יום ראשון, 2 בספטמבר 2018

פרסום: 47 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 20 באוגוסט עד ה 2 בספטמבר 2018




העונה ה 12 של The Big Bng Theory אשר תעלה בעוד מספר שבועות תהיה גם האחרונה שלה. פרקי הסיום שלה ישודרו בחודש מאי 2019.

הסדרה Glow חודשה לעונה שלישית על ידי "נטפליקס".

הסדרה Easy חודשה לעונה שלישית ואחרונה על ידי "נטפליקס".

"נטפליקס" חישה את הסדרה The End Of The Fucking World לעונה שנייה.

"נטפליקס" חידשה את הסדרה Easy לעונה שלישית ואחרונה.

העונה השנייה של Sirens תעלה ברשת FreeForm בחודש ינואר 2019.

רשת FreeForm משהה את הפקת סרט הטלוויזיה של הקומדיה Young & Hungry.

הסדרה Mr. Robot תגיע לסיומה בתום העונה הרביעית, אשר תעלה בשנת 2019.

הסדרה Titans תעלה ב 12 באוקטובר 2018.

הסדרה The Little Drummer Girl תעלה ברשת AMC ב 19 בנובמבר 2018 בפרק כפול. פרקים נוספים יעלו ב 20 בנובמבר וב 21 בנובמבר 2018.

בסדרה Z Nation, השחקנית קייטי אובריאן מצטרפת לקאסט הראשי בעונה החמישית של הסדרה. קייטי תגלם את דמותה של ג'ורג'יה סט קלייר, גיבורה צעירה של ניו פוקליפסיה. היא החלה את שנתה הראשונה בקולג' כאשר האפוקליפסה של הזומבים החלה. היא סייעה להוביל קבוצה של סטונטים ומורים אל ניו אמריקה שם היא כרגע מנהיגה פוליטית בשעה ששורדים מנסים ליצור קהילה חדשה ומנסים להתמודד עם הצורה החדשה של הזומבים.

בסדרה NCIS: Los Angeles, השחקן אסיי מוראלס מגיע לעונה העשירית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כדירקטור גיינס. גיינס מצטרף לתובע מיוחד ממשרד ההגנה אשר מגיע בכדי לחקור את המשרד של NCIS והעובדים שלו. הוא מייעץ להם כיצד לנהוג בעת החקירות. הפרק הראשון בהשתתפותו יעלה בסוף חודש אוקטובר.

בסדרה NCIS: New Orleans, השחקן רג'י לי ("גרים") מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור העוזר לסוכן מיוחד בשם סטיבן תומפסון. הוא ייצא ראש בראש מול פרייד משום שיש להם גישות שונות כיצד צריך לפעול.

בסדרה SEAL Team, השחקנית סמנתה סלוין ("האנטומיה של גריי") תפציע בעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך בתור ויקטוריה, אשתו של אדם (מפקד הצוות).

בסדרה Mom, השחקנית קונסטאנס זימר מגיעה בתפקיד אורחת לסדרה כפרופסור ללימודי עריכת דין, אשר צריכה יותר תמיכה נפשית מכריסטי.

בסדרה Last Man Standing, השחקנית קריסטה מארי יו ("ד"ר קן") מצטרפת בתפקיד אורחת מתמשכת כסטודנטית אשר מגיעה בעסקת חילופי סטודנטים. היא תופיע לראשונה בפרק הרביעי של העונה כאשר ונסה לוקחת אותה תחת חסותה בעת לימודיה בארה"ב משום שהיא מתעניינת בגאולוגיה.

בסדרה "מגנום בלש פרטי", השחקנים קן לונג ("קומיוניטי") וקארל ווטרס לוהקו כחברים למשחקי פוקר של מגנום. ווטרס יגלם חייל מארינס שהפך לדייג אשר צריך את עזרתו של מגנום בכדי להחזיר חפץ יקר שנגנב.

בסדרה Empire, סקיילן ברוקס ומטה גולדינג מגיעים לסדרה בתפקידי אורח מתמשכים. ברוקס יגלם את דמותו של קווינסי, גבר צעיר שנאסר על לא עוול בכפו ומפתח חברות עם אנדרה. גולדינג תגלם את דמותה של טרי, אמו של קווינסי. היא אישה יפה שעובדת עם אנדרה בשעה שהם נאבקים לשחרר את קווינסי.

בסדרה Doom Patrol, השחקן ברנדון פרייז'ר לוהק לאחד מהתפקידים הראשיים כרובוטמן\קליף סטיל. בעברו היה נהג מרוצים, קליף היה מעורב בתאונה מחרידה. מוחו של קליף ניצל על ידי ד"ר ניילס קולדר המיסתורי, אך הוא חי בתוך גוף רובוטי.

בסדרה Doom Patrol, השחקן אלן טאדיק מצטרף לסדרה בתור דמות רשעה בשם Mr. Nobody. הדמות שלו נודעה בשם אריק מורדן, הוא הופך לרשע לאחר שנחשף לניסוי מיסתורי על ידי נאצים לשעבר. הוא הופך לצל אניגמטי ומטורף לחלוטין, אשר יכול להוציא כל אחד מדעתו.

בסדרה Legacies, השחקנית קארן דיוויד (Galavant) תגיע כשחקנית אורחת לסדרה בתור אמה טיג, מכשפה יפה אשר הפכה ליועצת החינוכית בבית הספר של אלאריק סולצמן. היא מעניקה אוזן ותמיכה עבור התלמידים בבית הספר, אפילו אם הבן אדם שהכי זקוק לתרפיה הוא המנהל.

בסדרה The Fix, השחקניות צ'סטן הארמון וונסה וסקס יגיעו לעונה הראשונה בתפקידי אורחות מתמשכות. הרמון תגלם את דמותה של סטאר, בתה של סבי. וסקס תגלם את דמותה של דיה.

בסדרה The Fix, השחקנית קיי. ג'יי. סמית מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כצ'ארלי, העוזרת של עזרא.

בסדרה Lucifer, השחקן גרהאם מקטאביש מגיעה לעונה הרביעית של הסדרה יגלם כומר אמפתי בשם האב קינלי, אשר מחויב להגן על הקהילה שלו, כולל לעשות כל מה שצריך בכדי להגן עליהם מפני הרוע - ולהזכירכם השטן נמצא בלוס אנג'לס...

בסדרה Riverdale, השחקן אנתוני מייקל הול מגיע לעונה השלישית בתפקיד אורח בפרק הפלשבק אשר יציג את המבוגרים כנערים ונערות צעירים. הוא יגלם את דמות המנהל פיטהד וימצא את עצמו באמצע משחק מוזר אותו משחקים התלמידים.

בסדרה Supergirl, השחקן ברוס בוקסלייטנר מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כסגן הנשיא בייקר. הוא יחליף את השחקן ברנט ספינר, אשר אמור היה לגלם את הדמות אך נאלץ לוותר על התפקיד בשל בעיות משפחתיות.

בסדרה Supergirl, השחקן אנתוני קונצ'י מגיע בתפקיד אורח מתמשך לעונה הרביעית בתור סוכן של היחידה בה קארה עובדת (DEO) בשם הסוכן ג'נסן. הוא מגויס על ידי אלכס. הוא מתקשה למצוא את מקומו. הוא יופיע לראשונה בפרק פתיחת העונה.

בסדרה Modern Family, דניאל לוי מגיע בתפקיד אורח לקומדיה של רשת ABC לפרק השלישי של העונה העשירית. לוי יגלם את דמותו של ג'ונה, אמן איורים בבית המשפט, אשר מצייר את קאם ומיץ''ג בצורה משונה. כאשר הם מתעמתים איתו נגלה שיש להם עבר משותף אשר גרם לו להיות ממורמר כלפיהם ועתה הוא מעונין בנקמה.

בסדרה Life In Pieces, השחקנית ג'ואי קינג מגיעה לעונה הרביעית בתפקיד אורחת מתמשכת. ג'ואי היא אחותה במציאות של השחקנית הת'ר קינג אשר מגלמת את הדמות של קלמנטיין. ג'ואי תגלם את דמותה של מורגן, נערה בת 17 אשר נכנסה להריון ומתכננת להעניק את הילד שלה לאימוץ למאט וקולין.

בסדרה The Code, אשר תעלה בחצי השני של העונה ברשת CBS, השחקנית קים דילייני לוהקה כחלק מהקאסט הראשי. דילייני תגלם את דמותה של איסה תורבול, המפקדת של קבוצת עורכי דין ביחידת מארינס. היא דורשת שכולם יהיו מעולים בתפקידם ומשרה נאמנות מעורכי הדין שתחת אחריותה. היא גם אם לשני חיילים המשרתים מעבר לים.

בסדרה Hawaii Five-O, השחקנית רושל אייטס מגיעה לעונה הבאה בתפקיד אורחת מתמשך בתפקיד גריר, סוכנת C.I.A לשעבר אשר בעברה היה לה קשר רומנטי עם מקדראת'. היא מתוארת כמסוכנת וכמי שאי אפשר לבטוח בה. היא תופיע לראשונה בפרק פתיחת העונה.

בסדרה The Flash, השחקן קייל סקור לוהק לתפקיד אביה של קייטלין, אשר לא הייתה מודעת לכך שאביה שנעדר זמן רב מחייה מסתתר בעיר ויש לו סוד.

בסדרה The Walking Dead, השחקנית קאסידי מקלינסי מצטרפת לקאסט של העונה התשיעית בתור לידיה, בתה של מנהיגת ה"וויספרס". בקומיקס היא ניהלה רומן עם קארל גריימס, אך מכיוון שהוא מת בעונה הקודמת לא ברור מה יקרה.

בסדרה The Walking Dead, השחקן ראיין הרסט ("ילדי האנרכיה") מגיע לעונה התשיעיתבתפקיד אורח מתמשך בתור בטא, חבר משמעותי ב"וויספרס" , קבוצה אותה מנהיגה אלפא.

בסדרה Blindspot, השחקן אניס אסמר, אשר מגלם את דמותו של ריץ' דט קום, קודם להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה הרביעית.

בסדרה NCIS: New Orleans, השחקנית מסר זאדגן מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי בתור האנה קורי, סוכנת מיוחדת אשר לוקחת את המושכות ביחידת ה NCIS  לאחר ניסיון החיסול של פרייד ובשעה שהוא נלחם על חייו.

בסדרה The Good Place, השחקנית קירבי האוול בפטיסט מגיעה לעונה השלישית בתפקיד אורחת מתמשך כסימון אשר עובדת כמנתחת מוח באוניברסיטה אוסטרלית ביחד עם צ'ידי. האחרון זקוק לעזרתה בכדי לפענח אם משהו לא בסדר במוחו.

בסדרה The Resident, השחקנית דניאלה אלפונסו מגיעה לעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך כזואי בארלו, אם חד הורית אשר לשני ילדיה המאומצים יש בעיות רפואיות כרוניות. היא תעשה הכל למען ילדיה.

בסדרה Star, השחקן צ'אד מייקל מורי מגיע לעונה השלישית בתפקיד אורח מתמשך בתור זאנדר מקפירסון, אשר מעורב במערכת יחסית לא בריאה עם קאסי בראון. הוא יודע כיצד לנצל את הקסם האישי שלו בכדי להששיג מה שהוא רוצה.

בסדרה Blood  & Treasure, השחקנית אנה סילק, כוכבת הסדרה Lost Girl, מגיעה לסדרת הקיץ אשר תעלה ב 2019 ברשת 2019 בתפקיד אורחת מתמשך בתור רורקה, היא מתארת אנשים בעלת שם עולמי וגם לוחמת כשצריך. למרות שזה לא נראה, היא קשוחה מאד.

בסדרה Siren, השחקנית נטלי לינז מגיעה לעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך בתור ניקול, אישה מיסתורית שיש לה אג'נדה משלה והיא לוכדת את עינו של זאנדר כאשר היא מגיעה לעיירה וגורמת לו להסחת דעה זמנית ממותו של אביו.

בסדרה Shameless, השחקנית איימי רוסום (פיונה) עוזבת את הסדרה בתום העונה התשיעית. השחקנית וראשי ההפקה אישרו את הידיעה.

בסדרה The Boys, השחקנית ג'ניפר אספוזיטו (Blue Bloods, NCIS) מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשכת בחמישה פרקים כסוכנת של ה C.I.A בשם סוזאן ריינור.

בסדרה Sneeky Pete, השחקנית הישראלית אפרת דור מגיעה לעונה השלישית בתפקיד אורחת מתמשך בתןר ליזי, אמנית הונאות עם הרבה יכולות ובלי מצפון.

בסדרה God Frended Me, השחקן מאליק יובה מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כטרנס, הדוד של מיילס, עמו יש לו קשר חזק.

בסדרה Mindhunter, השחקן דיימון הארימן לוהק לתפקיד צ'ארלס מנסון. הוא יופיע בשנות השמונים, כאשר מנסון כבר בכלא. כזכור, ידיעות שהגיעו מההפקה גרסו שהעונה השנייה תעסוק ברצח ילדי אטלנטה, אשר התרחשו בין השנים 1979 ל 1981. רוצחים נוספים שיופיעו בעונה זו הם הבן של סאם  ורוצח ה BTK.

השחקנית שנטל ואן סאנטן (בתמונה) שזה עתה סיימה שלש עונות בסדרה Shooter תככב בתפקיד ראשי בסדרת המדע בידיוני שרונלד די. מור מפתח עבור Apple ואשר כבר אושרה. הסדרה מתרחשת במצב שבו מירוץ החלל לא הסתיים בשנות השישים של המאה הקודמת. ואן סאנטן תגלם את דמותה של קארן בולדווין, אשתו של האסטרונאוט אדוארד בולדווין (ג'ואל קינמן). מצטרפת נוספת הינה וורן שמידט, אשר תגלם את דמותה של מהנדסת בנאס"א בשם מארגו מדיסון.