יום ראשון, 10 בפברואר 2019

ניתוח: נתוני רייטינג בולטים בשבוע השידור החמישי של עונת החורף 2019 ברשתות הברודקאסט האמריקאיות



ברשת NBC מדהים היה לראות כיצד Chicago Med ממשיכה לנסוק בשעת השידור החדשה שלה השנה בערב יום רביעי. בשבוע שעבר היא זינקה ל 1.4 נק' מדד ו 9.37 מיליון צופים. הסדרה התכתבה עם הנתונים הללו השנה, אבל זה קרה בעיקר בפרקי קרוסאובר עם שאר הסדרות במותג. אז נכון, רשת ABC שידרה שידורים חוזרים ורשת CBS לא שידרה פרק חדש של הישרדות, אבל העובדה שהסדרה יכולה לנשוק לגבהים הללו (ובעולם הטלוויזיוני הנוכחי מדובר בגבהים. מצחיק, אבל נכון) מראה שכוחה עדיין במותניה ושההחלטה של הרשת ליצור ערב שלם של המותג ביום רביעי הייתה נכונה ובמיוחד, ההעברה של ההעברה של Med לשעה שמונה בערב יום רביעי.

ברשת FOX לא שידרו פרקים חדשים של התכניות שלהם בשבוע שעבר. שני נתונים בלטו: ראשית, Hell's Kitchen סיימה את העונה לפני מספר ימים עם נתונים מעט פחות טובים מהעונות הקודמות עם 0.8 נק' מדד ו 3.19 מיליון צופים בלבד, אבל היא תשוב לעונה נוספת. ו The Resident חזרה לנתונים הרגילים שלה של 1.0 נק' מדד (עליה קלה מ 0.9 נק' מדד בשבוע שלפני כן) וזאת למרות ש The Passage נשארה על 0.9 נק' מדד.

ברשת ABC חידשו בשבוע שעבר את הדרמה A Million Little Things לעונה שנייה. רבים בוודאי הרימו גבה לאור העובדה שבשעת השידור הקודמת שלה היא הניבה נתוני רייטינג לא טובים שנעו בין 0.7 ל 0.8 נק' מדד. למרות זאת, צריך להבין שהרשת אהבה מאד את הסדרה ובשל כך גם העניקה הזדמנות נוספת אחרי "האנטומיה של גריי" ואז הרשת קיבלה את מה שרצתה. במשבצת השידור החדשה שלה (ולפני שחודשה), הסדרה הניבה נתונים טובים יותר מ Station 19, אשר שודרה לפניה ונעצרה על 1.1 נק' מדד. בשבוע שעבר הנתונים כבר ירדו ל 1.0 נק' מדד, אבל זה הספיק לרשת בכדי לקבל את ההחלטה, החלטה שהרשת בכל מקרה רצתה לקבל והנתונים הללו רק חיזקו את דעתה.

ברשת CBS בוודאי הביטו על נתוני הקומדיה The Neighborhood ואהבו לראות כיצד היא נסקה לשיא עונתי של 1.4 נק' מדד ו 7.53 מיליון צופים. יכול מאד להיות שהקפיצה בנתונים נעוצה בעובדה שהסדרה Man With A Plan חזרה בשבוע שעבר לעונה נוספת ומדובר באירוע ספציפי ונקודתי, וכאשר בשבוע שעבר Man תאבד קצת מנקודת הפתיחה שלה (1.1 נק' מדד ו 6.17 מיליון צופים, נתונים יפים ושיפור לעומת Happy Together ששודרה קודם לכן) הנתונים יירדו, אבל גם במקרה שלה, העובדה שיש לה פוטנציאל כזה מראה לרשת שההחלטה שלה לחדש אותה לעונה שנייה הייתה נכונה.

ברשת ה CW יש רק שתי סדרות שלא קיבלו עדיין הודעת חידוש לאחר שהרשת חידשה בבת אחת 10 סדרות. אחת מהסדרות הללו היא All American, אשר מתחילת דרכה כשלה בנתוני הרייטינג ובשבוע שעבר נעצרה על 0.2 נק' מדד ו 570 אלף צופים בלבד. הנתונים הללו הם נתונים שהרשת לא יכולה לחיות איתם. אולם, מארק פדוביץ', עדיין השאיר פתח להענקת עונה נוספת ורבים הרימו גבה. לדבריו של פדוביץ' יש סיבה. הסדרה מסיימת את עונתה בסוף חודש מרץ ואז עולה ל"נטפליקס". ברשת רוצים לראות במשך כחודש אם יהיה לה ביקוש. במידה ואכן יהיה לה ביקוש הסדרה תקבל אישור למספר פרקים מוגבל, במידה ולא, היא תבוטל. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לא מבין למה אתה עדיין מתעסק בברודקאסט ב2019