יום שני, 3 בספטמבר 2018

פרסום: 33 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (4 בספטמבר 2018)

רשת NBC מפתחת דרמת מיסתורין פוליטית. להלן התקציר: כאשר סדרת רציחות נחזו על ידי בלוג שעוסק בתיאוריות קונספירציה, זה מציב את בעל הבלוג סדרכו של סוכן המשרד לביטחון לאומי. אך כאשר הם מגלים שיש מועמד נוסף להירצח השותפות הלא טבעית ביניהם מתחילה לקרום עור וגידים בכדי לגלות את האמת ובכך השניים נכנסים אל מיסתורין גדול עוד יותר ממה שהם תיארו לעצמם.

רשת NBC קנתה את הזכויות לדרמה מוזיקלית. הדרמה תתמקד במדיסון, מוזיקאית מוכשרת אשר חוששת שחייה כמוזיקאית הגיעו לקיצם לאחר שהתמוטטות עצבים שלה על הבמה הופכת לויראלית ברשת. היא חוברת לאחותה הצעירה והמוכשרת בכדי ליצור להקה. הם יוצרים משהו שנראה בסופו של דבר אולי מעבר למה שהם יוכלו לעמוד בו. הן מנסות לשמר את האמביציה האישית, את החלומות והסודות של כל אחת מהן, ולשרוד ברכבת ההרים בתחום הקשה שלהן.

רשת FOX התחייבה לפיילוט ל The Family Practice. הדרמה תתרחש בעולם האימוץ מנקודת מבטם של עורכי הדין והעובדים הסוציאליים עם הבעיות שלהם למרות הרצון ליצור משפחות מושלמות עבור הקליינטים שלהם.




רשת ABC אישרה לסדרה 13 פרקים לדרמה Reef Break בכיכובה של פופי מונטגומרי. האחרונה תגלם את דמותה של קאס סטיבנס, גנבת אשר הופכת לפיקסרית עבור מושל באי. היא אימפולסיבית, לא זהירה וקשה לעמוד בפניה. העבר שלה מאפשר לה להבין את נפש הפושעים, לפענח פשעים ולעצור את הפושעים. מצד שני, היא גם נשאבת אל תוך התככים באי.

רשת ABC מפתחת דרמת פנטזיה בשם Best Wishes. הדרמה תעקוב אחר גבר פרגמטי שבעברו היה איש מצליח, ניק דיי, אשר טוען  שמשאלות הן בזבוז זמן בשל טרגדיה שפקדה אותו. אך בנקודה שבה הכל מסביבו מתמוטט, הדברים מסתבכים הרבה יותר, כאשר פונה אליו אישה משוגעת שטוענת שהיא יכולה להגשים משאלות והיא זקוקה לעזרתו של ניק.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם The Thread. הקומדיה מתמקדת בקבוצה של חברים וותיקים, אשר חיים כאוטיים מגוונים ואשר נשארו. הם מייעצים תמיכה, עצות ולעג ומשנים את הבחירות שכל אחד מהם עושה ואת הבחירות המהותיות שהם מקבלים בחיים ובכך משפיעים על הכיוון שכל אחד מהם יצעד בחייו.

רשת ABC מפתחת דרמה בשם בשם Ohana על פי ספרו של שארק דיאלוגס. הספר עסק בארבע נשים אשר מתאחדות מחדש כאשר סבתן, אישה מיסטית בשם קאהונה מתה במיסתוריות ומשאירה להן מטע בירושה. כל אחת מהנשים מהדמויות תהיה במחציתה מגזע אחר.

ברשת ABC מפתחים ריבוט לקומדיה Bewitched עם התחייבות לפיילוט. בגרסה הנוכחית, סמנתה היא אם חד הורית שחורה שהיא גם מכשפה, נשואה לדארן, בן אנוש לבן שהוא גם נוטה להיות בטלן. הם מתקשים לנווט את חייהם, כאשר היא מגלה שלמרות שיש לה כוחות עדיין דבריו של אדם לבן הם חשובים יותר באמריקה.



רשת CBS מפתחת דרמה בלשית בשם MIA מבית היוצר של מייקל וות'רלי וקוט דה פאבלו. בשעה שבלשית במחלק רצח מצוותת לפרטנר שעובד על פי הספר בכדי לפתור פרשיות במיאמי, היא מתקשה לשמר את ההסתבכויות האישיות של עבודתה הקודמת כסמויה אשר יכולות לסכן את עתידה.

רשת CBS קנתה את הזכויות לקומדיה The Little Things עם התחייבות להפקת פיילוט. הקומדיה תתמקד במכניזם להתמודדות, אשר גורמים להורים לצלוח את דילמות ההורות.



סלמה בלייר מצטרפת לדרמה Another Life שרשת "נטפליקס" הזמינה לה עשרה פרקים. הסדרה עוסקת באסטרונאוטית ניקו ברקינרידג' (קייטי סאקהוף) אשר מתמקדת בחיפוש אחר חייזרים תבוניים. היא מובילה משימה בכדי לחקור מקור של חפץ חייזרי. בשעה שניקו והצוות הצעיר שלה חוקרים, הם נתקלים בסכנה במה שנראה כמו משימה בכיוון אחד. בלייר תגלם את דמותה של הרפר גלאס, אשר יש לה כוח על המדיה ומשתמשת בעיתונות של המדיה החברתית בכדי לספר את הסיפור של החיים שלה ושל האנושות. שחקנית נוספת שמצטרפת הינה בלו האנט בתור אוגוסט, המנהדסת המובילה וחברת הצוות הצעירה ביותר על ספינת החלל. שחקנים נוספים שמצטרפים הינם: טיילר הוצ'לין, ג'סטין צ'אטווין, סמואל אנדרסון ואליזבת פיית' לאדלו. הוצ'לין מגלם את דמותו של איאן ירסקה, מפקד לשעבר של ספינת מחקר, תפקיד אותו איבד לניקו. צ'טווין יגלם את דמותו של אריק וואלס, אחד ממפקדי צבא ארה"ב, אשר נחוש למצוא חיים תבוניים ביקום. אנדרסון יגלם את דמותו של וויליאם, הולוגרמה. לאדלו יגלם את דמותו של קאס איזקוביץ', הסגן של ניקו.

השחקניות אליזבת מארוול וליזה לאפירה (9JKL) מצטרפות בתפקידי אורחות מתמשכות למיני סדרה Unbelievable, אשר עוסקת במארי, נערה אשר משקרת וטוענת שנאנסה ושתי הבלשיות אשר רודפות אחר הצדק ומגיעות לאמת. אין מידע על התפקיד שלהן.

בסדרה Wu Assassins ש"נטפליקס" מפתחת, השחקנים ג'וג'ו צ'אן ומארק דאקאסקוס יופיעו בתפקידים אורחים מתמשכים. הסדרה מתרחשת בצ'יינהטאון בסאן פרנסיסקו מספרת את קורות קאי ג'ין אשר הופך להיות מתנקש הוו החדש והאחרון, אשר אמור לאסוף אליו את כל הכוחות של שבט עתיק וליצור באלאנס לאחר זמן כה רב. צ'אן יגלם את דמותו של זאן, לוטננט בשבט, שומרת ראש ושומרת סוד של "הדוד 6". דאקאסקוס יגלם דמות של נזיר אשר יכול לנצח כל כוח רשע שמגיע לכיוון שלו.

ג'ייקוב ורגאס, מגי גהה (Gotham) וקרי סירצ'ינו מצטרפים כחלק מהקאסט הראשי לצד גבריאל "פלופי" איגלאסיאס" בקומדיה Mr. Iglesias. איגלאסיס מגלם בקומדיה זו את דמותו של גייב, מורה בבית הספר. הוא מלמד קבוצה של ילדים מוכשרים אך מנודים והוא מציל אותם מידי סגן המנהל הבירוקרטי והבריון. וגם תמיד מצליח לגרום להם לנצל את הפוטנציאל שלהם. ורדאס יגלם את דמותו של טוני מדינה, החבר הכי טוב של גייב ומורה בבית הספר. גהה היא אבי, מורה בבית הספר והנסיוב עבור גייב. היא שמחה כל הזמן במיוחד מעבודתה בעיצוב המוחות הצעירים. סירצ'ינו יגלם את דמותו של מרסיאל פונטס, תלמיד נחוש בן 16, אך גם עובד יותר מדי.

רנה זלווגר תככב בתפקיד הראשי בדרמה What/If ש"נטפליקס" מפתחת. הוענקו לדרמה 10 פרקים. כל עונה תתמקד בסיפור מוסרי אחר ובמשמעות הגדולה של החלטה אחת בכדי לשנות את מסלול חייהם של אנשים. אין מידע רב על התפקיד שזלווגר תגלם מלבד העובדה ששמה יהיה אן.


רשת USA אישרה ישירות לסדרה דרמה בשם Treadstone. הסדרה תעקוב אחר יחידת מבצעים לא מאושרת בשם "טרדסטון" - יחידת סודית אשר משתמשת בפרוטוקול שינוי התנהגותי בכדי להפוך מגויסים למתנקשים. העונה הראשונה תתמקד בסוכנים רדומים בכל העולם, אשר "מתעוררים" בכדי לבצע את המשימות שהטילו עליהם.




Epix אישרה 10 פרקים לסדרה חדשה בשם Our Lady, LTD. השחקן בן קינגסלי יככב בתפקיד הראשי בסדרה זו. הסדרה תעקב אחר ג'יימס (ג'ימי סימפסון), נווד צעיר בשעה שהוא לתחמן מטיף בשם ביירון בראון (קינגסלי), אשר מתברר שהוא מסוכן הרבה יותר ממה שהוא נראה.



רשת Hulu העניקה הזמנה ל 16 לסדרת אנימציה חדשה בשם Solar Opposite. מדובר בקומדיית אימה אודות משפחה של חייזרים מעולם טוב יותר, אשר צריכים למצוא מקלט במרכז אמריקה. הם לא מסכימים על השאלה האם המצב הוא איום או מצוין.

השחקנית קרי וושינגטון ("סקנדל") תככב בתפקיד הראשי בסדרה Old City Blue. מדובר בדרמה מדע בידיונית שרשת Hulu מפתחת על פי קומיקס. השנה היא 2048, באדמה המנוהלת על ידי רובוטים ופושעים גדולים. הסיפור מתמקד במשטרת אתונה החדשה, אשר מגיעים לחקור לאחר שסייבורג מייסד של חברת היי טק נרצח. אין עדיין מידע על התפקיד אותו תגלם וושינגטון.



HBO אישרה קומדיה חדשה בשם Mrs. Fletcher בכיכובה של קתרין האן. הקומדיה תחקור את השפעת הפורנוגרפיה באינטרנט והמדיה החברתית על אם (האן) ובנה בקולג' (ג'קסון ווייט).

יו לאורי יככב בתפקיד הראשי בקומדיה Avenue 5 שרשת HBO מפתחת. הקומדיה תתרחש בעתיד, בעיקר בחלל. לאורי יגלם את דמותו של ראיין קלארק, הקפטן שתמיד בשליטה ובעל הקסם של אווניו 5.

רשת HBO אישרה את הפיילוט של דיימון לינדורף Watchman לסדרה. הסדרה אמורה לעלות במהלך 2019. הסדרה מתרחשת בעולם מקביל בו לגיבורי על מתייחסים כפורעי חוק.



"אמזון" מפתחת קומדיה חדשה אודות אם חד הורית (שרון הורגן) אשר משיקה חברה לעזרה אישית לאנשים ומגייסת לכך מורה להתעמלות (בילי מאגנוסן) בכדי שיהיה הפנים של החברה.



השחקנית קים דיקנס (Feat The Walking Dead) מצטרפת לפיילוט Queen Fur שרשת Showtime מפתחת. הדרמה מתמקדת בנערה שמנה שנשרה מבית הספר אשר מגלה את הנשיות שלה.

רשת Showtime מפתחת דרמה בשם Kill Creek. לאחר שסופר ספרי אימה מפורסם בשם סאם מקגראבר ושלשה אנשים נוספים מסכימים לבלות את חג ליל כל הקדושים באחד מהבתים רדופים ביותר בארה"ב, הנוכחות שלהם מעירה ישות שתענה אותם ותאיים עליהם להפוך מההיסטוריה של קיל גריק.



השחקנית ג'יין קרקובסקי ("30 רוק") תככב בקומדיה  Dickinson לצד היילי סטנספילד אודות אמילי דיקנסון. הקומדיה אושרה ישירות לסדרה על ידי Apple. קרקובסקי תגלם את אמה של אמילי.

ג'ואל קינמן, מייקל דורמן ושרה ג'ונס לוהקו לתפקידים הראשיים לסדרה החדשה ש Apple מפתחת מבית היוצר של רונלד די מור. הדרמה עוסקת במה שיכול היה לקרות לו מירוץ החלל לא הסתיים. קינמן יגלם את דמותו של אדוארד בולדווויין, אחד מטובי האסטרונאוטים של נאס"א. דורמן וג'ונס את דמותם של גורדו וטראוויס סטיבנס, אחד מהזוגות הידועים בנאס"א.



FX מפתחים מיני סדרה בשם A Teacher בכיכובה של קייט מארה. מורה בבית הספר (מארה) ותלמיד בבית הספר נתפסים כאשר הם מנהלים רומן.


רוג'ר קרוס (Dark Matter) יהיה חלק מהקאסט הראשי בסדרה The Coroner שרשת CBC מפתחת. הסדרה תעקב אחר פתלוג שזה עתה מונה ומתחיל לחקור מיתות חשודות בטורנטו. סרנדה סוואן קשורה לפרויקט ותככב בו גם כן.



לורן אמברוז ונל טיגר פרי לוהקו לתפקידים הראשיים במותחן החדש שנייט שאמלאן. הסדרה תעסוק בדורותי ושון טרנר, אשר שכרו מטפלת בכדי לטפל ברך הנולד. אמברוז תגלם את האם  ופרי תגלם את המוטפלת, ליאן גרייסון.



ניקול קדמן מביאה אל המסכים סדרה חדשה בשם Roar, אשר תהיה מורכבת מ 30 סיפורים קטנים על נשים ובכל פרק תוצג סתירה או בעיה כלשהי בחיי הגיבורה.


25 שנה לאחר שירדה מהאוויר (1993) בימים אלו עובדים ב"סוני" על ריבוט לסדרה Designing Women. הסדרה התמקדה בסיפורן של 4 נשים וגבר אחד, אשר עבדו ביחד בחברה לעיצוב פנים באטלנטה.


ג'ם פרסונס מפתח גרסה אמריקאית לקומדיה הבריטית Miranda עבור "וורנר ברוס". הקומדיה עקבה אחר אישה אשר מכניסה את עצמה כל הזמן למצבים מביכים ומצחיקים. היא מרגישה כל הזמן לא שייכת לעולם בו היא חיה. למרות שבדרך כלל זה מעצבן את חבריה ומשפחתה הם "סובלים" אותה בשל הלב הגדול שיש לה, היא אינטילגנטית ובעלת טבע טוב. היא מחליטה להשקיע את הירושה שקיבלה מהדוד שלה בחנות מתנות במקום לנסות להשיג את מה שאמה מחשיבה כקריירה מתאימה ומכובדת יותר. למרות שהיא רוצה חבר היא דוחה את כל המחזרים שאמה וחבריה מנסים לשדך לה.

אין תגובות: