרה Friends From College בוטלה על ידי "נטפליקס" אחרי שתי עונות בלבד.

"נטפליקס" הודיעה שהעונה השלישית של Jessica Jones תבוטל לאחר העונה השלישית שלה. כמו כן, הסדרה The Punisher בוטלה לאחר שתי עונות בלבד.

העונה הרביעית של The Man In The High Castle תהיה גם האחרונה שלה ב"אמזון".

ההפקה של העונה הרביעית של Wynnona Earp מתעכבת בשל בעיות תקציב של ההפקה. הסדרה שייכת ל IDW והם מחפשים כרגע מימון חיצוני. יש לציין שלרשת Syfy אין בכלל נגיעה להפקת הסדרה.

בסדרה Orange Is The New Black, השחקנית אלישיה וויט מגיעה לעונה השביעית בתפקיד אורחת מתמשך בתור זלדה, אוספת תרומות מקצועית עבור מספר ארגונים ללא כוונת רווח.

בסדרה Animal Kingdom, השחקנית קלי ברגלונד מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך לעונה הרביעית של הסדרה בתור אוליביה, אישה צעירה ויפה וסטודנטית לשנה ראשונה בקולג', אשר חולקת כיתה לסטטיסטיקה עם ג'יי ויודעת איך להקסים.

בסדרה The Terror, סי תומאס האוול מגיע בתפקיד אורח מתמשך לעונה השנייה  בתור מייג'ור שפרש הוולוול באון, איש רשמי של מחלקת הרילוקיישן, אשר משמעותי ליחסי היפנים=אמריקאיים.

בסדרה Jane The Virgin, סופיה בוש מגיעה כשחקנית אורחת לעונה האחרונה של הסדרה. היא תופיע בפרק ה 12 של העונה כג'ולי. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם.

בסדרה Criminal Minds, השחקנית רייצ'ל לי קוק מגיעה לעונה האחרונה של הסדרה בתפקיד אורחת כמקס, אישה חמודה ומוזרה אשר מתחברת מהר מאד אל ריד והופכת למושא אהבה עבורו. כזכור, בסוף העונה הרביעית התודתה ג'יי ג'יי, חברתו ליחידה, שהיא מאוהבת בו ותמיד הייתה מאוהבת בו, למרות שהיא נשואה. יהיה לדמות של ריד מעניין מאד בעונה זו.

בסדרה Stargirl, השחקנית איימי סמארט (בתמונה) מצטרפת לסדרה כברברה ויטמור, אמא של קורטני ויטמור ("סטארגירל") ואשתו החדשה של פאט דוגן. מאחר ובתה בתיכון, ברברה חוזרת אל שוק העבודה, אבל מתקשה לאזן בין העבודה לאמהות. כמו כן, טרייס רומאנו מצטרף כמייק דוגן, בנו של פאט דוגן. מצטרפים נוספים: ניל ג'קסון, האנטר סאנסון וקאמרון ג'למן. אין מידע לגבי התפקיד אותו יגלמו. 

בסדרה Penny Dredful: City Of Angels, השחקנית הנהדרת נטלי דורמר מצטרפת כמאגדה, שדה, אשר יכולה לעטות כל דמות שהיא רוצה ולכן היא תופיע כדמויות שונות לאורך הסיפור. היא אויב חזק מצד אחד אף גם בעלת ברית חזקה. 

בסדרה Alterd Carboon, השחקנים רנה אליזה גולדסברי וכריס קורנר חוזרים לעונה השנייה כקוולכרייסט פאלקון ופו. כמו כן, מצטרפים אליהם סימון מיסיק (Luke Cage), טורבן ליברכרחט (יגלם גרסה חדשה של קובאקס) וג'יימס סאיטו. 

בסדרה You, השחקנית כרמלה זומבדו מצטרפת לעונה השנייה כדלילה אלבס, עיתונאית חוקרת עם חוש לסיפורים. היא מתחילה להתעניין בצורה מוגברת בשכן שלה, ג'ו גולדברג, אשר עושה רושם שמסתיר משהו. 

בסדרה Utopia, השחקנית דן בירד (Couger Town) ומייקל סמית יככבו בתפקידים הראשיים בסדרה שרשת "אמזון" מפתחת, כמו גם ריאן ווילסון ("המשרד").

בסדרה Charmed, השחקן טיילור בלאקבירד ("שקרניות קטנות ויפות") יגיע להופעת אורח כויראליס, שד, אשר מפתה אנשים בכך שיגשים את הרצונות החבויים ביותר שלהם. כמו כן, ליאה פייפס מגיעה כשחקנית אורחת מתמשכת כפיונה קאלהן, אחותה הצעירה של צ'ריטי, אשר הייתה בעבר תחת חסותו של הארי.  

בסדרה God Friended Me, השחקנית סטלה מב (The Magicians) מגיעה כשחקנית אורחת כסופיה, עוזרת לשף במסעדה של אביה ואשר חולמת לפתוח מסעדה משלה. לאחר שמיילס וקארה מקבלים הצעת חברות לגביה הם מגלים שהתכניות שלה עומדת ליפול. הפרק ישודר ב 10 במרץ 2019. 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

השמועות אומרות שarrow וlegends יבוטלו בסוף העונה הבאה, יש לזה בסיס כלשהו?

gil אמר/ה...

באסה לגבי The Man In The High Castle.
ידוע אם יהיה לה סיום כמו שצריך?

תודה!