יום שלישי, 12 בפברואר 2019

פרסום: 12 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (12 בפברואר 2019)



שרה מישל גלר עומדת לככב במיני סדרה מבית היוצר של אלן דג'נרס בשם Sometimes I Lie. הסדרה מבוססת על ספר של אליס פני. גלר תגלם את דמותה של אמבר ריינולדס, אישה שמתעוררת בבית חולים ולא יכולה לנוע, לדבר או לפקוח את עיניה. היא יכולה לשמוע את כולם מסביב, אך הם לא יודעים שהיא מסוגלת לכך. היא לא זוכרת מה קרה לה, אך היא חושדת שבעלה יש מעורבות בנידון. בסדרה ינוע בין ההווה ובין פלשבקים לעבר לפני התאונה, וליומנים מהילדות מלפני עשרים שנה. 


רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Secret Society. הקומדיה תתמקד בבת', עיתונאית שנאבקת ליצר לעצמה שם ונמאס לה שלא שמים לב אליה בעיירה הקטנה שלה. היא אוספת מספר נשים בכדי להפיל או להשתלט על חברה סודית שמקבלת רק גברים.


רשת FOX מפתחת סדרה בעקבות חוברת הקומיקס Talent. הרשת התחייבה לתסריט ומתכננת לאשר אותה ישירות לסדרה. החוברת עוקבת אחר ניקול דיין, אשר מתעוררת בבית חולים ומגלה שהיא השורדת היחידה לתאונת דרכים בה נהרגו 148 אנשים. בשעה שהשמועות אודות הנס שקרה לה מתחילות לצוץ, דיין מגלה שהיא ירשה את הכישרונות של האנשים שמתו. בשעה שהיא חמושה בכוחות הללו, היא צריכה להשתמש בהזדמנות השנייה שלה בכדי להביא לסגירת מעגל עבור אותם אנשים ולפתור את המיסתורין של התאונה, והכל בשעה שהיא להימלט מעברה, אשר ממשיך לרדוף אותה.




אולפני CBS מפתחים סדרה בשם Yiddish Policeman Uion. הסדרה שואלת את השאלה: מה היה קורה לואלסקה הייתה הופכת להתיישבות יהודית וישראל הייתה מושמדת ? מדובר בהיסטוריה אלטרנטיבית שבה פליטים מימי היטלר מוצאים בית באלסקה. הבלש מייר לנדסמן חייב להתגבר על חייו השבורים ונישואיו בכדי לפתור מקרה רצח עם משמעות והשלכות פוליטיות ודתיות.



עכשיו זה רשמי. רשת CBS: All Access אישרה ספין אוף ל Star: Trek: Discovery, אשר תתמקד בדמות של מישל יו. הסיפור יתמקד בהרפתקאותיה בצי באזור 31.

רשת CBS: All Access הזמינה עשרה פרקים למיני סדרה בשם The Stand על פי ספרו של סטיבן קינג. עלילת הספר מתארת את שחרורה של מגפת שפעת אשר מכחידה כמעט לחלוטין את האוכלוסייה האנושית ברחבי העולם. קומץ השורדים מתפצלים למחנות המייצגים את הטוב והרע, תוך התייחסות למאבק בין אלוהים לשטן. הספר עוקב אחר התפשטות המגפה, ניסיונות הניצולים לבנות מחדש את החברה האנושית לאחריה והמאבק בין שני המחנות.



השחקן טראביס פימל יככב בתפקיד הראשי בדרמה Raised by Wolves שרשת TNT מפתחת. הדרמה עוקבת אחר שני אנדרואידים - אבא (פימל) ואמא - אשר מגדלים ילד אנושי בכוכב מיסתורי. בשעה שהקולוניה האנושית מאוימת להיקרע לגזרים בשל הבדלים בהשקפות דתיות, האנדרואידים מגלים שקשה מאד לשלוט על אמונות של בני אדם.



רשת HBO מפתחת קומדיה בשם Counterfeit. הקומדיה תתמקד בזוג אשר משווע לילד ומגלה שאין דרך שהם יכולים להוליד ילדים. משום שאין להם כסף  הם מתחילים לזייף כספים בכדי לשלם להפריה.

מת'יו רייס לוהק לתפקיד הראשי במיני סדרה "פרי מייסון" שרשת HBO מפתחת. מדובר בריבוט של המותג. הדרמה תתרחש בשנת 1932, תקופה שבה אמריקה מתאוששת מתקופת השפל הכלכלי. לוס אנג'לס, מנגד, מפורחת. נפט, משחקים אוליפיים, סרטים, קדחת האוונגליסטים, חטיפת ילד מסתיימת בצורה גרועה. במיני סרה, המקרה של המאה מגיע לידי פרי מייסון והוא מגלה עיר שבורה ואולי גם דרך לגאולה עבורו.

ורה פרמיגה וג'ון ברנתאל בשלבים סופיים של מו"מ בכדי להופיע בפריקוול של הסדרה "הסופראנוס".נכון לעכשיו, שם הפרויקט הוא The Many Saints of Newark.הסדרה אמורה להתרחש בשנות השישים של המאה העשרים. בשעה שהאפרו-אמריקאים והאיטלקים תמיד במריבה, וכאשר יש גנגסטרים בכל צד זה הופך לקטלני ביותר. שחקנים נוספים שמצטרפים הינם קורי סטול ובילי מגנוסון. האחרון נעול, סטול בשלבים אחרונים של משא ומתן.

קייט וינסלט עומדת לככב בתפקיד הראשי במיני סדרה חדשה של HBO בשם Mare of Easttown. וינסלט עומדת לגלם בלשית בעיירה קטנה, אשר חוקרת מקרה רצח מקומי, בשעה שכל העיירה מסביבה קורסת.

רשת HBO מפתחת דרמה בשם Dirty Thirty, אודות קבוצה של שוטרים אשר פעלה בניו יורק במחוז ה 30 בצורה מושחתת בתחילת שנות התשעים לפני תחילת גל המעצרים הגדול במדינה, אשר נעשה בעקבות השחיתות הגדולה שפרחה בעיר.

אין תגובות: